Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини фасаду житлового будинку за адресою: просп. Т.Шевченка, 2/28, м. Кам’янське» та проходження державної будівельної експертизи (за ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
73 797,00 UAH
UA-2021-01-22-013752-b 6ae7cd887af148f2851d4b0e0f117b27
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Кірсік

+380569554060 annakirsik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Москворецька, 14
Контактна особа: Анна Кірсік
+380569554060
annakirsik@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2021 22:24
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2021 10:00
Початок аукціону: 08 лютого 2021 12:12
Очікувана вартість: 73 797,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 737,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


категорія замовника - органи місцевого самоврядування, місцезнаходження - вул. Москворецька, 14, Дніпропетровська область, 51931
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини фасаду житлового будинку за адресою: просп. Т.Шевченка, 2/28, м. Кам’янське» та проходження державної будівельної експертизи (за ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, просп. Т.Шевченка, 2/28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Платежі за цим Договором здійснюються «Замовником» на поточний банківський рахунок Виконавця, вказаний в заключній частині цього Договору у національній валюті України, після підписання акту приймання-передачі проектно-кошторисної документації в термін 10-ти робочих днів, з можливим відтермінуванням платежу до 120 банківських днів Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-22-013752-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 23 січня 2021 15:56
Назва предмету закупівлі та проходження експертизи
Назва проекту повинна відповідати п. 8 наказу Мінрегіону #45 а саме: ...має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення діючих підприємств, реставрація, капітальний ремонт) та його місце розташування. Тобто нічого іншого, у тому числі щодо проходження експертизи в назві не повинно бути. Приведіть у відповідність до вимог чинного законодавства назву предмета закупівлі та врахуйте порядок проходження експертизи не лише в державній експертній установі. Дякуємо наперед.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2021 14:16
Відповідно до п. 8. наказу МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 16.05.2011 № 45 "...Назва об’єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення діючих підприємств, реставрація, капітальний ремонт) та його місце розташування", тобто назва проектної документацією не повинна відповідати САМЕ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Проект повинен містити назву «Капітальний ремонт частини фасаду житлового будинку за адресою: просп. Т.Шевченка, 2/28, м. Кам’янське». Що стосується порядку проходження експертизи не лише в державній установі, то повідомляємо, що вираз "та проходження державної будівельної експертизи" не наголошує на формі власності експертної організації, а лише уточнює, що експертиза повинна бути державного зразка. Дякуємо за запитання
Номер вимоги: UA-2021-01-22-013752-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Проектна компанія АРКОН, Код ЄДРПОУ:40833722
Дата подання: 15 лютого 2021 18:33
Оскарження рішення Замовника
ДЕПАРТАМЕНТОМ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено закупівлю UA-2021-01-22-013752-b за предметом: «Виконання проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини фасаду житлового будинку за адресою: просп. Т.Шевченка, 2/28, м. Кам’янське» та проходження державної будівельної експертизи (за ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)»

За результатами розгляду пропозицій, Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектна компанія «АРКОН» було відхилено, в зв’язку з наступною підставою:

П.6 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі» містить вимогу щодо документального підтвердження згоди відтермінування платежу до 120 банківських днів, даний документ в пропозиції учасника відсутній»

Проте, зазначене рішення є протиправним та хибним, порушує вимоги оголошення та Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:

Відповідно до п.6 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі» зазначені умови оплати: Виконання робіт – Післяплата – 100% - з можливим відтермінуванням платежу до 120 банківських днів, підтвердити згоду документально.

Відповідно до п. 14.6 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі» передбачено : « Проект договору про закупівлю наведений у додатку 3, заповнюється учасником та подається у складі пропозиції.

Відповідно до п. 2.6 Проекту договору Додаток №3 до оголошення передбачено: “ 2.6. Платежі за цим Договором здійснюються «Замовником» на поточний банківський рахунок Виконавця, вказаний в заключній частині цього Договору у національній валюті України, після підписання акту приймання-передачі проектно- кошторисної документації в термін 10-ти робочих днів, з можливим відтермінуванням платежу до 120 банківських днів.»

Згідно п. 6 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» спосіб документального підтвердження згоди, щодо відтермінування платежу до 120 банківських днів Замовником не визначено, тобто вимоги оголошення не містять умов, що дана згода має надаватися окремим листом, довідкою або іншим конкретно визначеним документом.

При цьому у складі пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» на виконання зазначених вище вимог, міститься заповнений та підписаний проект договору, п.2.6 якого передбачена можливість відтермінування платежу до 120 банківських днів., що підтверджує згоду з даним положенням договору та умовою оголошення.
Окрім цього у складі пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» надано Лист-згоду з умовами проекту договору Вих. 15/220121 від 22.01.21року, що містить інформацію про повну згоду ТОВ «ПК «АРКОН» з істотними умовами договору та з проектом договору в цілому, що визначений Додатком №3.
Зазначене вище свідчить про ознайомлення ТОВ «ПК «АРКОН» з умовами оплати робіт та погодження з можливістю відтермінування платежу до 120 банківських днів.
Відповідно, Замовник має безпосередню можливість пересвідчитися у наявності безумовної згоди ТОВ «ПК «АРКОН» з умовами оплати робіт передбачених предметом закупівлі, а саме можливості відтермінування платежу до 120 банківських днів.
Враховуючи вищезазначене, наявність протиправного рішення Замовника та порушення принципів здійснення публічних закупівель, а також відповідності ТОВ «ПК «АРКОН» вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН».
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 20. ст .14 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі не задоволення даної вимоги, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «ПК «АРКОН», як учасник спрощеної закупівлі буде звертатися до органу, що здійснює контроль над Замовником, до Державної аудиторської служби України та суду з відповідною позовною заявою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2021 11:32
Вашу пропозицію було відхилено з наступних підстав:
1. п.6 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі» містить вимогу щодо документального підтвердження згоди відтермінування платежу до 120 банківських днів, даний документ в пропозиції учасника відсутній.
Таким чином пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Поданий Вами у складі пропозиції підписаний проект договору ні яким чином не підтверджує згоду на можливість відтермінування платежу до 120 банківських днів, яка відповідно до вимог оголошення та вимог до предмету закупівлі повинна бути підтверджена документально.

Документи

16 лютого 2021 11:32
SCAN0002.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ» 51 976,00
UAH з ПДВ
51 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 67 188,00
UAH з ПДВ
67 188,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕЕДВА" 72 610,80
UAH з ПДВ
72 610,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1" 73 797,00
UAH з ПДВ
73 797,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2021 10:39
Електронний підпис
03 лютого 2021 10:28
Лист_відгук.pdf
02 лютого 2021 16:10
7. Довідка про учасника.pdf
02 лютого 2021 13:18
Електронний підпис
02 лютого 2021 13:17
Цінова прозиція.pdf
02 лютого 2021 13:17
3. Статут.pdf
02 лютого 2021 13:17
10. Довідка з банку.pdf
02 лютого 2021 13:17
2. Довідка про ліцензію.pdf
02 лютого 2021 13:17
7. Довідка про учасника.pdf
02 лютого 2021 13:17
8. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

04 лютого 2021 17:37
Електронний підпис
04 лютого 2021 17:34
31. Довідки з банку.pdf
04 лютого 2021 17:34
29. БАЛАНС _ ЗВІТ 2020 рік.pdf
04 лютого 2021 17:34
25. Кошторис.PDF
04 лютого 2021 17:34
17.Витяг ЄДРПОУ.PDF
04 лютого 2021 17:34
13. Цінова пропозиція.PDF
04 лютого 2021 17:34
11. ТЗ.PDF
04 лютого 2021 17:34
07. Паспорт директора.pdf

Публічні документи

04 лютого 2021 11:42
Електронний підпис
04 лютого 2021 11:40
Електронний підпис
04 лютого 2021 11:39
Статут Веедва.PDF
04 лютого 2021 11:39
Протокол№1.PDF
04 лютого 2021 11:39
ПДВ Веедва.PDF
04 лютого 2021 11:39
Опис.PDF
04 лютого 2021 11:39
Лист-погодження.PDF
04 лютого 2021 11:39
Лист-згода перс. дані.PDF
04 лютого 2021 11:39
Копія сертиф. Логуш.pdf
04 лютого 2021 11:39
Копія сертиф. Авдєєв.PDF
04 лютого 2021 11:39
Копія наказу Авдєєв.PDF
04 лютого 2021 11:39
Довідка працівники.PDF
04 лютого 2021 11:39
Гарант. лист санкції.PDF

Публічні документи

02 лютого 2021 21:23
Електронний підпис
02 лютого 2021 21:22
Фінансова звітність.pdf.p7s
02 лютого 2021 21:22
Пропозиція Шевченка.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ»

ТОВ Проектна компанія АРКОН

ТОВ "ВЕЕДВА"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ»
#40453762
Відхилено 51 976,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 19:23
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
Відхилено 67 188,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 19:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ВЕЕДВА"
#41276656
Відхилено 72 610,80
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 19:27
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1"
#43153183
Переможець 73 797,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 19:36

Документи

11 лютого 2021 19:23
Електронний підпис
11 лютого 2021 19:22
SCAN0022.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

11 лютого 2021 19:25
Електронний підпис
11 лютого 2021 19:24
SCAN0023.PDF

Документи

11 лютого 2021 19:27
Електронний підпис
11 лютого 2021 19:26
SCAN0024.PDF

Документи

11 лютого 2021 19:36
Електронний підпис
11 лютого 2021 19:31
SCAN0035.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2021 19:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1"
#43153183
73 797,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2021 19:36
Електронний підпис
11 лютого 2021 19:31
SCAN0035.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 00:25
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 16:56
SCAN0004.PDF зміни до договору
24 лютого 2021 16:55
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 14:38
SCAN0004.PDF зміни до договору
23 лютого 2021 14:37
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 15:26
SCAN0005.PDF укладений
19 лютого 2021 15:25
SCAN0011.PDF укладений
16 лютого 2021 14:54

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 квітня 2021 11:23
73 797,00 UAH UA738201720344291040100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA923223130000026003000046671
ТОВ "БРГ "ЖИТЛОБУД-1"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою виправлення механічної помилки: читати п. 1.1 у новій редакції та викласти Додаток 1 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою виправлення механічної помилки викласти п. 1.1. та Додаток 1 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 73 797,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 299,50 UAH)