Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О141602 Сокаль-Стоянів км 24+100 – км 26+400, км 31+600 – км 38+156 Радехівського району Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repair of the public road of local significance О141602 Socal - Stoyaniv, km 24 + 100 - km 26 + 400, km 31+600 – km 38+156 Radehiv district, Lviv region (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Current average repair of the public road of local significance О141602 Socal - Stoyaniv, km 24 + 100 - km 26 + 400, km 31+600 – km 38+156 Radehiv district, Lviv region (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
66 445 487,00 UAH
UA-2021-01-25-003967-b ● c265b716ebcb447499bd32423b7cab6e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Макаревич Марія Романівна +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration |
National ID: | 43493483 |
Contact point: |
Makarevych Mariia +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 січня 2021 12:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2021 15:53 |
Очікувана вартість: | 66 445 487,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 332 227,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 332227 UAH |
Publication date: | 25 січня 2021 12:37 |
Enquiries until: | 22 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 березня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 66 445 487 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 332 227 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії (у вигляді електронного документу з накладеним електронним цифровим підписом/ кваліфікованим електронним підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів замовнику (р/р UA 41 820172 0 355159015088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483) у випадках, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Банківська гарантія, сформульована іншим чином, призведе до відхилення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває на стадії ліквідації. Крім того банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною, обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на вебпорталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 332 227,00 (триста тридцять дві тисячі двісті двадцять сім) гривень 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником. 3.Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Розгорнути
Згорнути
Customer's location: 79008, Ukraine, Lviv region, Lviv, V. Vynnychenka St.,18. Customer‘s category of the Department of Roads of the Lviv Regional State Administration - in accordance with paragraph 1 part 4. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new edition from 19.04.2020 . The customer requires the provision of tender security in the form of the original unconditional and irrevocable bank guarantee (in the form of an electronic document with an electronic digital signature / qualified electronic signature, which is available for viewing and verification without the necessity to use a separate software product), which has to contain statement on fulfillment of obligations to pay the relevant funds to the customer (r / r UA 41 820172 0 355159015088057620 in the SЕSU in Kyiv, MFO - 820172, USREOU 43493483) in the cases provided for in part three of Article No. 25 of the Law. A bank guarantee formulated in another way will lead to rejection of the tender offer. The bank guarantee must be issued by a bank that has the appropriate license to exercise banking services and is not in the process of liquidation. in addition, the bank guarantee must be unconditional and irrevocable, has to contain details of the name of the procurement procedure and its number on the web portal of the Authorized Body. The amount of security for the tender offer is 332 227,00 (three hundred thirty-two thousand two hundred twenty-seven) UAH. The term of guarantee of the tender offer should not be less than the term of the tender offer. In case of continuation of the term of the tender offer, the term of the tender guarantee must be extended by the participant to the appropriate term. All costs associated with the provision of tender guarantee are paid by the participant. The tender offer that does not contain the confirmation of guarantee by the participant will be rejected by the customer. 3. Conditions for return or non-return of the tender offer guarantee The tender offer security shall be returned to the bidder in case of: - expiration of the tender offer validity and security of the tender offer specified in the tender documentation; - concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure); - withdrawal of the tender offer before the deadline for its submission; - termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals / proposals. The guarantee of the tender offer is not returned in case of: - withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid; - non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; - failure of the winner to provide the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure) within the period specified in part six of Article 17 of this Law, documents confirming the absence of grounds established by Article 17 of this Law; - failure of the winner of the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure) to ensure the implementation of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation. Upon the request of the bidder who has been provided with the tender offer, the customer has to notify the institution that issued such a guarantee to the bidder grounds for returning the tender offer security within five days from the date of one of the grounds specified in part four of this article. Funds received as security for the tender offer, if they are not returned to the bidder in the cases specified by this Law, shall be transferred to the relevant budget.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О141602 Сокаль-Стоянів км 24+100 – км 26+400, км 31+600 – км 38+156 Радехівського району Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Державний бюджет України)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current average repair of the public road of local significance О141602 Socal - Stoyaniv, km 24 + 100 - km 26 + 400, km 31+600 – km 38+156 Radehiv district, Lviv region (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces) (State Budget of Ukraine)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2021 18:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2021 14:59 |
НР ТД ПСР Сокаль-Стоянів .pdf | |
24 лютого 2021 14:19 |
Перелік змін Сокаль-Стоянів.pdf | |
24 лютого 2021 14:19 |
НР ПД ПСР Сокаль-Стоянів.pdf |
24 лютого 2021 18:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 лютого 2021 14:59 |
НР ТД ПСР Сокаль-Стоянів .pdf
|
|||||||||
24 лютого 2021 14:19 |
Перелік змін Сокаль-Стоянів.pdf
|
|||||||||
24 лютого 2021 14:19 |
НР ПД ПСР Сокаль-Стоянів.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення до подання пропозиції
Дата подання: 02 лютого 2021 15:07
Дата відповіді: 04 лютого 2021 14:28
Шановний Замовник! В Тендерній документації в Додатку 1 вимагається надати: "оригінали тружових книжок/або оригінали наказів про призначення, оригінали дипломів та ін....."Внесіть будь-ласка роз'яснення, що Ви маєте саме на увазі під висловом "оригінал"?????Оригінал це первісний документ,а саме справжній. Ви маєте на увазі скан-копія з оригіналу???Внесіть роз'ясненя.
