Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень педіатричного відділення стаціонарного відділення №1 КНП "Лозівське ТМО" Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42
Очікувана вартість
3 667 180,00 UAH
UA-2021-01-25-005101-c ● 54f89834ae364c47bacf4ae07dc0ee24
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Лозівське територіальне медичне об'єднання " Лозівської міської ради Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 40199749 |
Місцезнаходження: | 64604, Україна , Харківська обл., місто Лозова, Машинобудівників 29 |
Контактна особа: |
Кащей Мирослава Ігорівна +380504026095 buhlozcrl@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2021 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2021 16:23 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2021 11:49 |
Очікувана вартість: | 3 667 180,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 335,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень педіатричного відділення стаціонарного відділення №1 КНП "Лозівське ТМО" Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64662, Україна, Харківська область, Лозівський район, с.Катеринівка, вул. Живописна, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 15-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідки (форма №КБ-3) в межах бюджетних призначень та при умові зарахування коштів на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2021 09:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2021 09:04 |
Тендерна документація | |
10 лютого 2021 12:36 |
Проект договору | |
26 січня 2021 09:55 |
Довідка щодо залучення субпідрядних | |
26 січня 2021 09:55 |
Довідка про підтвердження досвіду | |
26 січня 2021 09:55 |
Кваліфікаційні критерії | |
26 січня 2021 09:55 |
Довідка про наявність матеріально-технічної бази | |
26 січня 2021 09:55 |
Технічне завдання | |
26 січня 2021 09:55 |
Кваліфікаційні вимоги до учасника | |
26 січня 2021 09:55 |
Тендерна (цінова) пропозиція |
17 лютого 2021 09:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
17 лютого 2021 09:04 |
Тендерна документація
|
||||||||||||
10 лютого 2021 12:36 |
Проект договору
|
||||||||||||
26 січня 2021 09:55 |
Довідка щодо залучення субпідрядних
|
||||||||||||
26 січня 2021 09:55 |
Довідка про підтвердження досвіду
|
||||||||||||
26 січня 2021 09:55 |
Кваліфікаційні критерії
|
||||||||||||
26 січня 2021 09:55 |
Довідка про наявність матеріально-технічної бази
|
||||||||||||
26 січня 2021 09:55 |
Технічне завдання
|
||||||||||||
26 січня 2021 09:55 |
Кваліфікаційні вимоги до учасника
|
||||||||||||
26 січня 2021 09:55 |
Тендерна (цінова) пропозиція
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТД
Дата подання: 25 січня 2021 17:38
Дата відповіді: 26 січня 2021 16:20
Добрий день, надайте відповідь на наступні питання:
1. Чи повинен бути аналогічний договір повністю виконаний ?
2.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання робіт в бюджетній
сфері та за предметом закупівлі договорів, під предметом закупівлі договорів розуміється виконання робіт з капітального ремонту ? Чи можливо реконстркуція теж підходить?
3. Додаток 2, п.п.1.2.4, що мається на увазі під фразою "посвідчення з безпечного виконання робіт" ?Яких робіт ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На Ваші запитання надаємо наступні відповіді:
1) Аналогічний договір повинен бути повністю виконаний, та отриманий позитивний відгук від Замовника.
2) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт в бюджетній сфері, під предметом закупівлі договорів розуміється капітальний ремонт, поточний ремонт та реконструкція - складені згідно ДСТУ БД.11.-1:2013
3) Під фразою "посвідчення з безпечного виконання робіт" мається на увазі всі необхідні посвідчення з охорони праці під час виконання робіт згідно тендерної документації.
1) Аналогічний договір повинен бути повністю виконаний, та отриманий позитивний відгук від Замовника.
2) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт в бюджетній сфері, під предметом закупівлі договорів розуміється капітальний ремонт, поточний ремонт та реконструкція - складені згідно ДСТУ БД.11.-1:2013
3) Під фразою "посвідчення з безпечного виконання робіт" мається на увазі всі необхідні посвідчення з охорони праці під час виконання робіт згідно тендерної документації.
Підтвкрдження працівників
Дата подання: 25 січня 2021 18:20
Дата відповіді: 26 січня 2021 16:21
Доброго дня.
1 Працівники працюють на підприємстві на підставі трудових договорів (заява та наказ). Відповідно цивільно- правові договори відсутні. Чи достатньо в цьому випадку надати лише штатний розклад?
2. Документацією передбачено надання посвідчення з безпечного виконання робіт директора, або гол. інженера, або виконроба. Це маються на увазі загальні питання ОП, робота на висоті, чи інші? Уточніть.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На Ваші запитання надаємо наступні відповіді:
1) Одного штатного розкладу не достатньо. Необхідно підтвердити документально трудові відносини між працівниками та підприємством (Учасником), а саме копія трудової книжки, або цивільно правові угоди з працівниками, які мають необхідний досвід, посвідчення відповідної кваліфікації.
2) Під фразою "посвідчення з безпечного виконання робіт" мається на увазі всі необхідні посвідчення з охорони праці під час виконання робіт згідно тендерної документації.
1) Одного штатного розкладу не достатньо. Необхідно підтвердити документально трудові відносини між працівниками та підприємством (Учасником), а саме копія трудової книжки, або цивільно правові угоди з працівниками, які мають необхідний досвід, посвідчення відповідної кваліфікації.
2) Під фразою "посвідчення з безпечного виконання робіт" мається на увазі всі необхідні посвідчення з охорони праці під час виконання робіт згідно тендерної документації.
Огляд об'єкту
Дата подання: 26 січня 2021 09:53
Дата відповіді: 26 січня 2021 16:23
Добрий день.
Як організувати відвідування об'єкту?
Відповідь: Шановний Учасник! За інформацією з питань організації відвідування об’єкту звертатися до посадової особи замовника, уповноваженого здійснювати зв’язок з учасником. Телефон додається в п. 2.3 І розділу (Загальні положення) тендерної документації.
збереження файлів
Дата подання: 26 січня 2021 09:55
Дата відповіді: 26 січня 2021 16:24
Шановний Замовник. При спробі зберегти файли, викладені в даному тендері документи, операційна система КП определяеет їх як вірус троян. Така ж ситуація і у оператора контактного центру DZO. Просимо розібратися з цим питанням, що б можна було вивчити документи і взяти участь в даному тендері
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Дякуємо за Ваше зауваження та повідомляємо, що помилки усунені.
90 днів
Дата подання: 26 січня 2021 15:59
Дата відповіді: 27 січня 2021 09:59
У тендерній документації у Розділі III п.4. п.п. 4.1 Зазначено: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом
90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку ПОДАННЯ тендерних пропозицій.
А у тендерній пропозиції у П.6 Зазначено: Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дати РОЗКРИТТЯ тендерних пропозицій.
Просимо Вас виправити недоліки та викласти документацію закупівлі згідно норм та правил Закону України Про публічні закупівлі..
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Дякуємо за Ваше зауваження та повідомляємо, що помилки усунені.
Фінансова спроможність
Дата подання: 26 січня 2021 16:07
Дата відповіді: 26 січня 2021 16:37
У Розділі ІІІ П.5 п.п. 5.5 Зазначено: 5) наявність фінансової спроможності учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останній попередній період (за попередній період вважати 2019 р.) має бути не менше 100 % від суми пропозиції, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Просимо надати пояснення щодо року попереднього звітного періоду. 2019 або 2020 рік?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Наявність фінансової спроможності учасника закупівлі,треба надати за 2019 рік, в зв'язку з неможливістю всих учасників надати фінансову звітність за 2020 рік, так як строк здачі фінансового звіту за 2020 рік ще триває.
Аналогічний договір
Дата подання: 26 січня 2021 16:11
Дата відповіді: 26 січня 2021 16:46
Аналогічний договір повинен бути виконаним у якості Генпідрядної організації, чи можливо у якості Субпідрядної?
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Аналогічні договори повинні бути виконані у якості Генпідрядної організації.
Аналогічний договір
Дата подання: 26 січня 2021 16:12
Дата відповіді: 27 січня 2021 09:59
1.3.3 В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати скан-копії оригіналів відгуків від замовника про досвід роботи з учасником та скан-копії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в)/актів приймання наданих послуг по кожному договору, зазначеному у довідці.
Копії самих Договорів потрібні? Якщо потрібні - з Додатками чи без Додатків до Договорів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Потрібно надати сканкопію аналогічних договорів без додатків.
Охорона праці
Дата подання: 26 січня 2021 16:45
Дата відповіді: 27 січня 2021 14:29
Під фразою "посвідчення з безпечного виконання робіт" мається на увазі всі необхідні посвідчення з охорони праці під час виконання робіт згідно тендерної документації.
Вимагаємо вказати, які саме посвідчення ви вимагаєте, бо це призводить до дискримінаційного підходу до різних учасників процедури закупівлі, оскільки у різних замовників різні вимоги до документів з охорони праці!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Під фразою "посвідчення з безпечного виконання робіт" мається на увазі всі необхідні посвідчення з охорони праці згідно чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2021 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
3 032 250,00
UAH з ПДВ
|
2 748 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТ 2006" |
3 249 960,00
UAH з ПДВ
|
2 748 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЯКІМАХА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ" |
3 293 606,00
UAH з ПДВ
|
2 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БАБЕНКО ПАВЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ" |
3 646 307,53
UAH з ПДВ
|
3 098 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" #37399737 |
Переможець |
2 748 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2021 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 10:37
|
Додаткова угода 4 | зміни до договору |
14 липня 2021 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2021 14:56
|
Додаткова угода 3 | зміни до договору |
11 червня 2021 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2021 11:20
|
ДУ 2 з додатками.pdf | зміни до договору |
19 травня 2021 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 15:12
|
Додаткова угода 1 | зміни до договору |
30 березня 2021 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 16:55
|
Договір | укладений |
23 березня 2021 16:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затримка фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 5/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затримка фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 5/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затримка фінансування витрат Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 5/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3, ч.5, ст.41 Закону україни "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 5/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |