Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 44510000-8 Знаряддя (Комплект для монтажу та експлуатації СІП)
Очікувана вартість
257 688,00 UAH
UA-2021-01-21-001115-a ● f1d5d4e7b604470985b1bd8d33075408
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00130926 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14 |
Контактна особа: |
Черкас Наталія Сергіївна +380612253611 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 13:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 15:39 |
Очікувана вартість: | 257 688,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 288,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
Код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Код ДК 021:2015 – 44512000-2 Ручні інструменти різні
Джерело фінансування закупівлі: Інвестиційна програма
Джерело фінансування закупівлі: Інвестиційна програма
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комп.
Комплект для монтажу та експлуатації СІП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Волгоградська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, Покупець здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару). *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Покупець здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару). Датою оплати по цьому договору визначається дата зарахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: «Постачальник» зобов’язується складати податкові накладні у день виникнення податкових зобов'язань з дотриманням вимог ст. 201 Податкового кодексу України, зазначати в податковій накладній відомості, які відповідають умовам цього договору та первинним документам, що складаються на виконання цього договору, та реєструвати складені податкові накладні протягом граничних строків, передбачених пунктом 201.10. ст.201 Податкового кодексу України. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 13:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 13:36 |
СПЗ_Оголошення (комплект для монтажу СІП).pdf | |
21 січня 2021 13:36 |
Додаток 1. Вимоги до предмета закупівлі (комплект для монтажу СІП).pdf | |
21 січня 2021 13:36 |
Додаток 2 Проект договору.pdf | |
21 січня 2021 13:36 |
Додаток 3. Перелік документів (для учасників).doc | |
21 січня 2021 13:36 |
Додаток 4. Перелік документів (для переможців).doc | |
21 січня 2021 13:36 |
Додаток 5. Форма Пропозиція (комплект для монтажу СІП).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
По документам на підтвердження відповідності товару
Дата подання: 26 січня 2021 13:59
Дата відповіді: 27 січня 2021 08:26
Прошу розглянути можливість в документації на проведення спрощеної закупівлі додати до вимог Додатку 3 в п. 4.5 та п. 4.6
«… або Сертифікат відповідності ОС «Промстандарт» або паспорт (технічний опис, інструкція з експлуатації).»
Відповідь: Доброго дня!
Пунктами 4.5 та 4.6. передбачено надання Учасником сертифіката виробника на відповідність ISO 9001, чинні на дату подання пропозиції та сертифіката виробника на відповідність ІSО 14001 або висновок органів санітарного нагляду України, чинний на дату подання пропозиції.
Внесення змін та доповнення цих вимог запропонованим Вами формулюванням: «..або Сертифікат відповідності ОС «Промстандарт» або паспорт (технічний опис, інструкція з експлуатації)» не є можливим з огляду на наступне.
Якість товару залежить від рівня кваліфікації персоналу учасника, точного планування його робіт, чіткого дотримання запланованих дій та технології, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише підприємство з високим рівнем організації власної діяльності, про що свідчить практика впровадження аналогічних систем. Наявність сертифікованої системи управління якістю ВИРОБНИКА, яка відповідає вимогам ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості товару, що поставляється, а тому надійнішого використання коштів за призначенням.
Сертифікат ISO 14001 – документ міжнародного рівня, який видається для підтвердження якості та надійності діючої на підприємстві системи екологічного менеджменту. Наявність на підприємстві сертифіката ISO 14001 свідчить про те, що організація, яка є ВИРОБНИКОМ, володіє достатньою кількістю ресурсів для здійснення успішної екологічної діяльності. Цілі впровадження стандартів серії ISO 14001: 1) мінімізація негативного впливу діяльності підприємства на навколишнє середовище; 2) дотримання законів, правил, вимог, спрямованих на збереження екології.
Вимога щодо надання у складі Пропозиції учасників Сертифікатів відповідності вимогам ISO 9001 та ISO 14001, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону та не порушує права Учасників, не є дискримінаційною. Впровадження систем управління якістю відповідно до вимог ISO 9001 та ISO 14001 наразі є загальнодоступною послугою і будь-який Виробник, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе ці стандарти та отримати відповідні сертифікати.
Пунктами 4.5 та 4.6. передбачено надання Учасником сертифіката виробника на відповідність ISO 9001, чинні на дату подання пропозиції та сертифіката виробника на відповідність ІSО 14001 або висновок органів санітарного нагляду України, чинний на дату подання пропозиції.
Внесення змін та доповнення цих вимог запропонованим Вами формулюванням: «..або Сертифікат відповідності ОС «Промстандарт» або паспорт (технічний опис, інструкція з експлуатації)» не є можливим з огляду на наступне.
Якість товару залежить від рівня кваліфікації персоналу учасника, точного планування його робіт, чіткого дотримання запланованих дій та технології, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише підприємство з високим рівнем організації власної діяльності, про що свідчить практика впровадження аналогічних систем. Наявність сертифікованої системи управління якістю ВИРОБНИКА, яка відповідає вимогам ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості товару, що поставляється, а тому надійнішого використання коштів за призначенням.
Сертифікат ISO 14001 – документ міжнародного рівня, який видається для підтвердження якості та надійності діючої на підприємстві системи екологічного менеджменту. Наявність на підприємстві сертифіката ISO 14001 свідчить про те, що організація, яка є ВИРОБНИКОМ, володіє достатньою кількістю ресурсів для здійснення успішної екологічної діяльності. Цілі впровадження стандартів серії ISO 14001: 1) мінімізація негативного впливу діяльності підприємства на навколишнє середовище; 2) дотримання законів, правил, вимог, спрямованих на збереження екології.
Вимога щодо надання у складі Пропозиції учасників Сертифікатів відповідності вимогам ISO 9001 та ISO 14001, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону та не порушує права Учасників, не є дискримінаційною. Впровадження систем управління якістю відповідно до вимог ISO 9001 та ISO 14001 наразі є загальнодоступною послугою і будь-який Виробник, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе ці стандарти та отримати відповідні сертифікати.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-21-001115-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Кабель-Ник, Код ЄДРПОУ:39895974
Дата подання: 11 лютого 2021 15:52
Звертаємо Вашу увагу
Звертаємо увагу о достовірності наданої Вам інформації
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 лютого 2021 15:03
Добрий день!
Надану Вашим підприємством інформацію враховано при розгляді пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Дніпрокор", код ЄДРПОУ 13612779
Надану Вашим підприємством інформацію враховано при розгляді пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Дніпрокор", код ЄДРПОУ 13612779
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Кабель-Ник |
247 416,00
UAH з ПДВ
|
247 416,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Дніпрокор" |
257 682,00
UAH з ПДВ
|
256 242,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕнергоЛіга" |
256 248,00
UAH з ПДВ
|
256 248,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Кабель-Ник #39895974 |
Відхилено |
247 416,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 17:20
|
Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Дніпрокор" #13612779 |
Відхилено |
256 242,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2021 15:00
|
ТОВ "ЕнергоЛіга" #38169909 |
Відхилено |
256 248,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2021 17:12
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій