Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Послуги з технічного обслуговування внутрішніх мереж теплопостачання, водопостачання та водовідведення)
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2021-01-21-000713-a ac03c5ad7f564ab8ab0b146773401437
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшко Ірина Василівна

+380613962972 en.uo.sz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Ляшко Ірина Василівна
+380613962972
en.uo.sz@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2021 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2021 11:48
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 11:48
Початок аукціону: 02 лютого 2021 11:42
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення


Категорія замовника: Орган місцевого самоврядування; Зміни до річного плану закупівель управління освіти Енергодарської міської ради на 2021 рік, затверджені протоколом уповноваженої особи по спрощеним закупівлям від 21.01.2021 №014
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування внутрішніх мереж теплопостачання, водопостачання та водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Заклади освіти та стурктурні підрозділи управління освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату послуг в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 робочих днів на підставі акту приймання наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками сторін в межах виділених Замовнику у 2021 році бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2021 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 11:44
проєкт договору.pdf
21 січня 2021 11:44
Оголошення про закупівлю.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САТКАНОВ ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ" 105 037,04
UAH з ПДВ
59 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ" 109 999,96
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2021 10:42
Електронний підпис
01 лютого 2021 10:41
24 Розрахунок.pdf
01 лютого 2021 10:41
13 Лист про санкції.pdf
01 лютого 2021 10:41
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САТКАНОВ ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП "ПРИХОДЬКО МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САТКАНОВ ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3268413190
Відхилено 59 999,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 13:31
ФОП "ПРИХОДЬКО МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ"
#2932503650
Переможець 60 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 14:51

Документи

04 лютого 2021 13:31
Електронний підпис

Документи

05 лютого 2021 14:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2021 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ"
#2932503650
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2021 14:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 16:51
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 16:47
Додаткова угода 1 до договору 25-21.pdf зміни до договору
01 липня 2021 16:46
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 10:09
договір укладений
10 лютого 2021 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, п 5.4 Договору, Сторони домовились: – зменшити суму договору на 78,55 грн. (сімдесят вісім гривень 55 копійок), у зв’язку з чим: • п. 5.1. договору викласти в наступній редакції: Загальна вартість договору визначається калькуляцією витрат (додаток 2) і складає 59 921,45 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять одна гривня 45 копійок), без ПДВ.». 2. У зв’язку з повним виконанням умов договору, Сторони досягли згоди припинити дію цього договору 30.06.2021
Номер договору про закупівлю: 25-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2021 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 59 921,45
UAH