Чи надається в складі тендерної пропозиції розрахунок договірної ціни?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Тендерної документації усі документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів та подаються в електронному вигляді кольорових сканованих копій у форматі Portable Document Format (pdf). Тобто, в даному випадку мається на увазі сканований з оригіналу документ. Падання в складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни не передбачено вимогами Тендерної документації.
Фінансова звітність
Дата подання: 11 лютого 2021 14:52
Дата відповіді: 15 лютого 2021 11:46
Обсяг річного доходу (виручки) за один рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше 100 відсотків очікуваної вартості закупівлі. При врахуванні обсягу річного доходу, який рядок в фінансовій звітності береться до уваги Замовником: 2000 чи 2080? Також чи враховується до цієї суми ПДВ?
Заздалегідь дякую за відповідь.
Відповідь: До уваги береться перший рядок фінансової звітності "код рядка 2000".
Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 12 лютого 2021 10:55
Дата відповіді: 15 лютого 2021 11:54
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення щодо вимог тендерної документації. А саме підтвердження наявності досвіду виконання аналогіних договорів вказано найменування робіт "Влаштування вирівнюючого/нижнього шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем" Ви маєте на увазі сумарно "вирівнюючий та нижній шар , чи вирівнюючий або нижній шар?
Відповідь: Досвід виконання аналогічного договору в даній частині може бути підтверджено роботами "Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем", або "Влаштування нижнього шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем", або сумарно цими двома видами робіт.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-25-003967-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», Код ЄДРПОУ:44033480
Дата подання: 11 лютого 2021 14:26
ВИМОГА
щодо усунення порушень під час проведення тендеру
ВИМОГА
щодо усунення порушень під час проведення тендеру
щодо усунення порушень під час проведення тендеру
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 лютого 2021 16:49
На Вашу вимогу UA-2021-01-25-003967-b.a1 Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації повідомляє наступне: Щодо вимоги Тендерної документації про надання позитивного листа-відгуку датованого не раніше дати оголошення закупівлі повідомляємо, що тендерна документація не потребує внесення змін, оскільки розроблена та затверджена замовником з дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та чинного законодавства України. Водночас зазначаємо, що Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 17.08.2020 № 1572 носять рекомендаційний характер та розроблені, щоб допомогти замовникам під час здійснення закупівель робіт із будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) автомобільних доріг загального користування. Щодо вимоги Тендерної документації про надання фінансової звітності повідомляємо, що Тендерна документація не потребує внесення змін, оскільки розроблена та затверджена замовником з дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та чинного законодавства України.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 01 квітня 2021
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД" в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА "DROG-BUD" Sp.z o.o.", РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПП Рома | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2021 16:33
|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2021 16:48
|
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2021 16:35
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2021 16:37
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2021 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
52 726 756,80
UAH з ПДВ
|
48 292 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Рома |
51 825 000,00
UAH з ПДВ
|
48 625 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» |
54 798 192,00
UAH з ПДВ
|
51 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" #42844920 |
Переможець |
48 292 800,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 17:07
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 12:24
|
ДУ 4 41-04.21.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 15:05
|
ДУ 3 41-04.21.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2021 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2021 14:21
|
ДУ_2 41-04.21.PDF | зміни до договору |
03 листопада 2021 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2021 11:44
|
ДУ 1 41-04.21.PDF | зміни до договору |
02 липня 2021 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 12:49
|
Договір 41-04/21 | укладений |
30 квітня 2021 12:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | № 41-04/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | № 41-04/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | № 41-04/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника |
Номер договору про закупівлю: | № 41-04/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |