Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
розроблення проектно-кошторисної документації по обєкту "Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу №2 Червонокам'янського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів - позашкільний центр" Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області по вулиці Гаценка, 2 в селі Червона Кам'янка Олександрійського району Кіровоградської області
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2021-01-21-009526-b ● 141b4affe1974fe1bc5c5dd8e80af946
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПОПЕЛЬНАСТІВСЬКИЙ ЦЕНТР ІЗ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ" ПОПЕЛЬНАСТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43954092 |
Місцезнаходження: | 28062, Україна , Кіровоградська обл., Олександрійський р-н, село Попельнасте, вул.Соборна, будинок 3 |
Контактна особа: |
Лариса Горова +380669354813 popelnaste_cozu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2021 13:32 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги з інженерного проектування (розроблення проектно-кошторисної документації по обєкту "Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу №2 Червонокам'янського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів - позашкільний центр" Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області по вулиці Гаценка, 2, в селі Червона Кам'янка Олександрійського району Кіровоградської області)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28062, Україна, Кіровоградська область, с. Червока Кам'янка Олександрійський район, вул. Гаценка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2021 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2021 16:26 |
Протокол №13 внесення змін СЗ.docx.pdf | |
27 січня 2021 16:26 |
Додаток 1-4.docx | |
27 січня 2021 16:26 |
Додаток 4-4.doc | |
27 січня 2021 16:26 |
ОГОЛОШЕННЯ 4.doc | |
27 січня 2021 16:26 |
Додаток 3-4.docx | |
27 січня 2021 16:26 |
Додаток 2-4.docx | |
26 січня 2021 16:59 |
Протокол №12 внесення змін СЗ.docx | |
26 січня 2021 16:21 |
Протокол №11 внесення змін СЗ.pdf | |
26 січня 2021 10:36 |
Протокол №9 внесення змін СЗ.docx.pdf |
27 січня 2021 16:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
27 січня 2021 16:26 |
Протокол №13 внесення змін СЗ.docx.pdf
|
||||||||||||
27 січня 2021 16:26 |
Додаток 1-4.docx
|
||||||||||||
27 січня 2021 16:26 |
Додаток 4-4.doc
|
||||||||||||
27 січня 2021 16:26 |
ОГОЛОШЕННЯ 4.doc
|
||||||||||||
27 січня 2021 16:26 |
Додаток 3-4.docx
|
||||||||||||
27 січня 2021 16:26 |
Додаток 2-4.docx
|
||||||||||||
26 січня 2021 16:59 |
Протокол №12 внесення змін СЗ.docx
|
||||||||||||
26 січня 2021 16:21 |
Протокол №11 внесення змін СЗ.pdf
|
||||||||||||
26 січня 2021 10:36 |
Протокол №9 внесення змін СЗ.docx.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін виконання
Дата подання: 22 січня 2021 11:26
Дата відповіді: 25 січня 2021 10:54
У Завданні на проектування у титулі об’єкту проектування не зазначено виду будівництва. Очевидно, таким у даному випадку є капітальний ремонт.
Орієнтовно, клас наслідків для капітального ремонту будівлі шкільного закладу (з газовою котельною) буде визначений не нижчим за СС-2, що автоматично тягне за собою проведення державної експертизи проекту. Це слід передбачити у Завданні на проектування. Виходячи з цього і беручи до уваги нормативні терміни проходження експертизи, кінцевий термін виконання робіт 31 березня є нереальним.
Чи можливе коригування терміну робіт у договорі з огляду на це?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, термін виконання робіт можливо буде продовжити додатковими угодами до договору.
Предмет аналогічного договору
Дата подання: 22 січня 2021 14:54
Дата відповіді: 24 січня 2021 09:24
Шановний Замовник. Просимо надати розяснення чи буде вважатися аналогічним договір на робробку проектно-кошторисної документації по капремонту навчального закладу з кодом ДК ДК 021:2015 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування ?
Відповідь: Шановний учасник! В пункті 2 Додатку 1 до Оголошення чітко вказано про те, що аналогічгий договір (договори) є - за аналогічним предметом закупівлі – ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.
Кошторис
Дата подання: 22 січня 2021 15:11
Дата відповіді: 25 січня 2021 10:28
Чи треба подавати у складі пропозиції кошторис на виконання проектних робіт?
Відповідь: Доброго дня, кошторис на проєктні роботи потрібно додавати
Розрахункові показники
Дата подання: 22 січня 2021 15:31
Дата відповіді: 25 січня 2021 10:29
Для визначення вартості проектних робіт просимо надати информацію щодо загальної площі будівлі, що підлягає ремонту, та потужність газової котельні.
Відповідь: Доброго дня.
У 2004 році розроблений проект та виконані роботи на встановлення 2 котлів КГБ-100 в газовій котельні для газопостачання будівлі корпусу №2 Червонокам’янського ЗЗСО - позашкільний центр . Потужність встановленої котельні – 200квт. Котельня не експлуатувалася. На даний час котли демонтовані, трубопроводи газопостачання – запломбовані, димові труби та газоходи – в наявності. В вільній частині газової котельні встановлені вугільні котли - КОТВ – 100С – 1 шт, RK3G -120 – 1 шт та насосне обладнання для вугільної котельні. Частина трубопроводів передемонтована для підключення вугільних котлів . При відновленні обладнання та трубопроводів газової котельні , вугільна котельня експлуатуватися не буде.
Площа приміщень будівлі №2
1 поверх – 724,1 м2
2 поверх – 770,9 м2
Підвальне приміщення 340,1 м2
Загальна площа – 1835,1 м2
Об’єм будівлі – 8542м3
У 2004 році розроблений проект та виконані роботи на встановлення 2 котлів КГБ-100 в газовій котельні для газопостачання будівлі корпусу №2 Червонокам’янського ЗЗСО - позашкільний центр . Потужність встановленої котельні – 200квт. Котельня не експлуатувалася. На даний час котли демонтовані, трубопроводи газопостачання – запломбовані, димові труби та газоходи – в наявності. В вільній частині газової котельні встановлені вугільні котли - КОТВ – 100С – 1 шт, RK3G -120 – 1 шт та насосне обладнання для вугільної котельні. Частина трубопроводів передемонтована для підключення вугільних котлів . При відновленні обладнання та трубопроводів газової котельні , вугільна котельня експлуатуватися не буде.
Площа приміщень будівлі №2
1 поверх – 724,1 м2
2 поверх – 770,9 м2
Підвальне приміщення 340,1 м2
Загальна площа – 1835,1 м2
Об’єм будівлі – 8542м3
Вихідні дані
Дата подання: 22 січня 2021 15:36
Дата відповіді: 25 січня 2021 10:29
Просимо надати інформацію, чи отримані Замовником технічні умови на газопостачання котельні?
Відповідь: Доброго дня.У 2004 році розроблений проект та виконані роботи на встановлення 2 котлів КГБ-100 в газовій котельні для газопостачання будівлі корпусу №2 Червонокам’янського ЗЗСО - позашкільний центр . Потужність встановленої котельні – 200квт. Котельня не експлуатувалася. На даний час котли демонтовані, трубопроводи газопостачання – запломбовані, димові труби та газоходи – в наявності. В вільній частині газової котельні встановлені вугільні котли - КОТВ – 100С – 1 шт, RK3G -120 – 1 шт та насосне обладнання для вугільної котельні. Частина трубопроводів передемонтована для підключення вугільних котлів . При відновленні обладнання та трубопроводів газової котельні , вугільна котельня експлуатуватися не буде.
Експертиза
Дата подання: 26 січня 2021 10:59
Дата відповіді: 26 січня 2021 17:00
Згідно п.10 Додатку 1 до оголошення Замовник вимагає надання від Учасників: "Лист згода, що вартість проходження експертизи та отримання позитивного експертного звіту у відповідній державній експертній установі включається у вартість предмету закупівлі". Згідно п. 1.4. Проекту договору: "Вартість проходження експертизи та отримання позитивного експертного звіту у відповідній державній експертній установі включається у ціну Договору".Зазначені вимоги щодо проходження саме державної експертизи суперечить п.2 ст.31;ЗУ 3038-17 Про регулювання. Тому що проводити експертизу мають право не тільки державні експертизи, а і будь-які інші експертні установи що входять до переліку Мінрегіону. Просимо привести у відповідність до чинного законодавства та вилучити слово "державній" у розуміння експертизи. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни
Термін виконання
Дата подання: 26 січня 2021 11:28
Дата відповіді: 26 січня 2021 16:38
Згідно п.5. Оголошення: "Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.03.2021р" Даний термін є нереальним так, як :1 невідома дата початку виконання робіт (аукціон відбудеться 08.02.21 р., припустимо визнаєте переможця 12.02.21, договір може бути підписаний і 04.03.21 р.), коли виконувати геодезію, проектувати, погоджувати з замовником та представником (консультантом) фонду NAKOPA ?? Експертиза СС2 (не залежно від форми власності) триває до 30 к.д. (термін може бути і подовжений, наприклад якщо буде зауваженя до вихідних даних, які надає замовник, а останній їх не матиме. Ваша відповідь, що термін МОЖЕ буде подовжений це не відповідь (тому,що як мже так і не мже), так, як після підписання договору Виконавець буде зобов'язаний виконувати роботи в терміни передбачені договором. Про те, що термін буде обов'язково подовжений повинно бути зазначено в договорі. Просимо встановити реальні терміни виконання в робочих днях та передбачити, що термін узгодження та експертизи не включений до терміну виконання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Строк виконання робіт буде продовжений, при необхідності, додатковими угодами на термін узгоджений сторонами договору.
Щодо свідоцтва про реєстрацію платника податку
Дата подання: 26 січня 2021 13:56
Дата відповіді: 26 січня 2021 16:22
В Додатку 1 п.12 зазначено, що учасник повинен надати Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку (за наявності). З 1 січня 2014 р. із Податкового кодексу передбачається виключення такого поняття, як свідоцтво платника податку, а отже і при реєстрації свідоцтво видаватися не буде. Документально підтвердити статус платника податку можна буде за допомогою витягу з Реєстру платників податку. Просимо внести зміни в ТД щодо можливості надання не лише свідоцтва, а й витягу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ви маєте право надати письмове пояснення разом із Пропозицією, в якому зазначити, підстави чому Ви надаєте витяг з реєстру платників податку замість свідоцтва та завантажити витяг з реєстру.
щодо надання документів переможцем
Дата подання: 26 січня 2021 14:04
Дата відповіді: 26 січня 2021 17:00
Згідно ст.17 ЗУ "Про публічні Закупівлі" Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. В Тендерній документації Замовиком зазначено, що Переможець надає Замовнику протягом 5 днів наступний комплект документів: 1. Документ на право підпису договору про закупівлю (копію наказу, протоколу або іншого документу); 2. Оригінал довідки, виданої Державною податковою інспекцією про відсутність заборгованості по сплаті податків та зборів; 3. Оригінал листа - згоди на використання персональних даних Учасника; 4. Копію витягу з Єдиного державного реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Довідка про відсутність заборгованості по сплаті податків та зборів відноситься до п.13 частини першої ст.17 і надається Податковою інспекцією протягом 5 робочих днів, що унеможливлює надання її Замовнику протягом цього ж терміну. Просимо внести зміни в ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни
щодо аналогічного договору
Дата подання: 26 січня 2021 14:17
Дата відповіді: 26 січня 2021 15:59
Чи буде вважатись аналогічним договір з виготовлення проектно-кошторисної документації на нове будівництво школи (ДК 021:2015 - код 45214220-8 - Будівництво середніх загальноосвітніх шкіл)?
Відповідь: В договорі обов'язково має бути код ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.
Щодо надання аналогічного договору
Дата подання: 26 січня 2021 14:20
Дата відповіді: 26 січня 2021 15:57
В договорі обо'язково має бути зазначений код ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування? Чи достатньо щоб предметом договору було виготовлення проектно-кошторисної документації?
Відповідь: В договорі обов'язково має бути код ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.
Щодо назви предмету закупілі
Дата подання: 27 січня 2021 17:26
Шановний Замовник. Просимо надати роз'яснення про назву предмета закупівлі, а саме у файлі "Оголошення" у п.2.3 вказано назву без коду ДК у дужках, а в файлі "Додаток 4" у формі пропозиції назва з кодом ДК у дужках. Яка назва є вірною ?
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2021 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХІНДУСТРІЯ" |
243 421,69
UAH з ПДВ
|
243 421,69
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Златограф-Проект" |
390 252,60
UAH з ПДВ
|
299 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОД ЛТД" |
499 427,86
UAH з ПДВ
|
299 799,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Таурі Компані" |
499 861,00
UAH з ПДВ
|
299 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПИРОГОВА АЛЛА ВЛАДИСЛАВІВНА |
620 857,82
UAH з ПДВ
|
299 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Кіровоградський будівельний альянс |
657 471,35
UAH з ПДВ
|
354 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БУЗОВСЬКА ІРИНА СЕРГІЇВНА" |
419 000,00
UAH з ПДВ
|
380 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЮ-ДАГ-А" |
715 000,00
UAH з ПДВ
|
545 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АЛЬВУТ |
549 630,61
UAH з ПДВ
|
549 630,61
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "САБІ" |
771 380,43
UAH з ПДВ
|
677 677,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "АГРОПРОЕКТ" |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
680 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВ ПРОЕКТ" |
773 608,54
UAH з ПДВ
|
693 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГІЛЬДІЯ ЗОДЧИХ " |
964 142,97
UAH з ПДВ
|
699 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Проектна компанія АРКОН |
920 967,94
UAH з ПДВ
|
770 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОЛЯШЕНКО ТЕТЯНА ПЕТРІВНА" |
952 166,64
UAH з ПДВ
|
777 777,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватна виробничо-комерційна фірма «ЛОКА» |
783 730,32
UAH з ПДВ
|
783 730,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРИВОРІЖЦИВІЛЬПРОЕКТ" |
855 966,44
UAH з ПДВ
|
855 966,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХІНДУСТРІЯ" #40835452 |
Очікує рішення |
243 421,69
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 15:24
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 17 лютого 2021 12:33 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити спрощену закупівлю за предметом ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розроблення проектно-кошторисної документації по оВідмінити спрощену закупівлю з підстави, що передбачена згідно з ч. 17 ст. 14 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
17 лютого 2021 12:33
|
Електронний підпис |
17 лютого 2021 12:32
|
Протокол №47 відміна.docx.pdf |