Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Очікувана вартість
745,92 UAH
UA-2021-01-21-003569-b 3fcd248883be4f31b6121decb65c9962
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Красильникова Наталя Володимирівно

+380966621033 ssd.group@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління "Служба у справах дітей" Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41696732
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру б.70
Контактна особа: Красильникова Наталя Володимирівно
+380966621033
ssd.group@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Архітектора Нільсена ,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

21 січня 2021 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО “КОМУНАЛЬНИК”
#32164402
Переможець 745,92
UAH з ПДВ
21 січня 2021 12:03

Документи

21 січня 2021 12:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 14:00
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 10:01
Дод.угода комунальник.pdf зміни до договору
18 серпня 2021 09:56
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 13:38
Договір № 6054 від 20.01.21 укладений
21 січня 2021 13:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна тарифів, рішення № 261 від 22.06.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 6054
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 836,16
UAH (в тому числі ПДВ 139,36 UAH)