ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Карабанов Олександр Вікторович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
15 квітня 2021
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради,
03346696,
Україна,
Біла Церква,
Андрея Шептицького, 2 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Реконструкція площі Петра Запорожця в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція)
Джерело фінансування - Інша субвенція з обласного бюджету на здійснення заходів з капітального будівництва, реконструкції та ремонту об"єктів комунальної власності на території Київської області, 3876533.8UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
e79a717d87264884b63ce635842f493a, 2021-01-22 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
22 березня 2021
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12.04.2021
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 22.01.2021 № 051 зі змінами від 28.01.2021 № 063 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.02.2021, протокол розкриття, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ГРУПА» (далі – Учасник), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРХОЛД-ГРУП» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2021 року, договір від 05.03.2021 № 152/2021 про виконання робіт з реконструкції площі Петра Запорожця в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція), пояснення Замовника від 24.03.2021.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію Учасника з підстав, зазначених у протоколі засідання тендерного комітету.
Так, перевіркою підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника, вказаних у протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 15.02.2021 № 091, встановлено, що відповідно до вимог пункту 1.3. Додатку 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» Учасник повинен надати довідку про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для виконання робіт, у відповідності до вимог Додатку 3 ТД.
Крім того, у разі використання Учасником в процесі виконання робіт машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання Учасником необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі - треті особи), про це зазначається у довідці, а до тендерної пропозиції приєднуються скановані копії належним чином завірених Учасником документів на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг тощо).
На виконання вище вказаних вимог ТД Учасник надав у складі тендерної пропозиції, довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази та договір 01/09/2020-2 на оренду спецтехніки і/або обладнання від 01.09.2020
Отже, Учасником виконано умови ТД в цій частині.
Відповідно до вимог пункту 1.4. додатку 1 ТД «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» Учасник повинен підтвердити наявність у власності або користуванні офісних чи складських приміщень шляхом приєднання до тендерної пропозиції копій документів, що посвідчують право власності або користування відповідним об’єктом.
На виконання вимог ТД Учасник надав, у складі тендерної пропозиції, договір оренди № 59 від 23.11.2020, чим виконало умови ТД в цій частині.
Слід зазначити що надання акту приймання передачі приміщення не вимагалося ТД, крім того, він не є невідємною частиною договору від 23.11.2020 № 59.
Таким чином, Замовником документально не підтверджено об’єктивних причин для відхилення Учасника.
Таким чином, в порушення вимоги частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII Замовником розміщено вимогу про відхилення тендерної пропозиції Учасника, яке затверджено протоколом від 15.02.2021 № 091 засідання тендерного комітету департаментом житлово-комунальним господарством Білоцерківської міської ради подану Учасником для участі у відкритих торгах.
При цьому, тендерна пропозиція безпідставно відхиленого Учасника на 8 025,60 гривень нижча від тендерної пропозиції Переможця.
Крім того, вищевказане призвело до порушення пункту 2 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, зокрема принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII, пункту 2 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.