Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини фасаду житлового будинку за адресою: просп. Т.Шевченка, 2/28, м. Кам’янське» та проходження державної будівельної експертизи (за ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
73 797,00 UAH
UA-2021-01-22-013752-b ● 6ae7cd887af148f2851d4b0e0f117b27
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34827358 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Москворецька, 14 |
Контактна особа: |
Анна Кірсік +380569554060 annakirsik@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 22:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 12:12 |
Очікувана вартість: | 73 797,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 737,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
категорія замовника - органи місцевого самоврядування, місцезнаходження - вул. Москворецька, 14, Дніпропетровська область, 51931
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини фасаду житлового будинку за адресою: просп. Т.Шевченка, 2/28, м. Кам’янське» та проходження державної будівельної експертизи (за ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, просп. Т.Шевченка, 2/28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Платежі за цим Договором здійснюються «Замовником» на поточний банківський рахунок Виконавця, вказаний в заключній частині цього Договору у національній валюті України, після підписання акту приймання-передачі проектно-кошторисної документації в термін 10-ти робочих днів, з можливим відтермінуванням платежу до 120 банківських днів | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 22:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 22:24 |
11 від 22.01.21- про затвердження вимог та оголощення спрощеної закупівлі ПКД фасад Шавченка.pdf | |
22 січня 2021 22:24 |
SCAN0013.PDF | |
22 січня 2021 22:24 |
Договір ПКД фасад Шевченко.pdf | |
22 січня 2021 22:24 |
Оголошення та вимоги до закупівлі ПКД фасад Шевченка.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-22-013752-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 23 січня 2021 15:56
Назва предмету закупівлі та проходження експертизи
Назва проекту повинна відповідати п. 8 наказу Мінрегіону #45 а саме: ...має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення діючих підприємств, реставрація, капітальний ремонт) та його місце розташування. Тобто нічого іншого, у тому числі щодо проходження експертизи в назві не повинно бути. Приведіть у відповідність до вимог чинного законодавства назву предмета закупівлі та врахуйте порядок проходження експертизи не лише в державній експертній установі. Дякуємо наперед.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2021 14:16
Відповідно до п. 8. наказу МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 16.05.2011 № 45 "...Назва об’єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення діючих підприємств, реставрація, капітальний ремонт) та його місце розташування", тобто назва проектної документацією не повинна відповідати САМЕ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Проект повинен містити назву «Капітальний ремонт частини фасаду житлового будинку за адресою: просп. Т.Шевченка, 2/28, м. Кам’янське». Що стосується порядку проходження експертизи не лише в державній установі, то повідомляємо, що вираз "та проходження державної будівельної експертизи" не наголошує на формі власності експертної організації, а лише уточнює, що експертиза повинна бути державного зразка. Дякуємо за запитання
Номер вимоги: UA-2021-01-22-013752-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Проектна компанія АРКОН, Код ЄДРПОУ:40833722
Дата подання: 15 лютого 2021 18:33
Оскарження рішення Замовника
ДЕПАРТАМЕНТОМ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено закупівлю UA-2021-01-22-013752-b за предметом: «Виконання проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини фасаду житлового будинку за адресою: просп. Т.Шевченка, 2/28, м. Кам’янське» та проходження державної будівельної експертизи (за ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)»
За результатами розгляду пропозицій, Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектна компанія «АРКОН» було відхилено, в зв’язку з наступною підставою:
П.6 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі» містить вимогу щодо документального підтвердження згоди відтермінування платежу до 120 банківських днів, даний документ в пропозиції учасника відсутній»
Проте, зазначене рішення є протиправним та хибним, порушує вимоги оголошення та Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:
Відповідно до п.6 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі» зазначені умови оплати: Виконання робіт – Післяплата – 100% - з можливим відтермінуванням платежу до 120 банківських днів, підтвердити згоду документально.
Відповідно до п. 14.6 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі» передбачено : « Проект договору про закупівлю наведений у додатку 3, заповнюється учасником та подається у складі пропозиції.
Відповідно до п. 2.6 Проекту договору Додаток №3 до оголошення передбачено: “ 2.6. Платежі за цим Договором здійснюються «Замовником» на поточний банківський рахунок Виконавця, вказаний в заключній частині цього Договору у національній валюті України, після підписання акту приймання-передачі проектно- кошторисної документації в термін 10-ти робочих днів, з можливим відтермінуванням платежу до 120 банківських днів.»
Згідно п. 6 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» спосіб документального підтвердження згоди, щодо відтермінування платежу до 120 банківських днів Замовником не визначено, тобто вимоги оголошення не містять умов, що дана згода має надаватися окремим листом, довідкою або іншим конкретно визначеним документом.
При цьому у складі пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» на виконання зазначених вище вимог, міститься заповнений та підписаний проект договору, п.2.6 якого передбачена можливість відтермінування платежу до 120 банківських днів., що підтверджує згоду з даним положенням договору та умовою оголошення.
Окрім цього у складі пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» надано Лист-згоду з умовами проекту договору Вих. 15/220121 від 22.01.21року, що містить інформацію про повну згоду ТОВ «ПК «АРКОН» з істотними умовами договору та з проектом договору в цілому, що визначений Додатком №3.
Зазначене вище свідчить про ознайомлення ТОВ «ПК «АРКОН» з умовами оплати робіт та погодження з можливістю відтермінування платежу до 120 банківських днів.
Відповідно, Замовник має безпосередню можливість пересвідчитися у наявності безумовної згоди ТОВ «ПК «АРКОН» з умовами оплати робіт передбачених предметом закупівлі, а саме можливості відтермінування платежу до 120 банківських днів.
Враховуючи вищезазначене, наявність протиправного рішення Замовника та порушення принципів здійснення публічних закупівель, а також відповідності ТОВ «ПК «АРКОН» вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН».
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 20. ст .14 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі не задоволення даної вимоги, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «ПК «АРКОН», як учасник спрощеної закупівлі буде звертатися до органу, що здійснює контроль над Замовником, до Державної аудиторської служби України та суду з відповідною позовною заявою.
Розгорнути
Згорнути
За результатами розгляду пропозицій, Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектна компанія «АРКОН» було відхилено, в зв’язку з наступною підставою:
П.6 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі» містить вимогу щодо документального підтвердження згоди відтермінування платежу до 120 банківських днів, даний документ в пропозиції учасника відсутній»
Проте, зазначене рішення є протиправним та хибним, порушує вимоги оголошення та Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:
Відповідно до п.6 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі» зазначені умови оплати: Виконання робіт – Післяплата – 100% - з можливим відтермінуванням платежу до 120 банківських днів, підтвердити згоду документально.
Відповідно до п. 14.6 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі» передбачено : « Проект договору про закупівлю наведений у додатку 3, заповнюється учасником та подається у складі пропозиції.
Відповідно до п. 2.6 Проекту договору Додаток №3 до оголошення передбачено: “ 2.6. Платежі за цим Договором здійснюються «Замовником» на поточний банківський рахунок Виконавця, вказаний в заключній частині цього Договору у національній валюті України, після підписання акту приймання-передачі проектно- кошторисної документації в термін 10-ти робочих днів, з можливим відтермінуванням платежу до 120 банківських днів.»
Згідно п. 6 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» спосіб документального підтвердження згоди, щодо відтермінування платежу до 120 банківських днів Замовником не визначено, тобто вимоги оголошення не містять умов, що дана згода має надаватися окремим листом, довідкою або іншим конкретно визначеним документом.
При цьому у складі пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» на виконання зазначених вище вимог, міститься заповнений та підписаний проект договору, п.2.6 якого передбачена можливість відтермінування платежу до 120 банківських днів., що підтверджує згоду з даним положенням договору та умовою оголошення.
Окрім цього у складі пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» надано Лист-згоду з умовами проекту договору Вих. 15/220121 від 22.01.21року, що містить інформацію про повну згоду ТОВ «ПК «АРКОН» з істотними умовами договору та з проектом договору в цілому, що визначений Додатком №3.
Зазначене вище свідчить про ознайомлення ТОВ «ПК «АРКОН» з умовами оплати робіт та погодження з можливістю відтермінування платежу до 120 банківських днів.
Відповідно, Замовник має безпосередню можливість пересвідчитися у наявності безумовної згоди ТОВ «ПК «АРКОН» з умовами оплати робіт передбачених предметом закупівлі, а саме можливості відтермінування платежу до 120 банківських днів.
Враховуючи вищезазначене, наявність протиправного рішення Замовника та порушення принципів здійснення публічних закупівель, а також відповідності ТОВ «ПК «АРКОН» вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН».
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 20. ст .14 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі не задоволення даної вимоги, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «ПК «АРКОН», як учасник спрощеної закупівлі буде звертатися до органу, що здійснює контроль над Замовником, до Державної аудиторської служби України та суду з відповідною позовною заявою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2021 11:32
Вашу пропозицію було відхилено з наступних підстав:
1. п.6 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі» містить вимогу щодо документального підтвердження згоди відтермінування платежу до 120 банківських днів, даний документ в пропозиції учасника відсутній.
Таким чином пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Поданий Вами у складі пропозиції підписаний проект договору ні яким чином не підтверджує згоду на можливість відтермінування платежу до 120 банківських днів, яка відповідно до вимог оголошення та вимог до предмету закупівлі повинна бути підтверджена документально.
1. п.6 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі» містить вимогу щодо документального підтвердження згоди відтермінування платежу до 120 банківських днів, даний документ в пропозиції учасника відсутній.
Таким чином пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Поданий Вами у складі пропозиції підписаний проект договору ні яким чином не підтверджує згоду на можливість відтермінування платежу до 120 банківських днів, яка відповідно до вимог оголошення та вимог до предмету закупівлі повинна бути підтверджена документально.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ» |
51 976,00
UAH з ПДВ
|
51 976,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Проектна компанія АРКОН |
67 188,00
UAH з ПДВ
|
67 188,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВЕЕДВА" |
72 610,80
UAH з ПДВ
|
72 610,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1" |
73 797,00
UAH з ПДВ
|
73 797,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ» #40453762 |
Відхилено |
51 976,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 19:23
|
|
ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722 |
Відхилено |
67 188,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 19:25
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ВЕЕДВА" #41276656 |
Відхилено |
72 610,80
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 19:27
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД-1" #43153183 |
Переможець |
73 797,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 19:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 00:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2021 16:56
|
SCAN0004.PDF | зміни до договору |
24 лютого 2021 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2021 14:38
|
SCAN0004.PDF | зміни до договору |
23 лютого 2021 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2021 15:26
|
SCAN0005.PDF | укладений |
19 лютого 2021 15:25
|
SCAN0011.PDF | укладений |
16 лютого 2021 14:54
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
12 квітня 2021 11:23
|
73 797,00 UAH | UA738201720344291040100035312 Департамент ЖКГБ КМР |
UA923223130000026003000046671 ТОВ "БРГ "ЖИТЛОБУД-1" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою виправлення механічної помилки: читати п. 1.1 у новій редакції та викласти Додаток 1 у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 20-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з метою виправлення механічної помилки викласти п. 1.1. та Додаток 1 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |