Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 90620000-9 "Послуги з прибирання снігу" (ОЧИЩЕННЯ ВІД СНІГУ ВУЛИЦЬ ТА АВТОДОРІГ, ПОСИПАННЯ ДОРІГ ТА ТРОТУАРІВ ПРОТИОЖЕЛЕДНИМ МАТЕРІАЛОМ У ЗИМОВИЙ ПЕРІОД)
Очікувана вартість
118 134,22 UAH
UA-2021-01-22-001483-a 28913c19d91744beb7e782a47aaed836
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петренко Андрій Олександрович

+380545395992 krolgkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, будівництва та комунальної власності Кролевецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41904118
Місцезнаходження: 41300, Україна , Сумська обл., місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19
Контактна особа: Петренко Андрій Олександрович
+380545395992
krolgkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу


Відповідно до пункту 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" і пункту 12.10. Договору, внесені зміни до пункту 2.1. договору (в частині збільшення ціни договору на 118134,22 грн. (сто вісімнадцять тисяч сто тридцять чотири грн. 22 коп., в тому числі ПДВ 19689,04 грн.), що не перевищує 20% від суми Договору, та пунктів 5.1 та 12.1 Договору ( в частині продовження строку дії договору до 31 січня 2021 року включно), а пункт 6.1. Договору викладено в наступній редакції: "6.1. Ціна цього договору 708984,69 грн. (сімсот вісім тисяч дев’ятсот вісімдесят чотири грн. 69 коп.) в тому числі ПДВ 118164,11 грн. (сто вісімндцять тисяч шістсот шістдесят чотири грн. 11 коп)".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 118134.22UAH з ПДВ
ДК 021:2015 – 90620000-9 "Послуги з прибирання снігу" (ОЧИЩЕННЯ ВІД СНІГУ ВУЛИЦЬ ТА АВТОДОРІГ, ПОСИПАННЯ ДОРІГ ТА ТРОТУАРІВ ПРОТИОЖЕЛЕДНИМ МАТЕРІАЛОМ У ЗИМОВИЙ ПЕРІОД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, Територія Кролевецької громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 робочих днів з дня отримання Акту виконаних робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

22 січня 2021 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМДІЛЬНИЦЯ"
#31156689
Переможець 118 134,22
UAH з ПДВ
22 січня 2021 14:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 10:13
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
25 січня 2021 10:12
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 09:51
ду_3_8т.PDF зміни до договору
25 січня 2021 09:48
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 14:46

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 – 90620000-9 "Послуги з прибирання снігу" (ОЧИЩЕННЯ ВІД СНІГУ ВУЛИЦЬ ТА АВТОДОРІГ, ПОСИПАННЯ ДОРІГ ТА ТРОТУАРІВ ПРОТИОЖЕЛЕДНИМ МАТЕРІАЛОМ У ЗИМОВИЙ ПЕРІОД) 1 послуга 118 134,22
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з досягненням Сторонами згоди щодо узгодженої зміни ціни договору в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), відповідно до пункту 5 підпункту 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору на 3,48 грн. (в тому числі ПДВ 0,58 грн.)
Номер договору про закупівлю: 2/8т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/8т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 – 90620000-9 "Послуги з прибирання снігу" (ОЧИЩЕННЯ ВІД СНІГУ ВУЛИЦЬ ТА АВТОДОРІГ, ПОСИПАННЯ ДОРІГ ТА ТРОТУАРІВ ПРОТИОЖЕЛЕДНИМ МАТЕРІАЛОМ У ЗИМОВИЙ ПЕРІОД) 1 послуга 118 134,22
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 118 130,74
UAH (в тому числі ПДВ 19 688,46 UAH)