Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15130000-8 - М’ясопродукти(сардельки вищого гатунку)
Очікувана вартість
67 402,00 UAH
UA-2021-01-21-003182-c 887813589db94f66ae2f8ef1c421def2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шумік Тетяна Михайлівна

+380663650432 uprgumpol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42043220
Місцезнаходження: 44200, Україна , Волинська обл., Любешів, вул.Незалежності , 53
Контактна особа: Шумік Тетяна Михайлівна
+380663650432
uprgumpol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2021 20:07
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 17:00
Очікувана вартість: 67 402,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 337,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Відповідно до ДСТУ та ТУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
586 кг
Сардельки вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44200, Україна, Волинська область, ЗДО Любешівської селищної ради(відповідно до документації), Волинська обл.Любешівський район ЗДО Любешівської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за товар здійснюється протягом 7 банківських днів з моменту поставки товару згідно накладної. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2021 20:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 20:07
ОГОЛОШЕННЯ 21.01.2021.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АНДРУХНЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕНТИНОВИЧ 67 390,00
UAH з ПДВ
67 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2021 00:50
Електронний підпис
30 січня 2021 00:48
Реєстр місця прожив.pdf
30 січня 2021 00:48
Виписка з реєстру.pdf
30 січня 2021 00:48
Мед книжка.pdf
30 січня 2021 00:48
ІПН.pdf
30 січня 2021 00:48
Лист формал помил.pdf
30 січня 2021 00:48
Техпаспорт на ТЗ.pdf
30 січня 2021 00:48
Техогляд ТЗ.pdf
30 січня 2021 00:48
мяс сертифікат НАССР.pdf
30 січня 2021 00:48
Про взяття на облік.pdf
30 січня 2021 00:48
1мяс Проект договору.pdf
30 січня 2021 00:48
Виписка з реєстру2.pdf
30 січня 2021 00:48
2мяс додаток 1.pdf
30 січня 2021 00:48
Витяг з реєстру плат.pdf
30 січня 2021 00:48
Паспорт.pdf
30 січня 2021 00:48
Реєстр потуж Андр.pdf
30 січня 2021 00:48
4мяс Форма пропозиц.pdf
30 січня 2021 00:48
3мяс додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АНДРУХНЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕНТИНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АНДРУХНЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3474903336
Переможець 67 390,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 10:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2021 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АНДРУХНЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3474903336
67 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 16:16
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 17:50
угода про розірвання (1).pdf зміни до договору
26 серпня 2021 17:47
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 17:06
угода до договору 25.pdf зміни до договору
03 червня 2021 17:04
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 15:34
ДОГОВІР укладений
12 лютого 2021 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 25
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 32 090,19
UAH
Причини розірвання договору: З 01.09.2021 в частині заборони використання у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення і відпочинку технологічно- оброблених м’ясних та рибних продуктів, м’яса та яєць водоплавної птиці, річкової риби, кави та кавових напоїв, рибних, м’ясних, плодовоовочевих та інших консервів промислового виробництва, набирає чинності постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».