Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 - 33650000-1 Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори (в асортименті)
Очікувана вартість
26 500,00 UAH
UA-2021-01-25-003035-c 7a0de31bd21448799c95ee25f16521bb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кий Людмила Вікторівна

380612875946
380978054797
380972841803
vesinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03191259
Місцезнаходження: 70404, Україна , Запорізька обл., с. Зоряне, Бойко, буд. 4
Контактна особа: Кий Людмила Вікторівна
380612875946,380978054797,380972841803
vesinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2021 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 26 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 265,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


ДК 021-2015 - 33650000-1 Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори (в асортименті)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 лот
ДК 021-2015 - 33650000-1 Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори (в асортименті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70405, Україна, Закарпатська область, с. Зоряне, Бойко 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33650000-1 — Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори
МНН: Ceftriaxone

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: здійснюється згідно накладних по факту поставки Товару з відстрочкою платежу до 30 календарних днів. . Оплата здійснюється Замовником 100% післяоплата шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок учасника. Розрахунки здійснюються Замовником у національній валюті України, шляхом поетапної оплати (після оплати) Замовником поставлених товарів по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Форма розрахунку по договору - безготівкова. Розрахунки проводяться на підставі первинних документів (накладна, рахунок, ін), наданих до бухгалтерії. Платіжні зобов’язання Замовника за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань (ч.1 ст.23 Бюджетного кодексу України). Можлива кредиторська заборгованість, залежно від реального фінансування бюджетних установ. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2021 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 13:53
Документація_3365.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ" 18 946,15
UAH з ПДВ
18 946,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2021 17:46
Електронний підпис
01 лютого 2021 17:28
Пакет документів_p211-236.pdf
01 лютого 2021 17:28
Пакет документів_p181-210.pdf
01 лютого 2021 17:28
Пакет документів_p151-180.pdf
01 лютого 2021 17:28
Пакет документів_p121-150.pdf
01 лютого 2021 17:28
Пакет документів_p091-120.pdf
01 лютого 2021 17:28
Пакет документів_p061-090.pdf
01 лютого 2021 17:28
Пакет документів_p031-060.pdf
01 лютого 2021 17:28
Пакет документів_p001-030.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Переможець 18 946,15
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 09:52

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
18 946,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 14:36
Дод уг 01 04-20-е.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 14:35
Договір 04-20 е.pdf укладений
12 лютого 2021 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 04/20-е
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2021 — 29 грудня 2021
Сума оплати за договором: 18 322,86
UAH (в тому числі ПДВ 1 348,73 UAH)