Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з інкасації
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2021-01-21-000215-a ● ec2b5596a1a54f148557d85c90cbe5e5
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010741 |
Вебсайт: | http://www.zsmu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Колесник Олена 066-903-50-77 19ELENA_68@I.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 09:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2021 09:00 |
Очікувана вартість: | 36 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1.Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет (підрозділ Навчально-науковий медичний центр «Університетська клініка») 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 (підрозділ 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ вул. Академіка Амосова, буд. 83). 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги з інкасації (код ДК 021:2015 –66110000-4 «Банківські послуги») 5.1 Назва предмету закупівлі (послуги) за номенклатурою: Послуги з інкасації (код ДК 021:2015 –66111000-1 «Послуги центральних банків»). 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код CPV ДК 66111000-1 Послуги центральних банків (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені у додатку №2 до Оголошення; 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуг 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Академіка Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський район, 69063). 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 36 000,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021р. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до «27» січня 2021 р. 9-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до «04» лютого 2021 р. 9-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються на підставі Акту прийому-передачі наданих послуг відповідно до рахунку Виконавця в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця але не пізніше передостаннього банківського дня місяця, в якому було одержано Акт наданих послуг. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з інкасації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Академіка Амосова, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 66111000-1 — Послуги центральних банків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Виконавець щомісячно не пізніше 15 числа місяця, наступного за звітним направляє Замовнику Акт наданих послуг за цим договором. Оплата проводиться Замовником не пізніше передостаннього банківського дня місяця, в якому було одержано Акт наданих послуг. | Пiсляоплата | 29 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 12:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 11:47 |
Оголошення.docx | |
22 січня 2021 11:47 |
Додаток 2.docx | |
22 січня 2021 11:47 |
Проект Договору.docx | |
21 січня 2021 09:44 |
Додаток 1 - .docx |
22 січня 2021 12:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 січня 2021 11:47 |
Оголошення.docx
|
||||||
22 січня 2021 11:47 |
Додаток 2.docx
|
||||||
22 січня 2021 11:47 |
Проект Договору.docx
|
||||||
21 січня 2021 09:44 |
Додаток 1 - .docx
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій