Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Сповіщення Абонентів шляхом здійснення телефонних зв’язків в автоматичному режимі, що мають заборгованість за спожиту електричну енергію)
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2021-01-25-000352-a bb37b0feacce4fa3bf9c1b63af552f31
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гамениця Роман

(0462)654-629
654-690
INFO@CN.ENERA.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ"
Код ЄДРПОУ: 41823846
Вебсайт: http://cn.enera.ua
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 126Б
Контактна особа: Гамениця Роман
(0462)654-629,654-690
INFO@CN.ENERA.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2021 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2021 09:00
Початок аукціону: 04 лютого 2021 11:17
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
(Сповіщення Абонентів шляхом здійснення телефонних зв’язків в автоматичному режимі, що мають заборгованість за спожиту електричну енергію)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата вартостi наданих послуг здiйснюється Замовником протягом 180 (сто вісімдесят) банківських днів з дати підписання відповідного Акту надання послуг, або з дати настання строку для підписання Акту надання послуг. Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2021 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 10:16
Оголошення.doc
25 січня 2021 10:16
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запрос количества минут по договору
Дата подання: 25 січня 2021 10:43
Дата відповіді: 25 січня 2021 14:07
Добрый день. Просьба предоставить ориентировочную информацию по количеству минут за аналогичный период 2020 года для понимания формирования цены по договору, а также примеры Аналитических отчетов, которые будут являться приложением к Договору. Спасибо.
Відповідь: В 2020 році послуга замовлялась в тих місяцях, в які виникла необхідність в даній послузі. Тому, під аналогічним періодом правильно розуміти звітній період – місяць в якому надавалась послуга. Також, кількість споживачів, яких охоплювали в звітному періоді 2020 склала 28 000.
Кількість хвилин – 23 700.
В 2021 році ми плануємо збільшити кількість споживачів, котрим хочемо сповіщати в звітному періоді до 100 000, а також замовити послугу (як в 2020 році) в тих місяцях, в яких виникне необхідність так, як написано в шаблоні договору, який викладено на майданчику.
Вказуючи очікувану вартість послуги в тендерній документації, ми маємо на увазі, що очікувана вартість послуги це сумарна вартість послуг, які надаються протягом 11 місяців.
Приклад обов’язкового звіту знаходиться в додатку до договору. По результатам наданої послуги в звітному періоді та поточної ситуації з платежами від споживачів мі плануємо отримати звіти в розрізі тієї інформації, яка буде актуальна в тому звітному періоді, про що буде сповіщено Виконавця послуг, з яким буде підписано договір.
Принцип формирования цены договора
Дата подання: 25 січня 2021 14:43
Дата відповіді: 25 січня 2021 16:13
Правильно ли мы понимаем, что Вы хотите зафиксировать цену договора вне зависимости от объема минут, которые будут предоставлены?
Відповідь: Так,
тому що ми не можемо знати, який мінімум, скільки споживачів не дадуть відповідь на перший дзвінок і відповідно скільки потрібно обдзвонити по другому колу.
Принцип формирования цены договора
Дата подання: 25 січня 2021 16:27
Дата відповіді: 26 січня 2021 11:13
Исходя и Вашего ответа возможно было бы правильным устанавливать цену за 1 результативный звонок или за 1 минуту разговора робота с абонентом? Иначе есть риск, что себестоимость оказанных услуг будет выше цены договора
Відповідь: Желая получить услугу, мы ориентируемся на свои потребности и свой бюджет.
Принцип формирования цены договора
Дата подання: 26 січня 2021 11:19
Дата відповіді: 26 січня 2021 15:08
Каким образом будет формироваться месячный бюджет в рамках договора - вся цена договора будет разделена на срок договора?
Відповідь: Вартість звітного періоду (місячна вартість) – це сума договору розділена на 11 місяців, тобто місячна вартість послуги – це 1/11 вартості договору. Ми плануємо замовляти послугу в тих місяцях, в яких виникне необхідність. Все це описано в договорі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БОРГОВА АГЕНЦІЯ "ПРИСТАВ УКРАЇНА" 599 000,00
UAH з ПДВ
379 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФО-ПРАЙМ" 563 772,00
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2021 18:34
Електронний підпис
01 лютого 2021 18:29
7 Проект договору.pdf.p7s
01 лютого 2021 18:29
6 ТВ.pdf.p7s
01 лютого 2021 18:29
4 витяг ПДВ.pdf.p7s
01 лютого 2021 18:29
3 Витяг із Статуту.pdf.p7s
01 лютого 2021 18:29
2.2 ПРОТОКОЛ директор.pdf.p7s
01 лютого 2021 18:29
2.1 наказ директор.pdf.p7s
01 лютого 2021 18:29
1 пропозиція.pdf.p7s
01 лютого 2021 18:29
8банківська гарантія.zip
01 лютого 2021 18:29
7 Проект договору.pdf
01 лютого 2021 18:29
6 ТВ.pdf
01 лютого 2021 18:29
4 витяг ПДВ.pdf
01 лютого 2021 18:29
3 Витяг із Статуту.pdf
01 лютого 2021 18:29
2.2 ПРОТОКОЛ директор.pdf
01 лютого 2021 18:29
2.1 наказ директор.pdf
01 лютого 2021 18:29
1 пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БОРГОВА АГЕНЦІЯ "ПРИСТАВ УКРАЇНА"

ТОВ "ІНФО-ПРАЙМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БОРГОВА АГЕНЦІЯ "ПРИСТАВ УКРАЇНА"
#42099322
Відхилено 379 000,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 10:33
ТОВ "ІНФО-ПРАЙМ"
#39060381
Переможець 380 000,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 14:10

Документи

08 лютого 2021 10:33
Електронний підпис

Документи

08 лютого 2021 14:10
Електронний підпис
08 лютого 2021 14:10
Повідомлення.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2021 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНФО-ПРАЙМ"
#39060381
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2021 14:10
Електронний підпис
08 лютого 2021 14:10
Повідомлення.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 13:26
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 09:51
Додаткова угода № 1 до договору 06-Е-21-02-10 (1).pdf зміни до договору
16 лютого 2021 09:50
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 10:52
Договір № 06-Е-21-02-10.pdf укладений
11 лютого 2021 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розділ 8 "Строк дії Договору та інші умови"Договору доповнити новим п. 8.9. у наступній редакції: Виконавець в термін до десяти календарних днів з моменту підписання цієї додаткової угоди зобов’язаний на забезпечення виконання умов цього Договору укласти договір страхування на таких основних умовах: - предмет договору – страхування майнової відповідальності Виконавця у разі невиконання (неналежного виконання) Виконавцем взятих на себе зобов’язань за даним Договором; - вигодонабувач за договором страхування – Замовник; - сума договору страхування – ліміт відповідальності Виконавця, який дорівнює ціні даного Договору (з ПДВ); - франшиза – в межах від 0% до 5 % від суми страхового відшкодування за кожним страховим випадком; - усі витрати, пов’язані з виконанням договору страхування, здійснюються за рахунок Виконавця; - жодна із сторін не може передавати свої права та обов’язки по договору страхування третім особам без письмової згоди другої сторони та вигодонабувача; - якщо будь-яке положення договору страхування є чи згодом стане недійсним, це не веде до недійсності всього договору страхування в цілому або інших його окремих положень, що залишаються обов’язковими для виконання сторонами договору страхування. Виконавець зобов’язаний протягом 10 днів з дати укладення договору страхування надати Замовнику завірену власною печаткою копію такого договору страхування. У випадку невиконання Виконавцем зобов’язання, передбаченого цим пунктом Договору, Замовник вправі розірвати даний Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це Виконавця не менш ніж за 2 календарних дня до дати розірвання Договору
Номер договору про закупівлю: 06/Е/21-02-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 379 999,95
UAH (в тому числі ПДВ 63 333,32 UAH)