Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАСНОГРАДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02002701 |
Місцезнаходження: | 63304, Україна , Харківська обл., Красноград, Шиндлера, 87 |
Контактна особа: |
Овсянікова Юлія Сергіївна 380954879928 JuliaOv@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 15:02 |
Очікувана вартість: | 723 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 338,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Місцезнаходження замовника: 63304, Україна , Харківська обл., Красноград, Шиндлера, 87 ; категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади , що визначено згідно з пунктом 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: відкриті торги згідно абзацу 1 пункту 5 частини 2 статті 4; Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська мова; | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 17:27 |
Додаток 3 проект договору (2).docx | |
21 січня 2021 17:26 |
Додаток 2 Перелік та мтв.docx | |
21 січня 2021 17:26 |
Додаток 1 тендерна пропозиція (1).doc | |
21 січня 2021 17:26 |
Тендерна документація (3).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-17-000125 ● d6188c14ad6a48b3bb812b5bcfd63a1c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 18:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2023 №6
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 16.01.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 17.01.2023 № 6
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7. UA-2021-01-21-010813-b 21.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-18 12:07:49
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бинт марлевий медичний нестерильний 7м х 14см , тип 17 (48126 - Рулон марлевий, нестерильний); Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна , зигзагоподібна стрічка, 100 г (58234 - Стрічка ватяна); Відріз марлевий медичний нестерильний 500смх90см , рулон, тип 17 (48126 - Рулон марлевий, нестерильний); Бинт гіпсовий 15 см*2,7м (33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки); Пластир медичний , на нетканій основі 1.25см х 500см (58986 - Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний); Шприц 2 ml (мл) луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,6х32 mm (мм) (23Gх1 1/4) (47017 - Шприц загального призначення, разового застосування); Шприц 5 ml (мл) луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,7х38 mm (мм) (22Gх1 1/2)(47017 - Шприц загального призначення, разового застосування); Шприц 10 ml (мл) луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,8х38 mm (мм) (21Gх1 1/2) (47017 - Шприц загального призначення, разового застосування); Шприц 20 ml (мл) луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,8х38 mm (мм) (21Gх1 1/2) (47017 - Шприц загального призначення, разового застосування); Безпечна голка 21G (17812 - Захисний ковпачок голки); Канюля інфузійна Венопорт плюс 18G 1,3х32 мм одноразова (33172 - Інфузійний катетер); Канюля інфузійна Венопорт плюс 20G 1,1х32 мм одноразова (33172 - Інфузійний катетер); Канюля інфузійна Венопорт плюс 22G 0,9х25 мм одноразова (33172 - Інфузійний катетер); Шпатель отоларингічний стерильний (42461- Шпатель для язика, оглядовий); Скарифікатор №200 ( 61579-скарификатор неавтоматичний, одноразового використання))» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-01-21-010813-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по договору від 22.02.2021 №73/21-БТ/ХК, укладеного з ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» (зокрема: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо).
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-18 12:14:28
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бинт марлевий медичний нестерильний 7м х 14см , тип 17 (48126 - Рулон марлевий, нестерильний); Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна , зигзагоподібна стрічка, 100 г (58234 - Стрічка ватяна); Відріз марлевий медичний нестерильний 500смх90см , рулон, тип 17 (48126 - Рулон марлевий, нестерильний); Бинт гіпсовий 15 см*2,7м (33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки); Пластир медичний , на нетканій основі 1.25см х 500см (58986 - Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний); Шприц 2 ml (мл) луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,6х32 mm (мм) (23Gх1 1/4) (47017 - Шприц загального призначення, разового застосування); Шприц 5 ml (мл) луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,7х38 mm (мм) (22Gх1 1/2)(47017 - Шприц загального призначення, разового застосування); Шприц 10 ml (мл) луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,8х38 mm (мм) (21Gх1 1/2) (47017 - Шприц загального призначення, разового застосування); Шприц 20 ml (мл) луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,8х38 mm (мм) (21Gх1 1/2) (47017 - Шприц загального призначення, разового застосування); Безпечна голка 21G (17812 - Захисний ковпачок голки); Канюля інфузійна Венопорт плюс 18G 1,3х32 мм одноразова (33172 - Інфузійний катетер); Канюля інфузійна Венопорт плюс 20G 1,1х32 мм одноразова (33172 - Інфузійний катетер); Канюля інфузійна Венопорт плюс 22G 0,9х25 мм одноразова (33172 - Інфузійний катетер); Шпатель отоларингічний стерильний (42461- Шпатель для язика, оглядовий); Скарифікатор №200 ( 61579-скарификатор неавтоматичний, одноразового використання))» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-01-21-010813-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по договору від 22.02.2021 №73/21-БТ/ХК, укладеного з ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» (зокрема: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо).
3. Чому Вами не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю в терміни, визначені п. 12 ч. 1 ст. 10 Закону України « Про публічні закупівлі».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
722 903,70
UAH з ПДВ
|
717 703,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО МЕДТЕХНІКА" |
720 791,52
UAH з ПДВ
|
720 791,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
717 703,70
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 17:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:21
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 16:44
|
мед.матеріали.pdf | укладений |
22 лютого 2021 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 73/21-БТ/ХК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |