Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія за ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія
Очікувана вартість
2 438 780,94 UAH
UA-2021-01-22-000702-b 45ad9bcc816b498997955afae4d57077
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Освіта Городенка

+380964332342 44018090@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44018090
Місцезнаходження: 78103, Україна , Івано-Франківська обл., місто Городенка, вул.Шевченка Тараса, будинок 77
Контактна особа: Освіта Городенка
+380964332342
44018090@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі: п. 1 частини 2 ст. 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Конкурентні процедури відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-14-011392-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-30-002532-c, були автоматично відмінені електронною системою закупівель на підставі абз. 2 п. 1 частини 2 ст. 31 Закону, а саме: подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.03.2018 р. №3304-04/12631-07 визначено, що згідно з частиною першою статті 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов’язки переходять до правонаступників. Правонаступник замовника може вчиняти дії як щодо завершення процедур закупівель, розпочатих юридичною особою, яка припиняється в результаті реорганізації, так і у випадку виконання укладеного такою юридичною особою договору про закупівлю, за умови, що правонаступництво стосовно передачі прав та обов’язків особи, що припиняється (у тому числі за договором про закупівлю), оформлено в установленому законодавством порядку. Посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Закон України «Про публічні закупівлі», відмінені конкурентні процедури відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-14-011392-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-30-002532-c.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2021 09:50
Оскарження наміру укласти договір: 28 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
948942 кіловат
Електрична енергія за ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78103, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, навчальні заклади району: НВК. ЗЗСО, ЗДО
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

22 січня 2021 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-16-000016 ● d8ee4eb1bf1545b4b512f79d8096841f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2021 14:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

16.04.2021

№259

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ

Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 16.04.2021 № 259

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-01-22-000702-b 22.01.2021 ВІнформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору по даній закупівлі (додаткова угода додається )

2021-05-12 17:00:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
#42129720
Переможець 2 438 780,94
UAH з ПДВ
22 січня 2021 09:50

Документи

22 січня 2021 09:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 09:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
#42129720
2 438 780,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2021 09:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2021 16:54
додаткова на розірвання світло.pdf зміни до договору
12 травня 2021 16:53
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 19:18
Договір світло постачання (1).pdf укладений
29 січня 2021 19:16
Договір світло постачання.docx укладений
29 січня 2021 19:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода на розірвання.
Номер договору про закупівлю: 22056/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 127 397,88
UAH (в тому числі ПДВ 21 232,98 UAH)
Причини розірвання договору: На виконання рішення ДАСУ