Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по заправці, поточному ремонту, відновленню картриджів, поточному ремонту комп’ютерної техніки та оргтехніки, проведення налаштовування локальної мережі та налаштовування ПК. Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2021-01-25-001960-c 460a6bf9b0294809906c02e0af5195dc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Когут Роман Йосипович

+380962080504 svgromada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Судововишнянська міська рада Мостиського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04056233
Місцезнаходження: 81340, Україна , Львівська обл., Судова Вишня, площа І.Франка,14
Контактна особа: Когут Роман Йосипович
+380962080504
svgromada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 45000UAH з ПДВ
Послуги по заправці, поточному ремонту, відновленню картриджів, поточному ремонту комп’ютерної техніки та оргтехніки, проведення налаштовування локальної мережі та налаштовування ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81340, Україна, Львівська область, Мостиський район, м. Судова Вишня, пл. Ів.Франка, буд.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

25 січня 2021 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ДИГДАЛО ЮРІЙ ЛЮБОМИРОВИЧ
#3146906817
Переможець 45 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2021 12:44

Документи

25 січня 2021 12:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 16:41
Договір 2501-2.pdf укладений
26 січня 2021 16:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги по заправці, поточному ремонту, відновленню картриджів, поточному ремонту комп’ютерної техніки та оргтехніки, проведення налаштовування локальної мережі та налаштовування ПК 1 послуга 45 000,00
UAH з ПДВ