Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50730000-1 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок» для зберігання медичних імунобіологічних препаратів та лікарських засобів.
Очікувана вартість
83 400,00 UAH
UA-2021-01-25-003515-b c0d3df18477e4c4ca8fa6c37118f3123
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Томчук

+380563784949
+380985779375
cpmsd_5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899694
Місцезнаходження: 49128, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛ. ВЕЛИКА ДІЇВСЬКА, буд. 111
Контактна особа: Яна Томчук
+380563784949,+380985779375
cpmsd_5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2021 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2021 23:00
Очікувана вартість: 83 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 417,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


50730000-1 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок» для зберігання медичних імунобіологічних препаратів та лікарських засобів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
50730000-1 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок» для зберігання медичних імунобіологічних препаратів та лікарських засобів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49128, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Велика Діївська, 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛЬФАСЕРВIС ПЛЮС 83 325,00
UAH з ПДВ
83 325,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2021 16:16
Свідоцтво ПДВ.jpg
01 лютого 2021 16:16
Реквізити.pdf
01 лютого 2021 16:16
Право підпису.jpg
01 лютого 2021 16:16
Право підпису 2.jpg
01 лютого 2021 16:16
ПДВ.jpg
01 лютого 2021 16:16
Наказ Директор.jpg
01 лютого 2021 16:16
Лист згода.pdf
01 лютого 2021 16:16
КП.pdf
01 лютого 2021 16:16
Держ реєстрація.jpg
01 лютого 2021 16:16
Виробничі потужності.pdf
01 лютого 2021 16:16
Аналог Угода 3.jpg
01 лютого 2021 16:16
Аналог Угода 2.jpg
01 лютого 2021 16:16
Агалог Угода.jpg
01 лютого 2021 16:16
Пропозція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛЬФАСЕРВIС ПЛЮС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛЬФАСЕРВIС ПЛЮС
#41630954
Переможець 83 325,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛЬФАСЕРВIС ПЛЮС
#41630954
83 325,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 08:53
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:36
альфасервис.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:33
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2021 15:02
Додаткова угода № 1 від 04.11.2021 до договору № 16 зменьшення ціни договору.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 15:00
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 15:07
Договір № 16 ВІД 22.02.2021 тов АЛЬФАСЕРВІС обслуж. холод..pdf укладений
22 лютого 2021 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: № 16
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткову угоду від 04.11.2021 р. до договору № 16 від 22.02.2021 вважати не дійсною у звьязку з технічною опискою суми договору.
Номер договору про закупівлю: № 16
Договір:
Номер додаткової угоди: Б/Н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 74 825,05
UAH (в тому числі ПДВ 12 470,84 UAH)