Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700595 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Також, 18-12-2020 р. повторно проведені відкриті торги з публікацією оголошення англійською мовою на закупівлю послуги з поточного ремонту та поточного утримання електромереж зовнішнього освітлення Сумської міської територіальної громади за № UA-2020-12-18-004680-b Закупівля не відбулась, у зв’язку із відсутністю учасників.
На підставі викладеного, керуючись п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право здійснити закупівлю послуги за переговорною процедурою.
Документи, які підтверджують підставу для застосування переговорної процедури:
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- інформація оприлюднена на сайті https://prozorro.gov.ua/ за № UA-2020-11-11-003209-b та № UA-2020-12-18-004680-b.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 10:11 |
Оскарження наміру укласти договір: | 01 лютого 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
21 січня 2021 10:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 10:03 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-19-000028 ● 7b02fb3877e3440ebb04ac8556a2792c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2021 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.05.2021 №215
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 19.05.2021 №215
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-01-21-001315-b 21.01.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-20 11:21:50
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з поточного ремонту та поточного утримання електромереж зовнішнього освітлення Сумської міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-21-001315-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів), а саме:
1) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість;
2) чи вимагалось під час проведення переговорів надання учасником підтвердження відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо так – надати відповідні документи;
2) просимо надати лімітну довідку, затверджений кошторис вашої установи на 2021 рік.
Інформацію (пояснення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-24 09:44:34
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області процедури закупівлі послуг з поточного ремонту та поточного утримання електромереж зовнішнього освітлення Сумської міської територіальної громади за № UA-2021-01-21-001315-b, Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради надає пояснення про те, що обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здіснювалось з урахуванням вимог Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою, затвердженого Наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003р. № 154 (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства N 94 від 24.07.2007р.) та Методичних рекомендацій з утримання об'єктів зовнішнього освітлення населених пунктів затверджених Наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 21.08.2008р. № 253.
На даний час нормативно не врегульовано питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а тому Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради при визначенні очікуваної вартості послуг з поточного ремонту та поточного утримання електромереж зовнішнього освітлення Сумської міської територіальної громади керувався Листом Мінекономрозвитку щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі (№ 3301-04/34980-06 від 20.08.2019).
Очікувана вартість — це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки, із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Потреба в послузі з поточного ремонту та поточного утримання електромереж зовнішнього освітлення Сумської міської територіальної громади (номенклатура, кількісні та якісні показники) визначалася на підставі аналізу фактичної потреби в цих послугах для забезпечення діяльності Сумської міської територіальної громади у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на 2021 рік. Для формування опису послуг з поточного ремонту та поточного утримання електромереж зовнішнього освітлення Сумської міської територіальної громади були залучені працівники відділу благоустрою Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради, які відповідають за повноту надання послуг.
Як основа, для встановлення очікуваної вартості послуг, використовувались як ціни власних попередніх закупівель (укладених договорів) на закупівлю цих послуг так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-20-002623-b) та основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку України на 2021 рік, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 р. №671.
Під час проведення переговорів замовником вимагалось надання учасником підтвердження відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (Додаток №1).
Надаємо Лімітну довідку та затверджений кошторис на 2021 рік.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-31 14:41:43
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з поточного ремонту та поточного утримання електромереж зовнішнього освітлення Сумської міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-21-001315-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати документально підтверджену інформацію щодо обсягу фактично виділених асигнувань на 2021 рік згідно кошторису на закупівлю послуг з поточного ремонту та поточного утримання електромереж зовнішнього освітлення Сумської міської територіальної громади станом на 21.01.2021 та станом на 04.02.2021 року (надати відповідні розрахунки до кошторису).
Інформацію (пояснення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-01 14:20:39
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області процедури закупівлі послуг з поточного ремонту та поточного утримання електромереж зовнішнього освітлення Сумської міської територіальної громади за № UA-2021-01-21-001315-b, Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради надає розрахунки до кошторису станом на 19.01.2021 р. та 01.02.2021 р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язання здійснення заходів, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-01-21-001315-b, шляхом зменшення обсягів закупівлі за кожним видом послуг, зазначених у технічному завданні (Додаток №1) при проведенні переговорної процедури, Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, на виконання п.8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку, оприлюднив через електронну систему закупівель документи, що свідчать про усунення порушення, викладеного у висновку, а саме: Додаткову угоду №2 до Договору від 04.02.2021 №27-б та Додаток №1, Додаток №3 до договору від 04.02.2021 №27-б.
