Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Очікувана вартість
195 200,00 UAH
UA-2021-01-25-007910-b 847f4c83331043b3a760d7dcde75c104
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орест Степанович Гуль

+380373220360
+380676735270
rada-kelm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЕЛЬМЕНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04417010
Місцезнаходження: 60100, Україна , Чернівецька обл., селище міського типу Кельменці, ПЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 4
Контактна особа: Орест Степанович Гуль
+380373220360,+380676735270
rada-kelm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2021 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2021 16:00
Очікувана вартість: 195 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 976,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 кілограми
Борошно пшеничне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60100, Україна, Чернівецька область, смт. Кельменці та Кельменецький район, Заклади освіти згідно переліку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1700 кілограми
Рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60100, Україна, Чернівецька область, смт. Кельменці та Кельменецький район, Заклади освіти згідно переліку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
2100 кілограми
Крупа пшенична «Артек»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60100, Україна, Чернівецька область, смт. Кельменці та Кельменецький район, Заклади освіти згідно переліку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1500 кілограми
Крупа вівсяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60100, Україна, Чернівецька область, смт. Кельменці та Кельменецький район, Заклади освіти згідно переліку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
2050 кілограми
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60100, Україна, Чернівецька область, смт. Кельменці та Кельменецький район, Заклади освіти згідно переліку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата кожної поставленої партії товару здійснюється по безготівковому розрахунку протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними у видаткових накладних Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 січня 2021 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 15:46
Проект Договору.doc
25 січня 2021 15:45
Технічні характеристики.docx
25 січня 2021 15:45
Інформація по закупівлі.doc
26 січня 2021 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 15:46
Проект Договору.doc
25 січня 2021 15:45
Технічні характеристики.docx
25 січня 2021 15:45
Інформація по закупівлі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тимінський Роман 187 295,00
UAH з ПДВ
187 295,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2021 13:26
Електронний підпис
08 лютого 2021 13:25
Тех паспорт машина 2021.JPG
08 лютого 2021 13:25
Сертифікат гречка.jpg
08 лютого 2021 13:25
Сертифікат борошно.jpg
08 лютого 2021 13:25
Паспорт 2021.pdf
08 лютого 2021 13:25
Наказ Деректора 2021р.jpg
08 лютого 2021 13:25
Медична книжка 2021.pdf
08 лютого 2021 13:25
картка учасника 2021.jpg
08 лютого 2021 13:25
Витяг з ЄДР 2021.pdf
08 лютого 2021 13:25
Виписка з ЄДР 2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тимінський Роман

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тимінський Роман
#3402204890
Переможець 187 295,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2021 08:57

Документи

09 лютого 2021 08:57
Електронний підпис
09 лютого 2021 08:56
Протокол 7.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2021 08:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тимінський Роман
#3402204890
187 295,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 лютого 2021 08:57
Електронний підпис
09 лютого 2021 08:56
Протокол 7.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 10:48
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 09:28
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
18 червня 2021 09:26
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 14:44
ДОГОВІР 12.pdf укладений
22 лютого 2021 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку відповідно до Цінової довідки Чернівецької торгово-промислової палати від 14.05.2010 № 581
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 185 050,35
UAH