Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Мельник Людмила Володимирівна djkgbmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2021 15:18 |
Очікувана вартість: | 3 876 533,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Джерело фінансування - Інша субвенція з обласного бюджету на здійснення заходів з капітального будівництва, реконструкції та ремонту об"єктів комунальної власності на території Київської області
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс перераховується Підряднику протягом 10 банківських днів з дня прийняття рішення про надання авансу. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2021 15:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2021 15:20 |
Перелік змін 28.01.2021.doc | |
28 січня 2021 15:19 |
Проект договору 28.01.2021.docx | |
28 січня 2021 15:19 |
ТД реконструкція площі П.Запорожця нова редакція 28.01.2021.doc | |
22 січня 2021 13:37 |
Додаток 9.rtf | |
22 січня 2021 13:37 |
Додаток 12.rtf | |
22 січня 2021 13:37 |
Додаток 11.rtf | |
22 січня 2021 13:37 |
Додаток 13.docx | |
22 січня 2021 13:37 |
Додаток 10.rtf |
28 січня 2021 15:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 січня 2021 15:20 |
Перелік змін 28.01.2021.doc
|
|||
28 січня 2021 15:19 |
Проект договору 28.01.2021.docx
|
|||
28 січня 2021 15:19 |
ТД реконструкція площі П.Запорожця нова редакція 28.01.2021.doc
|
|||
22 січня 2021 13:37 |
Додаток 9.rtf
|
|||
22 січня 2021 13:37 |
Додаток 12.rtf
|
|||
22 січня 2021 13:37 |
Додаток 11.rtf
|
|||
22 січня 2021 13:37 |
Додаток 13.docx
|
|||
22 січня 2021 13:37 |
Додаток 10.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вартість будівельних матеріалів розраховано на дату складання експертного звіту, тобто на 20.07.2018 року.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-22-000015 ● b32a53a580bc4d558d2b5eb6ff6ed64c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2021 12:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2021 № 203
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2021 № 203
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2021-01-22-006672-b 22.01.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-23 13:54:19
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Департаментом житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-24 16:58:34
Пояснення
На Ваш запит щодо підстав здійснення Департаментом житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, що надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт із Реконструкція площі Петра Запорожця в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція) ідентифікатор тендеру UA-2021-01-22-006672-b, надаємо наступну інформацію.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості робіт з реконструкції площі Петра Запорожця у м. Біла Церква Київської області здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, виготовленої ФОП Бабич Юрієм Івановичем у 2018 році згідно завдання на проектування «Реконструкція площі П.Запорожця у м. Біла Церква Київської області». Кошторисна частина проекту пройшла експертизу 20 липня 2018 року у ДП «НДІпроектреконструкція» про що складено експертний звіт № 1851е/18-КД/П.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу UA-M-2021-03-22-000015 по закупівлі робіт із реконструкції площі Петра Запорожця в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція) Відповідно до частини 8, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі- Закон), Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку від 15 квітня 2020 про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція площі Петра Запорожця в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція) Державною аудиторською службою України (ідентифікатор моніторингу - UA-M-2021-03-22-000015). Так, в констатуючій частині висновку зазначено: «За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію Учасника з підстав, зазначених у протоколі засідання тендерного комітету». Обґрунтуванням прийнятого рішення є те, що на думку відповідача Учасник ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ГРУПА» повністю підтвердило свою відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. А відсутність в тенедрній пропозиції Учасника актів приймання-передачі рухомого та нерухомого майна, не може свідчити про невідповідність пропозиції кваліфікаційному критерію, оскільки, на думку відповідача, такі документи не є невід’ємними частинами договору і не вимагалися тендерною документацією. Крім того у висновку міститься зобов`язання усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення». Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради вважає висновок Державної аудиторської служби про результати моніторингу UA-М-2021-03-22-000015 по закупівлі робіт із реконструкції площі Петра Запорожця в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція) необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а отже протиправним з наступних підстав. Відповідно до вимог підпункту 5.1. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними у складі тендерної пропозиції документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема такому, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження відповідності учасника цьому кваліфікаційному критерію, згідно положень підпунктів 5.2.1. та 5.2.2. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації останній повинен надати у складі тендерної пропозиції: - довідку про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для виконання робіт, оформлена у відповідності до вимог Додатку 3 тендерної документації; - довідку про наявність у власності або користуванні (оренда, тощо) офісних та складських приміщень. - належним чином завірені Учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та свідоцтв про реєстрацію машини, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації). Крім того у разі використання Учасником в процесі виконання робіт машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання Учасником необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі - треті особи), про це зазначається у довідці, а до тендерної пропозиції приєднуються належним чином завірені Учасником документи на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг тощо). У тому разі, якщо третя особа, не є власником цих машин та автотранспортних засобів, тендерна пропозиція Учасника має містити належним чином завірену Учасником копію документу, який підтверджує право третьої особи передавати машини та автотранспорт в суборенду, або право використання таких машин та транспортних засобів третьою особою у власній господарській діяльності. - наявність у власності або користування офісних чи складських приміщень підтверджується учасником шляхом приєднання до тендерної пропозиції копій документів, що посвідчують право власності або користування відповідним об’єктом. На виконання вимог тендерної документації Замовника Учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази від 07.02.2021 року № 07/02/2021-ТД-30 з якої вбачається, що певні машини та