Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Подільський державний аграрно-технічний університет, Кіцманський коледж Подільського державного аграрно-технічного університету |
Код ЄДРПОУ: | 34639115 |
Місцезнаходження: | 59300, Україна , Чернівецька обл., Кицмань, вул. Миколайчука, 3 |
Контактна особа: |
Мамаєвська Людмила Олександрівна 380373623223 sovik.s.g@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 18:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2021 12:22 |
Очікувана вартість: | 2 710 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за цим Договором провадиться в безготівковій формі на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі підписаного сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг протягом 10 днів після продажу Замовником зібраного врожаю (кукурудзи), але не пізніше закінчення терміну дії даного договору | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 18:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 18:44 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).docx | |
22 січня 2021 18:44 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-17-000042 ● 512f6e118c7f4800a86a74436ae852a2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2021 16:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.08.2021 №508
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 17 серпня 2021 року № 508
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-01-22-002803-с від 22.01.2021 – Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-18 16:19:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з вирощування сільськогосподарської продукції (кукурудзи) та допоміжні послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-22-002803-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із такого питання:
Чому Вами не відхилено учасника СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОЛОСОК-2», тендерна пропозиція якого підписана удосконаленим електронним підписом (тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений), в той час, коли відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-19 16:26:34
відповідь на запит
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Згідно даних сайту ЦЗО: Тип підпису Удосконалений, Сертифікат Кваліфікований. Відповідно вимог ТД пропозиція повинна містити кваліфікований електронний підпис. Також звертаємо увагу, що до закінчення 2021 року учасники мають право накладати на пропозицію КЕП або УЕП відповідно до листа Міністерства цифрової трансформації від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 та ЗУ “Про довірчі електронні послуги” де нормативно було встановлено, що всі сертифікати (документ, виданий центром сертифікації ключів, який засвідчує чинність і належність ключа підписувачу), випущені після 7 листопада 2018 року, прирівнюються до кваліфікованих, тому вони лишаються кваліфікованими і на сьогодні. Заміна сертифікатів має відбуватися планово, в залежності від закінчення їхнього строку дії. Враховуючи вищенаведене пропозиція СТОВ «Колосок-2» відповідає вимогам документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | № 13-31-0037/2021 |
Дата публікації: | 28 вересня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
28 вересня 2021 14:00
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " КОЛОСОК -2 " |
2 650 000,00
UAH з ПДВ
|
2 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ХУТОРОК 2005 " |
2 690 000,00
UAH з ПДВ
|
2 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЧЕРЕДНИЧЕНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " КОЛОСОК -2 " #31898957 |
Переможець |
2 650 000,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 21:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2021 15:16
|
протокол 1.docx.jpeg | зміни до договору |
19 листопада 2021 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2021 17:57
|
1дод.угода КОЛОСОК.jpeg | зміни до договору |
17 листопада 2021 17:57
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 15:10
|
51.jpeg | укладений |
02 березня 2021 15:06
|
54.jpeg | укладений |
02 березня 2021 15:06
|
53.jpeg | укладений |
02 березня 2021 15:06
|
52.jpeg | укладений |
02 березня 2021 15:06
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
08 листопада 2021 11:11
|
2 635 456,50 UAH | UA128201720343131004200004858 Кіцманський коледж Подільського ДАТУ |
UA983808050000000026006402213 СТОВ"Колосок-2" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору до 2 635 456,50 грн. та строк дії договору до 17 листопада 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол №11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |