Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання ліцензійного доступу до програмного продукту "FIT-Бюджет"
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2021-01-22-001193-a 50d96395841547edbfb9d90cf9b14935
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Олена

066-903-50-77 19ELENA_68@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Колесник Олена
066-903-50-77
19ELENA_68@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2021 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2021 09:00
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48440000-4: Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку


ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі
1.Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет
(підрозділ Навчально-науковий медичний центр «Університетська клініка»)
2.Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
(підрозділ 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ вул. Академіка Амосова, буд. 83).
3.Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги з надання ліцензійного доступу до програмного продукту «FIT-Бюджет» для використання в особистій діяльності Замовника по веденню бухгалтерського обліку із невиключним правом користування (код ДК 021:2015 – 48440000-4 Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку)
5.1. Назва предмету закупівлі (послуги) за номенклатурою:
-ліцензійний доступ до програмного продукту «FIT-Бюджет» з наданням невиключного права користування на один рік (перший обліковий запис)
-ліцензійний доступ до програмного продукту «FIT-Бюджет» з наданням невиключного права користування на один рік (другий та кожен наступний обліковий запис), облікових записів – 5
(код ДК 021:2015 – 48440000-4 Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код CPV ДК 48440000-4 Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені у додатку №2 до Оголошення;
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 послуги
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Академіка Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський район, 69063).
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 25 000,00 грн. з ПДВ.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021р.
12. Період уточнення інформації про закупівлю: до «28» січня 2021 р. 9-00
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до «03» лютого 2021 р. 9-00
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Розрахунки здійснюються на підставі Акту прийому-передачі наданих послуг відповідно до рахунку Виконавця в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти банківських днів, від дати їх отримання Замовником.
15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі.
21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ліцензійний доступ до програмного продукту "FIT-Бюджет" з наданням невиключного права користування на один рік (перший обліковий запис)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Академіка Амосова, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 48440000-4 — Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку
1 посл.
Ліцензійний доступ до програмного продукту "FIT-Бюджет" з наданням невиключного права користування на один рік (другий та кожен наступний обліковий запис), облікових записів-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Академіка Амосова,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 48440000-4 — Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2021 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 13:11
Оголошення.docx
22 січня 2021 13:11
Додаток 1 - .docx
22 січня 2021 13:11
Додаток 2 .docx
22 січня 2021 13:11
Договір FIT-Бюджет.docx
22 січня 2021 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 13:11
Оголошення.docx
22 січня 2021 13:11
Додаток 1 - .docx
22 січня 2021 13:11
Додаток 2 .docx
22 січня 2021 13:11
Договір FIT-Бюджет.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ІННПРЕС 25 000,00
UAH з ПДВ
25 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2021 16:07
Електронний підпис
02 лютого 2021 15:52
Рішення _1 от 24.10.17.pdf
02 лютого 2021 15:52
Лист-згода.PDF
02 лютого 2021 15:52
ІННПРЕС - Статут.pdf
02 лютого 2021 15:52
Додаток 3.pdf
02 лютого 2021 15:52
Додаток 2.pdf
02 лютого 2021 15:52
Додаток 1.pdf
02 лютого 2021 15:52
Гарантійний лист.PDF
02 лютого 2021 15:52
Виписка з ЄДРП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ІННПРЕС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ІННПРЕС
#41683236
Переможець 25 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 10:56

Документи

04 лютого 2021 10:56
Електронний підпис
04 лютого 2021 10:55
ПРОТОКОЛ №8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ІННПРЕС
#41683236
25 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2021 10:56
Електронний підпис
04 лютого 2021 10:55
ПРОТОКОЛ №8.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 10:36
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 15:39
ДУ (1).pdf зміни до договору
25 лютого 2021 15:36
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 12:13
Договір-3.pdf укладений
19 лютого 2021 12:09
Договір-2.pdf укладений
19 лютого 2021 12:09
Договір-4.pdf укладений
19 лютого 2021 12:09
Договiр-1.pdf укладений
19 лютого 2021 12:09
Договір-5.pdf укладений
19 лютого 2021 12:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обгрунтування змін до кількості послуг: (Ліцензійний доступ до програмного продукту "FIT-Бюджет" з наданням невиключного права користування на один рік (перший обліковий запис) -1 послуга)); (Ліцензійний доступ до програмного продукту "FIT-Бюджет" з наданням невиключного права користування на один рік (другий та кожен наступний обліковий запис)(Облікових записів-5) -1 послуга)
Номер договору про закупівлю: 060П/кл-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 25 000,00
UAH