Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000000000000000 обл., 000000000000000, 0000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000 0000000000000 000000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 14:25 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2021 14:58 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
19 лютого 2021 15:32 |
00000000 |
19 лютого 2021 15:30 |
000000000000000000000 |
19 лютого 2021 15:29 |
000000000000000000000000000000000000000000000 |
12 лютого 2021 14:19 |
000000000000000000000 |
05 лютого 2021 17:28 |
000000000000000000000 |
01 лютого 2021 11:50 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000 |
01 лютого 2021 11:50 |
000000000000000000000 |
22 січня 2021 17:29 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
22 січня 2021 17:29 |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
22 січня 2021 17:29 |
00000000000000000000000000000000000000000000 |
22 січня 2021 17:29 |
000000000000000000000000000000000000000000000 |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 26 березня 2021 17:19
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-23-000117 ● a14046ac9c8246c4b2be5de9ad1b9cba
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 16:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
65 UA-2021-01-22-012612-b 22.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 15:32:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з капітального ремонту Гарнізонного будинку офіцерів будівлі № 1/79 місто Старокостянтинів Хмельницька область військове містечко № 1 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-22-012612-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-30 12:49:10
Пояснення на запит
Пояснення
Наказом Міністерства оборони України від 05 червня 2019 року № 284 затверджено «Положення про організацію будівництва об’єктів у Міністерстві оборони України» (далі по тексту - Положення). Даний документ визначає порядок планування, проектування, організації та фінансування будівництва об’єктів житлового фонду та об’єктів загальновійськового і спеціального призначення військових частин Збройних Сил України.
Відповідно до п. 1.4. Положення, будівництво, реконструкція та капітальний ремонт об’єктів ЗС України (у тому числі, виконання передпроектних, вишукувальних, проектних, будівельних, монтажних та пусконалагоджувальних робіт) здійснюється відповідно до: для об’єктів загальновійськового і спеціального призначення – Плану будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів загальновійськового та спеціального призначення Збройних Сил України за відповідною бюджетною програмою (підпрограмою) на відповідний рік.
Так, Планом будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів загальновійськового та спеціального призначення Збройних Сил України на 2020 рік було передбачено об’єкт «Капітальний ремонт гарнізонного будинку офіцерів будівля №1/79 м. Старокостянтинів Хмельницька область військове містечко №1». На 2020 рік в «Плані» було визначено етап виготовлення проектно-кошторисної документації по цьому об’єкту. На підставі цього, Квартирно-експлуатаційним відділом міста Хмельницький було оголошено торги з метою закупівлі робіт по виготовленню проектно-кошторисної документації, номер закупівлі UA-2020-10-20-004421-a.
За результатами електронного аукціону було обрано переможцем ТОВ «ГРАНДПРОЕКТБУД». На підставі укладеного договору №379 від 17.11.2020 року із Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРАНПРОЕКТБУД» щодо виготовлення ПКД та проведення експертизи по об’єкту «Капітальний ремонт гарнізонного будинку офіцерів будівля №1/79 м. Старокостянтинів, Хмельницька область військове містечко №1» на суму 482,210 тис. грн., останнім було виготовлено проектно-кошторисну документацію та проведено державну експертизу документації.
Відповідно до проектно-кошторисної документації та отриманого експертного звіту (позитивний) на об’єкт «Капітальний ремонт гарнізонного будинку офіцерів будівля №1/79 м. Старокостянтинів, Хмельницька область, військове містечко №1» кошторисна вартість об’єкта складала 26264,062 тис. грн.
Згідно розгляду проектної документації та її кошторисної частини за робочим проектом «Капітальний ремонт гарнізонного будинку офіцерів будівля №1/79 м. Старокостянтинів, Хмельницька область військове містечко №1» було отримано позитивний експертний звіт ТОВ «Перша приватна експертиза».
Розрахунок очікуваної вартості згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт гарнізонного будинку офіцерів будівля №1/79 м. Старокостянтинів, Хмельницька область військове містечко №1» здійснювався на підставі Зведеного кошторисного розрахунку, що наявний у складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт гарнізонного будинку офіцерів будівля №1/79 м. Старокостянтинів, Хмельницька область військове містечко №1», а саме наступним чином:
Очікувана вартість закупівлі = Всього по зведеному кошторисному розрахунку –(( Разом по главі 10 + Разом по главі12) х 1,2). В результаті всього по зведеному кошторисному розрахунку 26264062,00 грн.;
Разом по главі 10 – 482015,00 грн.; Разом по главі 12 – 550187,00 грн.
Отже, очікувана вартість закупівлі становить:
26 264062,00 - ((482015,00 + 550187,00) х 1,2)= 25025419,6 грн.
Таким чином, обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку, що наявний у складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт гарнізонного будинку офіцерів будівля №1/79 м. Старокостянтинів, Хмельницька область військове містечко №1».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі проектно-кошторисної документації, виготовленої Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРАНПРОЕКТБУД» на підставі договору №379 від 17.11.2020 року, а саме локальних кошторисів та відомості обсягів робіт, що наявні у складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт гарнізонного будинку офіцерів будівля №1/79 м. Старокостянтинів, Хмельницька область військове містечко №1».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 травня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
0000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Рішення скасоване |
0,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 10:52
|
000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 14:44
|
0000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 15:03
|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2021 18:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | зміни до договору |
03 грудня 2021 10:56
|
0000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
03 грудня 2021 10:55
|
00000000 | зміни до договору |
30 липня 2021 14:43
|
00000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
30 липня 2021 14:42
|
00000000 | зміни до договору |
22 липня 2021 16:06
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
22 липня 2021 16:06
|
00000000 | укладений |
07 травня 2021 17:17
|
0000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
07 травня 2021 17:17
|
000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
07 травня 2021 17:17
|
0000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
07 травня 2021 17:17
|
000000000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
07 травня 2021 17:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |