Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Канівський коледж культури і мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – відокремлений структурний підрозділ університету |
Код ЄДРПОУ: | 39088920 |
Місцезнаходження: | 19003, Україна , Черкаська обл., м. Канів, вул. Юрія Іллєнка, 24 |
Контактна особа: |
Антоніна Василівна Логвиненко +380473633642 kaniv-uk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 12:57 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 січня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Тендерна документація
21 січня 2021 12:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-03-000026 ● e0e5c74e2c39473db66e9a7e3049a64d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2021 11:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2021 №347
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2021 № 003100-18/5639-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісуДержаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 03.06.2021 № 347
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-01-21-004633-b, 21.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником прийнято до уваги і в подальшому буде враховано інформацію згідно проведеного моніторингу, Замовник буде дотримуватись принципів та порядку здійснення публічних закупівель та не допускати їх порушень у майбутньому. Повідомляємо, що назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником щодо кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) ПОВНІСТЮ СПІВПАДАЮТЬ - Теплова енергія, Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція. Також наголошуємо, що відсутня технічна можливість внесення змін до річного плану.
2021-06-23 12:34:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення пункту 2 частини другої статті 4 Закону річний план не містить інформацію про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником щодо кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів).)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення пункту 2 частини другої статті 4 Закону річний план не містить інформацію про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником щодо кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів).) • усунуто
Замовником прийнято до уваги і в подальшому буде враховано інформацію згідно проведеного моніторингу, Замовник буде дотримуватись принципів та порядку здійснення публічних закупівель та не допускати їх порушень у майбутньому.
2021-06-24 09:40:16
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1: Теплова енергія, приєднане теплове навантаження |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 957 822,02 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: кошти державного бюджету, власні кошти | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КАНІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ #02082657 |
Переможець |
957 822,02
UAH з ПДВ
|
21 січня 2021 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2021 13:07
|
ДУ_3_до_договору_1-1-2021.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2021 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2021 13:50
|
ДУ_2_до_договору_1-1-2021.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2021 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2021 16:02
|
Додаткова_угода_тепло_лот1_2021.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2021 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2021 17:04
|
Договір_КККІМ_тепло_2021_ЛОТ1.pdf | укладений |
27 січня 2021 16:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реєстраційних даних у зв'язку з перейменуванням. |
Номер договору про закупівлю: | № 1-1/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1-1/2021/ДУ № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна регульованих цін (тарифів) |
Номер договору про закупівлю: | № 1-1/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1-1/2021/ДУ № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна регульованих цін (тарифів) |
Номер договору про закупівлю: | № 1-1/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1-1/2021/ДУ № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |