Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони об'єкту
Очікувана вартість
10 830 240,00 UAH
UA-2021-01-25-001902-a 47698a0697654eca86d7f1e1f53aa971
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максимчук Юлія Романівна

+380322611017 maksum4uk22@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська національна галерея мистецтв імені Б.Г. Возницького
Код ЄДРПОУ: 02223750
Вебсайт: http://lvivgallery.org.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Стефаника,3
Контактна особа: Максимчук Юлія Романівна
+380322611017
maksum4uk22@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
16 листопада 2020 року тендерним комітетом опубліковано оголошення UA-2020-11-16-003172-b, що оприлюднене на веб – порталі Prozorro, було визначено кінцевий термін подання тендерних пропозицій о 00:00 17.12.2020 року. Однак, станом на зазначену дату на участь у закупівлі було подано менше двох пропозицій, тож відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону процедуру відкритих торгів було відмінено через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи потребу у здійсненні закупівлі, тендерним комітетом було прийнято рішення повторно провести процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг з охорони об’єктів. Відповідно до оголошення UA-2020-12-17-009546-c, що оприлюднене на веб – порталі Prozorro 17 грудня 2020 року, було визначено кінцевий термін подання тендерних пропозицій о 00:00 18.01.2021 року. Однак, станом на зазначену дату на участь в закупівлі не було подано двох пропозицій, тож відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону процедуру відкритих торгів було відмінено через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. У зв’язку з наведеними обставинами, згідно до п.1 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі": замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, в цьому випадку для закупівлі послуг з охорони об’єкту, Замовник торгів може, як виняток, застосувати переговорну процедура закупівлі. Оскільки предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації, доцільно провести закупівлю ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку ( Послуги з охорони об’єкту) за переговорною процедурою з ПП «ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА «АУТПОСТ-8»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2021 15:21
Оскарження наміру укласти договір: 05 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об'єкту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до Додатку №1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за виконану роботу здійснюються ЗАМОВНИКОМ не пізніше 10 числа наступного місяця на підставі актів виконаних робіт (наданих послуг). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

25 січня 2021 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП «ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА «АУТПОСТ-8»
#37919598
Переможець 9 532 494,72
UAH з ПДВ
25 січня 2021 15:21

Документи

25 січня 2021 15:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2021 15:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП «ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА «АУТПОСТ-8»
#37919598
9 532 494,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2021 15:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2022 09:39
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 15:29
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
21 січня 2022 15:27
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 09:43
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 09:39
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 14:40
Протокол про виправлення технічної (механічної) помилки.PDF зміни до договору
25 лютого 2021 14:35
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 10:10
Договір.PDF зміни до договору
05 лютого 2021 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна (механічна) помилка
Номер договору про закупівлю: 05-02/21Л
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) , згідно якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони погодили продовжити дію Договору № 05-02/21Л від 05.02.2021 року на надання послуг з охорони об’єкту до 28 лютого 2022 року включно.
Номер договору про закупівлю: 05-02/21Л
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили обсяг закупівлі у 2022 році в межах 20% суми фактичних видатків за Договором №05-02/21Л від 05.02.2021 року
Номер договору про закупівлю: 05-02/21Л
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 11 252 424,96
UAH (в тому числі ПДВ 1 875 404,16 UAH)