Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (626,6 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current minor repair of a public road of local significance in Lviv region (626,6 km) (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Current minor repair of a public road of local significance in Lviv region (626,6 km) (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
246 364 526,40 UAH
UA-2021-01-22-001587-a ● bbe40ea8d6ee42dabcb2860c4efd5a50
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Макаревич Марія Романівна +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration |
National ID: | 43493483 |
Contact point: |
Makarevych Mariia +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2021 13:39 |
Очікувана вартість: | 246 364 526,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 231 822,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1231822 UAH |
Publication date: | 22 січня 2021 14:30 |
Enquiries until: | 16 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 лютого 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 246 364 526 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 231 823 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії (у вигляді електронного документу з накладеним електронним цифровим підписом/ кваліфікованим електронним підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів замовнику (р/р UA 41 820172 0 355159015088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483) у випадках, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Банківська гарантія, сформульована іншим чином, призведе до відхилення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває на стадії ліквідації. Крім того банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною, обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на вебпорталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 1 231 822,00 (один мільйон двісті тидцять одна тисяча вісімсот двадцять дві) гривні 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником. 3.Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Розгорнути
Згорнути
Customer's location: 79008, Ukraine, Lviv region, Lviv, V. Vynnychenka St.,18. Customer‘s category of the Department of Roads of the Lviv Regional State Administration - in accordance with paragraph 1 part 4. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new edition from 19.04.2020 . The customer requires the provision of tender security in the form of the original unconditional and irrevocable bank guarantee (in the form of an electronic document with an electronic digital signature / qualified electronic signature, which is available for viewing and verification without the necessity to use a separate software product), which has to contain statement on fulfillment of obligations to pay the relevant funds to the customer (r / r UA 41 820172 0 355159015088057620 in the SЕSU in Kyiv, MFO - 820172, USREOU 43493483) in the cases provided for in part three of Article No. 25 of the Law. A bank guarantee formulated in another way will lead to rejection of the tender offer. The bank guarantee must be issued by a bank that has the appropriate license to exercise banking services and is not in the process of liquidation. in addition, the bank guarantee must be unconditional and irrevocable, has to contain details of the name of the procurement procedure and its number on the web portal of the Authorized Body. The amount of security for the tender offer is 1 231 822,00 (one million two hundred and twenty-one thousand eight hundred and twenty-two) UAH. The term of guarantee of the tender offer should not be less than the term of the tender offer. In case of continuation of the term of the tender offer, the term of the tender guarantee must be extended by the participant to the appropriate term. All costs associated with the provision of tender guarantee are paid by the participant. The tender offer that does not contain the confirmation of guarantee by the participant will be rejected by the customer. 3. Conditions for return or non-return of the tender offer guarantee The tender offer security shall be returned to the bidder in case of: - expiration of the tender offer validity and security of the tender offer specified in the tender documentation; - concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure); - withdrawal of the tender offer before the deadline for its submission; - termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals / proposals. The guarantee of the tender offer is not returned in case of: - withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid; - non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; - failure of the winner to provide the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure) within the period specified in part six of Article 17 of this Law, documents confirming the absence of grounds established by Article 17 of this Law; - failure of the winner of the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure) to ensure the implementation of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation. Upon the request of the bidder who has been provided with the tender offer, the customer has to notify the institution that issued such a guarantee to the bidder grounds for returning the tender offer security within five days from the date of one of the grounds specified in part four of this article. Funds received as security for the tender offer, if they are not returned to the bidder in the cases specified by this Law, shall be transferred to the relevant budget.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (626,6 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current minor repair of a public road of local significance in Lviv region (626,6 km) (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)(State Budget of Ukraine)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 10:56 |
Перелік Змін.pdf | |
18 лютого 2021 10:56 |
НРТД ПДР 626_6.pdf | |
02 лютого 2021 15:53 |
Перелік Змін.pdf | |
02 лютого 2021 15:53 |
НРТД ПДР 626_6.pdf | |
22 січня 2021 14:31 |
ПД 626_6.pdf |
18 лютого 2021 11:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 лютого 2021 10:56 |
Перелік Змін.pdf
|
||||||
18 лютого 2021 10:56 |
НРТД ПДР 626_6.pdf
|
||||||
02 лютого 2021 15:53 |
Перелік Змін.pdf
|
||||||
02 лютого 2021 15:53 |
НРТД ПДР 626_6.pdf
|
||||||
22 січня 2021 14:31 |
ПД 626_6.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Досвід
Дата подання: 30 січня 2021 11:46
Дата відповіді: 02 лютого 2021 13:57
Шановний Замовнику, згідно Додатку 1 розділу 3 п.п. 3.1. табл. 4 тендерної документації встановлено вимогу, щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору згідно предмету закупівлі.
В таблиці 4 по обсягах виконаних робіт за договорами зазначено необхідний перелік робіт в т.ч. виправлення профілю щебеневої основи з додаванням нового матеріалу та виправлення профілю щебеневої основи нове без додавання нового матеріалу. Виконання таких видів робіт за своєю технологічної природою та за своїми характеристиками є ідентичними (аналогічними) видами робіт. Дані роботи відрізняються наявністю або відсутністю матеріалу.
Оскільки предметом закупівлі є поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Замовнику мало бути важливо, щоб Учасник, який є потенційним переможцем торгів та відповідно потенційним підрядником, який здійснюватиме поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення мав досвід виконання робіт не нижчих за складністю, аніж вимагається технічним завданням надану закупівлю.
Ми, як потенційний Учасник маємо документально підтверджений досвід з виконання більш складнішою роботи, а саме: виправлення профілю щебеневої основи з додаванням нового матеріалу, формально можемо бути обмежені під час кваліфікації через відсутність повного об'єму менш складнішої роботи по виправленню профілю щебеневої основи без додавання нового матеріалу, чи буде кваліфіковано тендерну пропозицію Учасника у цій частині як така, що не відповідає вимогам тендерної документації ?.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З урахуванням Вашого запитання будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 18 березня 2021
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Рома | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2021 12:45
|
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2021 12:49
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2021 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
172 555 998,00
UAH з ПДВ
|
171 324 170,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Рома |
184 800 000,00
UAH з ПДВ
|
172 055 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" #42844920 |
Переможець |
171 324 170,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 17:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 16:20
|
ДУ 4 35-04.21.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2022 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 12:30
|
ДУ 3 35-04.21.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2021 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 16:49
|
ДУ 2 35-04.21.PDF | зміни до договору |
18 листопада 2021 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 17:23
|
ДУ 1 35-04.21.PDF | зміни до договору |
07 червня 2021 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 15:43
|
Договір № 35-04/21 | укладений |
16 квітня 2021 15:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | № 35-04/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | № 35-04/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | № 35-04/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу закупівлі з урахування фактичного обсягу видатків Замовника |
Номер договору про закупівлю: | № 35-04/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |