Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сало свіже (бокове)
Очікувана вартість
4 690,00 UAH
UA-2021-01-21-010843-b a7d49ccbf2aa4b9ca22b5f50248e875a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербакова Ольга Василівна

+380412410060 olha_sherbakova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський заклад дошкільної освіти № 25 Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 06669661
Місцезнаходження: 10012, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Бориса Тена 84-а
Контактна особа: Щербакова Ольга Василівна
+380412410060
olha_sherbakova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів за лотом Сало свіже (бокове) по ДК 021:2015 - 15110000-2 м'ясо(ДК 021:2015 - 15113000-3 Свинина ), а саме закупівля 03.12.2020 року ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-03-008585-с та закупівля 24.12.2020 року ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-24-018480-с враховуючи вимоги Закону, є достатні підстави для застосування переговорної процедури.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2021 17:39
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
67 кг
Сало свіже (бокове)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10012, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул. Бориса Тена 84-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

21 січня 2021 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Якімець В.І.
#2224708158
Переможець 4 623,00
UAH з ПДВ
21 січня 2021 17:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2021 17:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Якімець В.І.
#2224708158
4 623,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 16:24
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 16:28
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 16:26
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 17:14
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 16:42
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 11:46
Договір сало свіже.pdf укладений
03 лютого 2021 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів постачальника
Номер договору про закупівлю: 32/21 СС
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми основного договору
Номер договору про закупівлю: 32/21 СС
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 552,00
UAH (в тому числі ПДВ 92,00 UAH)