Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 90510000-5 "Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям" (САНІТАРНА ОЧИСТКА ТЕРИТОРІЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ)
Очікувана вартість
426 993,75 UAH
UA-2021-01-22-001262-c d73e0174916846308083784649370bac
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петренко Андрій Олександрович

+380545395992 krolgkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, будівництва та комунальної власності Кролевецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41904118
Місцезнаходження: 41300, Україна , Сумська обл., місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19
Контактна особа: Петренко Андрій Олександрович
+380545395992
krolgkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


відповідно до пункту 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" і пункту 12.10. Договору, внесені зміни до пункту 2.1. договору (в частині збільшення ціни договору на 426993,75 грн. (чотириста двадцять шість тисяч дев'ятсот дев'яносто три грн. 75 коп., в тому числі ПДВ 71165,63 грн.), що не перевищує 20% від суми Договору, та пунктів 5.1 та 12.1 Договору ( в частині продовження строку дії договору до 31 січня 2021 року включно), а пункт 6.1. Договору викладено в наступній редакції: "6.1. Ціна цього договору 2561988,80 грн. (два мільйони п’ятсот шістдесят одна тисяча дев’ятсот вісімдесят вісім грн. 80 коп.) в тому числі ПДВ 426998,13 грн. (чотириста двадцять шість тисяч дев'ятсот дев’яносто вісім грн. 13 коп)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 426993.75UAH з ПДВ
ДК 021:2015 – 90510000-5 "Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям" (САНІТАРНА ОЧИСТКА ТЕРИТОРІЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, Кролевецька територіальна громада
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 робочих днів з дня отримання Акту виконаних робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

22 січня 2021 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМДІЛЬНИЦЯ"
#31156689
Переможець 426 993,75
UAH з ПДВ
22 січня 2021 13:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 10:44
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 10:01
ду_2_37т.PDF зміни до договору
25 січня 2021 10:00
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 13:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 – 90510000-5 "Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям" (САНІТАРНА ОЧИСТКА ТЕРИТОРІЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ) 1 послуга 426 993,75
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з досягненням Сторонами згоди щодо узгодженої зміни ціни договору в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), відповідно до пункту 5 підпункту 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору на 0,01 грн. (в т.ч. ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 1/37т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/37т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 – 90510000-5 "Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям" (САНІТАРНА ОЧИСТКА ТЕРИТОРІЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ) 1 послуга 426 993,75
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 426 993,74
UAH (в тому числі ПДВ 71 165,61 UAH)