2021-06-09 12:21:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Завищення обсягів (кількісних показників) та очікуваної вартості закупівлі, та як наслідок порушення вимог абзацу першого частини першої статті 48 Бюджетного кодексу України при укладенні договору про закупівлю.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП ЕЗО "Міськсвітло" #03352461 |
Переможець |
32 714 009,40
UAH з ПДВ
|
21 січня 2021 10:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2022 17:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2022 13:22
|
Додаткова угода №6_0001.pdf | зміни до договору |
14 січня 2022 13:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2022 09:14
|
Додаткова угода №6_0001.pdf | зміни до договору |
12 січня 2022 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:20
|
Додаткова угода №5_0001.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 11:01
|
Додаткова угода №4_0001.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2021 09:03
|
Додаткова угода №3_0001.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 09:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2021 12:38
|
Додаток №1_0001.pdf | зміни до договору |
09 червня 2021 12:37
|
Додаток №3_0001.pdf | зміни до договору |
09 червня 2021 12:37
|
Додаткова угода №2_0001.pdf | зміни до договору |
09 червня 2021 12:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2021 09:04
|
Додаткова угода №1_0001.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2021 09:04
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2021 08:55
|
Додаток №1_0001.pdf | укладений |
04 лютого 2021 08:54
|
Додаток №3_0001.pdf | укладений |
04 лютого 2021 08:54
|
Додаток №2_0001.pdf | укладений |
04 лютого 2021 08:54
|
Договір №27-б_0001.pdf | укладений |
04 лютого 2021 08:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до договору №27-б, укладеного 04.02.2021 року з КП ЕЗО «Міськсвітло» у зв’язку із зменшенням фактичного обсягу видатків на 25337289 грн. 40 коп. на підставі рішення Сумської міської ради від 24.12.2020 року №62-МР «Про бюджет Сумської міської територіальної громади на 2021 рік» (із змінами) (ціна Договору №27-б становить 7376720 грн. 00 коп. (з ПДВ)) |
Номер договору про закупівлю: | 27-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання зобов’язання здійснення заходів, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-01-21-001315-b, шляхом зменшення обсягів закупівлі за кожним видом послуг, зазначених у технічному завданні (Додаток №1) при проведенні переговорної процедури, Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, на виконання п.8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку, оприлюднив через електронну систему закупівель документи, що свідчать про усунення порушення, викладеного у висновку, а саме: Додаткову угоду №2 до Договору від 04.02.2021 №27-б та Додаток №1, Додаток №3 до договору від 04.02.2021 №27-б. |
Номер договору про закупівлю: | 27-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку із фактичним виконанням робіт сума Договору №27-б від 04.02.2021 р. зменшена на 164 770 грн. та становить 7 211 950 грн. (з ПДВ). |
Номер договору про закупівлю: | 27-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку із фактичним виконанням робіт за Договором №27-б від 04.02.2021 р. сума Договору зменшена на 5 грн. 85 коп. та становить 7 211 944 грн. 15 коп. (з ПДВ). |
Номер договору про закупівлю: | 27-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю №27-б, укладеного 04.02.2021 р. продовжена до 28.02.2022 р., для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 27-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" сума Договору від 04.02.2021 р. №27-б збільшена на початку 2022 р. на час проведення процедури закупівлі на 1 442 388 грн. 80 коп., що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 27-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 06 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі службової записки від 14.01.2022 р. та у зв’язку із опискою в Додатку №2а до Договору №27-б від 04.02.2021 р. в сумі фінансування виникла необхідність у повторній публікації Додаткової угоди №6 до Договору №27-б ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити повторно Додаткову угоду №6 з додатками до Договору №27-б, укладену 12.01.2022 року в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 27-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 06 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |