Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплова енергія
Очікувана вартість
1 911 587,02 UAH
UA-2021-01-21-004633-b 4b2393ec1f30477fb58f0d35aad0d309
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоніна Василівна Логвиненко

+380473633642 kaniv-uk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Канівський коледж культури і мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – відокремлений структурний підрозділ університету
Код ЄДРПОУ: 39088920
Місцезнаходження: 19003, Україна , Черкаська обл., м. Канів, вул. Юрія Іллєнка, 24
Контактна особа: Антоніна Василівна Логвиненко
+380473633642
kaniv-uk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: відсутність конкуренції з технічних причин. Канівський коледж культури і мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – відокремлений структурний підрозділ університету належать до теплових мереж, по яким КАНІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ яке є природнім монополістом згідно Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 № 1682-III (зі змінами) та на підставі запису в Переліку суб’єктів природних монополій, розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України www.amc.gov.ua. надає теплову енергію. Канівський коледж культури і мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – відокремлений структурний підрозділ університету отримує теплову енергію виключно у КАНІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ у зв’язку з тим, що мережі по теплопостачанню замовника приєднані безпосередньо до КАНІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ. У зв’язку з потребою у здійсненні закупівлі, Замовник торгів повинен укласти договір про постачання теплової енергії, код ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція – Теплова енергія (09323000-9 - Централізоване опалення) – Лот 1 (теплова енергія, приєднане теплове навантаження): навчальний корпус коледжу - м. Канів, вул. Юрія Іллєнка, 24 - 500 Гкал., Лот 2 (теплова енергія): гуртожиток коледжу - м. Канів, вул. Енергетиків, 18 – 500 Гкал., з КАНІВСЬКИМ КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ. Не укладання або несвоєчасне укладання договору з КАНІВСЬКИМ КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ, на постачання теплової енергії призведе до припинення/обмеження забезпечення теплопостачанням Замовника торгів. Зазначений товар може бути закуплений шляхом застосування однієї з процедур, передбачених статтею 13 Закону, переважно за переговорною процедурою закупівлі. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 р. № 2633-IV із змінами і доповненнями. 2. Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2021 12:57
Оскарження наміру укласти договір: 27 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Тендерна документація

21 січня 2021 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-03-000026 ● e0e5c74e2c39473db66e9a7e3049a64d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2021 11:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.06.2021 №347
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2021 № 003100-18/5639-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного
офісуДержаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 03.06.2021 № 347

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-01-21-004633-b, 21.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником прийнято до уваги і в подальшому буде враховано інформацію згідно проведеного моніторингу, Замовник буде дотримуватись принципів та порядку здійснення публічних закупівель та не допускати їх порушень у майбутньому. Повідомляємо, що назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником щодо кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) ПОВНІСТЮ СПІВПАДАЮТЬ - Теплова енергія, Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція. Також наголошуємо, що відсутня технічна можливість внесення змін до річного плану.

2021-06-23 12:34:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення пункту 2 частини другої статті 4 Закону річний план не містить інформацію про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником щодо кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення пункту 2 частини другої статті 4 Закону річний план не містить інформацію про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником щодо кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів).) • усунуто

Замовником прийнято до уваги і в подальшому буде враховано інформацію згідно проведеного моніторингу, Замовник буде дотримуватись принципів та порядку здійснення публічних закупівель та не допускати їх порушень у майбутньому.

2021-06-24 09:40:16

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 1: Теплова енергія, приєднане теплове навантаження
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 957 822,02 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

500 Гкал
ЛОТ 1: Теплова енергія, приєднане теплове навантаження (навчальний корпус коледжу, м. Канів, вул. Юрія Іллєнка, 24) (09323000-9 - Централізоване опалення)
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Юрія Іллєнка, 24, навчальний корпус коледжу
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти державного бюджету, власні кошти Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КАНІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ
#02082657
Переможець 957 822,02
UAH з ПДВ
21 січня 2021 12:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2021 12:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КАНІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ
#02082657
957 822,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 09:48
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 13:07
ДУ_3_до_договору_1-1-2021.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 12:12
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 13:50
ДУ_2_до_договору_1-1-2021.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 13:46
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 16:02
Додаткова_угода_тепло_лот1_2021.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 15:02
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 17:04
Договір_КККІМ_тепло_2021_ЛОТ1.pdf укладений
27 січня 2021 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реєстраційних даних у зв'язку з перейменуванням.
Номер договору про закупівлю: № 1-1/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1-1/2021/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна регульованих цін (тарифів)
Номер договору про закупівлю: № 1-1/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1-1/2021/ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна регульованих цін (тарифів)
Номер договору про закупівлю: № 1-1/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1-1/2021/ДУ № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 957 822,02
UAH (в тому числі ПДВ 159 637,00 UAH)