Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Operational maintenance of public roads of local significance in Lviv region (1043,6 km) (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Макаревич Марія Романівна +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration |
National ID: | 43493483 |
Contact point: |
Makarevych Mariia +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2021 11:44 |
Очікувана вартість: | 156 348 672,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 781 743,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 781743 UAH |
Publication date: | 22 січня 2021 14:26 |
Enquiries until: | 12 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 лютого 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 156 348 672 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 781 743 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 14:26 |
ПД ЕУ 1043_6.pdf | |
22 січня 2021 14:26 |
ТД ЕУ 1043_6.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за звітний період (рік) - 2020 рік;
- сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (рік) - 2020 рік;
- сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (рік) - 2020 рік. Тендерна документація не потребує внесення змін, оскільки розроблена та затверджена замовником з дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та чинного законодавства України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-22-000011 ● ea6c9e7ce3664060bc43eb7fe3d47571
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2021 16:58 |
17.06.2021 № 317
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.06.2021 № 317
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2021-01-22-008121-b 22.01.2021 Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (ЄДРПОУ 43493483) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-24 11:35:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з експлуатаційого утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1043,6 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2021-01-22-008121-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-29 13:51:50
Відповідь замовника
На Ваш запит про надання пояснення від 24-06-2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з Експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1043,6 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Державний бюджет України) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-22-008121-b) Департамент дорожнього господарства Львівської обласної адміністрації повідомляє наступне.
На експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1043,6 км) обґрунтування розміру потреби у бюджетних призначення здійснено відповідно до СОУ 42.1-37641918-065:2013 Норми фінансових витрат на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування та мостів на них, із врахуванням асигнувань передбачених бюджетною програмою 3131090 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах» обласному бюджету Львівської області, рішення сесії Львівської обласної ради від 18 лютого 2021 року № 61 «Про затвердження Програми розвитку мережі й утримання автомобільних доріг, організації та безпеки дорожнього руху на 2021 – 2025 роки», від 16 березня 2021 р. №82 "Про внесення змін до показників обласного бюджету Львівської області на 2021 рік", від 16 березня 2021р. "Про затвердження Переліків об’єктів у рамках реалізації Програми розвитку мережі й утримання автомобільних доріг, організації та безпеки дорожнього руху на 2021-2025 роки", Рішення сесії Львівської обласної ради від 13.04.2021 року №103 "Про Програму соціально-економічного та культурного розвитку Львівської області на 2021-2023 роки", розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації від 21.04.2021 року №305/0/5-21 "Про розподіл коштів на ремонт автомобільних доріг".
Також повідомляємо, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1043,6 км)» підготовано враховуючи мінімальну потребу в експлуатаційному утриманні 1 умовного кілометра мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Львівській області протягом 2 років, з урахуванням СОУ 42.1-37641918-035:2018 Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи та СОУ 42.1-37641918-071:2018 Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на роботи з експлуатаційного утримання .
Очікувану вартість розраховано на основі об’єму та видів робіт необхідних для експлуатаційного утримання 1 умовного кілометра враховуючи технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва та СОУ 42.1-37641918-085:2018 Правила визначення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, мостів та інших споруд.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Моніторингом установлено, що на порушення пункту 9 частини 2 статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником не зазначено інформацію щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, а лише зазначено, що вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників відсутні. При цьому надання забезпечення тендерних пропозицій учасників Замовником визначено у розмірі 781 743,00 гривень. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами від 16.12.2020 № 1266 (далі Постанова № 710) не оприлюднив інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https:// www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedi nijreyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnihkoshtiv), та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (державний бюджет), головний розпорядник – Львівська обласна державна адміністрація. Крім того Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів (місцевий бюджет). В поясненні, оприлюдненому в електронній системі закупівель 29.06.2021 Замовником надано інформацію щодо визначення обґрунтування розміру потреби у бюджетних призначеннях, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Проте інформації про веб-сайт, на якому розміщена запитувана інформація в поясненні не надано. Таким чином, Замовником порушено вимоги частини 5 статті 8 Закону. Моніторингом установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам законодавства про закупівлі, а саме: перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником у пункті 11.7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, не відповідає переліку формальних (несуттєвих помилок), затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі Наказ №710). Відовідно до Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено, що наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції документами, в тому числі оригіналами підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Аналізом тендерної пропозиції учасника далі ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» встановлено, що в тендерній документації зазначеного учасника міститься Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 17.02.2021 № 01з-05/221, в якій зазначено про виконання 3-х аналогічних договорів, а саме: - від 28.12.2019 №157-12/19, укладеного з Департаментом дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної адміністрації на суму 29 500 000,00 грн, виконано на суму 29 500 000,00 грн; - від 24.04.2020 № 68-04/20, укладеного із Службою автомобільних доріг у Львівській області на суму 66 342 000,00 грн, виконано на суму 10 057 348,00 грн; - від 24.04.2020 № 70-04/20, укладеного із Службою автомобільних доріг у Львівській області на суму 75 155 250,00 грн, виконано на суму 16 615 260,00 гривень. Проте аналізом документів, які містяться в тендерній пропозиції зазначеного учасника встановлено, що виконання зазначених договорів підтверджено Актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) на суми менші, ніж вказано в Довідці від 17.02.2021 № 01з-05/221, а саме: за договором від 28.12.2019 №157-12/19 на суму 6 647 185,00 грн, за договором від 24.04.2020 № 68-04/20 на суму 470 941,00 грн, за договором від 24.04.2020 № 70-04/20 на суму 1 258 373,00 грн, що суперечить вимогам Додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження учасником досвіду виконання аналогічних договорів, встановленого відповідно до положень пункту 3 частини 2 статті 16 Закону. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. При цьому, відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом Замовника. Однак, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» та уклав з ним договір на закупівлю послуг від 25.03.2021 № 25-03/21 на суму 153 148 000,00 гривень. Вимогами частини 6 статті 33 Закону визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. В тендерній пропозиції ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» міститься довідка від 17.02.2021 № 01з-05/233, в якій зазначено, що вказаний учасник зобов’язується підписати договір про закупівлю на умовах наведених у проекті договору, що є Додатком № 5 до тендерної документації. Моніторингом відповідності умов укладеного договору від 25.03.2021 № 25-03/21 умовам тендерної пропозиції переможця ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» та відповідно умовам проекту договору, що є Додатком 5 до тендерної документації, встановлено включення положень до укладеного договору, які не передбачені проектом договору та відповідно тендерною пропозицією зазначеного учасника, зокрема: - пункт 4.1 укладеного договору доповнено новим змістом, а саме: «… вартість послуг по даному договору в межах бюджетного фінансування на 2021 рік: - згідно з Напрямами використання субвенції, передбаченої у 2021 році за бюджетною програмою 3131090 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах» обласному бюджету Львівської області становить – 8 000 000,00 (вісім мільйонів) гривень 00 копійок з урахуванням ПДВ - 1 333 333,33 грн та підтверджується Договірною ціною у 2021 році (Додаток 4), що є невід’ємною частиною даного Договору. - пункт 13.1 доповнено Додатком 4 – Договірна ціна у 2021 році. Вищезазначене не відповідає вимогам пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, де Замовником визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 Закону договір є нікчемним, оскільки він укладений з порушенням вимоги частини 4 статті 41 Закону. Проте Департамент не погоджується із вищевказаними твердженнями з огляду на наступне. Щодо твердження про те, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій повідомляємо, що функціонал майданчику https://www.dzo.com.ua/ до 16.04.2021 року не передбачав можливості зазначення інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій в окремих полях. Відтак Замовником було зазначену відповідну інформацію в розділі «Інформація про предмет закупівлі» та в примітках до оголошення. Щодо доповнення новим змістом пункту 4.1 повідомляємо, що ціна договору коригується відповідно до результату проведеного аукціону, отже Замовник не міг в проекті Договору зазначити ціну Договору. Щодо вартості робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2021 рік зазначаємо, що станом на дату оголошення процедури закупівлі Львівською обласною державною адміністрацією не було затверджено Напрямів використання субвенції, передбаченої у 2021 році за бюджетною програмою 3131090 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах», отже у Замовника також не було можливості зазначити даний пункт в проекті Договору при оголошенні процедури закупівлі. Щодо надання учасником довідок КБ-2 на менші суми ніж вказано в Довідці від 17.02.2021 № 01з-05/221 повідомляємо, що відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - оригіналом (ами) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - оригіналом (ами) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3); - оригіналом (ами) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Зазначаємо, що Замовником не вимагалось подання всіх довідок КБ-2, відтак ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» не було порушено вимог тендерної документації. Також наголошуємо, що учасником ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» було надано ті довідки КБ-2, в яких підтверджено наявність досвіду виконання робіт, що вимагались Замовником в тендерній документації. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язав Департамент здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором від 25.03.2021 № 25-03/21 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. В порядку виконання висновку моніторингу Замовником було вжито заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема нами було надіслано запит Підряднику щодо розірвання договору за згодою сторін. Відтак Замовником було вжито заходи спрямовані на припинення зобов’язань за Договором від 25.03.2021 № 25-03/21 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
2021-07-19 17:11:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 9 частини 2 статті 21 Закону. За результатами розгляду питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення Наказу № 710.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2021 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” |
154 930 176,00
UAH з ПДВ
|
153 148 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
155 798 670,00
UAH з ПДВ
|
153 148 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” #31978981 |
Переможець |
153 148 000,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 18:15
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 03 березня 2021 18:15
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” #31978981 |
153 148 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2022 12:52
|
Угода про розірвання | укладений |
01 серпня 2022 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2022 11:25
|
ДУ_10 25-03.21.pdf | зміни до договору |
24 травня 2022 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2022 12:37
|
ДУ_9 25-03.21.pdf | зміни до договору |
31 березня 2022 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2022 16:45
|
ДУ_8 25-03.21.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2022 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 14:24
|
ДУ_7 25-03.21.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 10:04
|
ДУ_6 25-03.21.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2021 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 09:57
|
ДУ_5 25-03.21.PDF | зміни до договору |
03 листопада 2021 12:39
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 10:43
|
ДУ_4 25-03.21.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2021 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 11:15
|
ДУ_3 25-03.21.PDF | зміни до договору |
01 жовтня 2021 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2021 13:06
|
ДУ 2 25-03.21.PDF | зміни до договору |
19 липня 2021 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2021 16:57
|
ДУ 1 25-03.21.PDF | зміни до договору |
09 червня 2021 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 15:10
|
Договір 25-03/21 | укладений |
26 березня 2021 14:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 25-03/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 25-03/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 25-03/21 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 25-03/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 25-03/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 25-03/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 25-03/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору до 31.12.2023 року та бюджетне фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 25-03/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 25-03/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 25-03/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 березня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
44 570 264,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 428 377,33 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись умовами Договору та частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України та частиною першою 188 Господарського кодексу України, Сторони дійшли до згоди розірвати Договір № 25-03/21 від 25 березня 2021 року за згодою сторін. |