автотранспортні засоби знаходяться в користуванні ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ГРУПА» на правах оренди у ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС». В якості підтвердження права користування машинами та механізмами Учасник приєднав до тендерної пропозиції копію договору оренди спецтехніки від 01.09.2020 року № 01/09/2020-2. Варто зауважити, що пунктом 1.3. вищезазначеного договору передбачено складання сторонами договору актів приймання-передачі спецтехніки, які мають бути підписані уповноваженими представниками сторін. Тобто Сторони договору самостійно визначили істотною умовою договору складання акту приймання-передачі техніки в оренду, а отже зазначений документ відноситься до документів на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами. Водночас у складі тендерної пропозиції учасника наявні акти приймання-передачі № 1 та № 2 до договору 01/09/2020-2 від 01.09.2020 року складені ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» та ТОВ «ПАРИТЕТ БЦ», при цьому документи підписані представниками ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» та ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ГРУПА», що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. В якості підтвердження права користування офісним приміщенням учасник, у складі тендерної пропозиції надав копію договору оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна № 59 від 21.11.2020 року. Пунктом 2.1. вказаного договору передбачено, що орендар вступає у строкове користування майном не раніше дати підписання договору та акту приймання-передавання майна. Варто зауважити, що згідно положень частини 1 статті 795 Цивільного кодексу України - передання наймачеві будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) оформляється відповідним документом (актом), який підписується сторонами договору. Тобто, у відповідності до вимог Закону, факт передачі будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) в найм (оренду) має підтверджуватися не лише договором найму, а й актом приймання-передачі такого майна. Отже акт приймання-передачі має бути невід’ємною частиною договору, або одним із документів, що підтверджує право користування відповідним об’єктом, та має бути приєднаний до тендерної пропозиції Учасника. Відтак відсутність в тендерній пропозиції ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ГРУПА» акту приймання-передачі майна, складання якого передбачено положеннями частини 1 статті 795 Цивільного кодексу України та умовами договору № 59 від 23.11.2020 року, ставить під сумнів факт передачі майна у користування, а отже і відповідність Учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а отже є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією. У відповідності до положень частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, Замовник зобов’язаний, у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій розмістити в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення таких порушень. Зокрема Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Враховуючи те, що невідповідності у тендерній пропозиції Учасника виявлені в документах, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, 10 лютого 2021 року, на виконання вимог частини 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерний комітет ДЖКГ БМР, у відповідності до вимог Закону, розмістив у електронній системі повідомлення з вимогою про усунення ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ГРУПА» невідповідностей в своїй тендерній пропозиції шляхом приєднання до тендерної пропозиції: - актів приймання-передачі спецтехніки та обладнання, складених та підписаних належними сторонами договору № 01/09/2020-2 від 01.09.2020 року; - акту приймання-передавання майна до договору № 59 від 23.11.2020 року. Обов’язок Учасника виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей вбачається з положень абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», так само, як і обов’язок Замовника відхилити тендерну пропозицію Учасника у разі, якщо останній протягом 24 годин не усунув виявлені невідповідності. Інформація та документи, які розміщені Учасником в електронній системі, жодним чином не підтверджують усунення ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ГРУПА» виявлених невідповідностей. Тобто Учасник, всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей не приєднав до тендерної пропозиції документів, які вимагалися Замовником, що у відповідності до положень абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» стало підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Вищенаведене доводить правомірність дій Замовника щодо розміщення ним у електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції Учасника, а також відхилення пропозиції Учасника у зв’язку із невиправлення ним виявлених невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі повідомлення про усунення невідповідностей. Щодо зобов’язання вжити заходів розірвання договору з переможцем закупівлі, викладеного у пункті 3 констатуючої частини висновку про результати моніторингу UA-M-2021-03-22-000015, повідомляємо про те, що договір № 152/2021 від 05.03.2021 року відповідає акцептованій тендерній пропозиції та вимогам, вставленим тендерною документацією, підстави згідно чинного законодавства щодо його розірвання у замовника відсутні. Враховуючи викладене Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради вважає висновок Державної аудиторської служби про результати моніторингу UA-M-2021-03-22-000015 по закупівлі робіт із реконструкції площі Петра Запорожця в м. Біла Церква Київської області (ДК 021:2015 (CPV) : 45454000-4 Реконструкція) неправомірним, протиправним, та таким що не відповідає положенням чинного законодавства України. У зв’язку із чим повідомляємо про намір оскаржити висновок за результатами моніторингу UA-M-2021-03-22-000015 до Київського окружного адміністративного суду.
2021-04-20 15:05:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII, пункту 2 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" |
3 835 430,40
UAH з ПДВ
|
3 815 430,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" |
3 843 456,71
UAH з ПДВ
|
3 823 456,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Трофімчук Сергій Віталійович |
3 876 533,00
UAH з ПДВ
|
3 876 533,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" #43300910 |
Відхилено |
3 815 430,40
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2021 13:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2021 16:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" #42654473 |
Переможець |
3 823 456,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2021 17:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2021 13:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 12:02
|
152-1.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 12:35
|
152.pdf | укладений |
05 березня 2021 12:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 152/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |