Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнер для сміття
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-01-22-010096-b 1ac4db987501484393cbca5799549479
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Олександрівна Гордійчук

+380335259023 kovelrgkp1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1
Код ЄДРПОУ: 30653356
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Фабрична, 2
Контактна особа: Аліна Олександрівна Гордійчук
+380335259023
kovelrgkp1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2021 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Критерій оцінки пропозиції - ціна. Детальніше технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також вимоги до учасників - у окремому файлі Оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Контейнер для сміття (ДК 021:2015: 44613700-7 - Контейнери для сміття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, місто Ковель, ВУЛИЦЯ ФАБРИЧНА, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2021 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 15:27
сміттєві контейнери_оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ширини бокової частини
Дата подання: 22 січня 2021 17:41
Дата відповіді: 25 січня 2021 11:40
Вимога щодо того, що «Ширина бокової частини – -1075 - 1085 мм» є такою, що дискримінує потенційних Учасників. Крім того дана вимога порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Учасники які пропонують контейнери із шириною бокової частини меншою за зазначену не мають змоги прийняти участь у закупівлі. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, виходячи з потреб Замовника. В Оголошені передбачений вираз «або еквівалент», тому жодним чином не обмежує права учасників.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Щодо відстані між вісями колес
Дата подання: 22 січня 2021 17:41
Дата відповіді: 25 січня 2021 11:40
Вимога щодо того, що відстань «Відстань між вісями колес (бокова частина)- L- 740-760 мм» є такою, що дискримінує потенційних Учасників. Повідомляємо, що Учасники які пропонують контейнер із іншою відстанню між вісями колес не мають змоги прийняти участь у закупівлі та запропонувати якісний товар. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, виходячи з потреб Замовника. В Оголошені передбачений вираз «або еквівалент», тому жодним чином не обмежує права учасників.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Щодо еквіваленту
Дата подання: 22 січня 2021 17:42
Дата відповіді: 25 січня 2021 11:41
Тендерна документація розміщена Замовником не містить можливості запропонувати еквівалент. З метою усунення порушень норм чинного законодавства просимо передбачити у тендерній документації можливість запропонувати еквівалент.
Відповідь: Доброго дня! В Оголошені про проведення спрощеної закупівлі передбачений вираз «або еквівалент».
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВП "Укрресурс" 99 984,00
UAH з ПДВ
99 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2021 12:15
Електронний підпис
29 січня 2021 11:53
8. Пропозиція.pdf
29 січня 2021 11:53
23. Проект договору.pdf
29 січня 2021 11:53
21. Згода перс. дані.pdf
29 січня 2021 11:53
20. Паспорт керівника.pdf
29 січня 2021 11:53
17. Статут Укрресурс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП "Укрресурс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВП "Укрресурс"
#34396623
Переможець 99 984,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 15:09

Документи

03 лютого 2021 15:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2021 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВП "Укрресурс"
#34396623
99 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2021 15:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 15:11
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 10:12
Договір контейнери 2021.PDF укладений
15 лютого 2021 22:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 99 984,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 664,00 UAH)