Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуга з заправки картриджів та ремонту, ремонту компьютера та ремонту принтера
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2021-01-22-000210-c 74330e000627470cb9cd51a578e59f49
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губарець Катерина Віталіївна

0414296433 kvgp-2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне виробничо - господарське підприємство
Код ЄДРПОУ: 03364889
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул.Грушевського, буд.23
Контактна особа: Губарець Катерина Віталіївна
0414296433
kvgp-2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


послуга з заправки картриджів та ремонту, ремонту компьютера та ремонту принтера
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 30000UAH з ПДВ
послуга з заправки картриджів та ремонту, ремонту компьютера та ремонту принтера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

22 січня 2021 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВАДіКом"
#33557807
Переможець 30 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 09:33

Документи

22 січня 2021 09:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 09:36
2 від 21.01.2021.pdf укладений
22 січня 2021 09:35

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуга з заправки картриджів та ремонту, ремонту компьютера та ремонту принтера 1 послуга 30 000,00
UAH з ПДВ