Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти
Очікувана вартість
175 420,00 UAH
UA-2021-01-20-008375-b 41bd82b1a0204ef78b0ec6d0d9364d74
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нановська Світлана Петрівна

+380962318790 bronislava1959b@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський центр розвитку дитини № 55
Код ЄДРПОУ: 25712612
Місцезнаходження: 10009, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Кибальчича 5-А
Контактна особа: Нановська Світлана Петрівна
+380962318790
bronislava1959b@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 23:45
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 02 лютого 2021 11:35
Очікувана вартість: 175 420,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 877,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кг
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Кибальчича 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
500 кг
Капуста рання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Кибальчича 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
1000 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Кибальчича 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
400 кг
Морква рання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Кибальчича 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
900 кг
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Кибальчича 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
400 кг
Цибуля рання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Кибальчича 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
900 кг
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Кибальчича 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
300 кг
Буряк ранній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Кибальчича 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
350 кг
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Кибальчича 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори
350 кг
Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Кибальчича 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
300 кг
Кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Кибальчича 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221250-3 — Кабачки
1700 кг
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Кибальчича 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
120 кг
Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Кибальчича 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони
250 кг
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Кибальчича 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини
200 кг
Мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Кибальчича 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222240-7 — Мандарини
350 кг
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Кибальчича 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
300 кг
Персики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Кибальчича 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222332-9 — Персики
150 кг
Абрикоси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Кибальчича 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222331-2 — Абрикоси
150 кг
Сливи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Кибальчича 5 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222334-3 — Сливи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2021 23:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 23:46
Оголошення СЗ Овочі фрукти - ЦРД 55.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СМОКОВЕНКО СВІТЛАНА ВЛАДИСЛАВІВНА" 119 290,00
UAH з ПДВ
111 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Литвинчук Любов Михайлівна 132 310,00
UAH з ПДВ
112 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ходюк Тамара Адамівна 120 047,60
UAH з ПДВ
117 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2021 18:48
Електронний підпис
01 лютого 2021 18:34
овочі фрукти.rar

Публічні документи

01 лютого 2021 20:05
Електронний підпис
01 лютого 2021 20:04
Пропозиція ЦРД55.pdf
01 лютого 2021 20:04
Овочі фрукти - ЦРД 55.pdf
01 лютого 2021 20:04
Витяг з ЭДР(1).pdf
01 лютого 2021 20:04
паспорт і код.pdf
01 лютого 2021 20:04
додаток до паспорта.pdf
01 лютого 2021 20:04
Довідка право підпису.pdf
01 лютого 2021 20:04
Лист_про_сертифікацію.pdf
01 лютого 2021 20:04
СЕртифікат фрукти.jpg
01 лютого 2021 20:04
Сертифікат фрукти...jpg
01 лютого 2021 20:04
Сертифікат фрукти....jpg
01 лютого 2021 20:04
Сертифікат фрукти......jpg
01 лютого 2021 20:04
сертифікат фрукти (6).jpg
01 лютого 2021 20:04
сертифікат фрукти (5).jpg
01 лютого 2021 20:04
сертифікат фрукти (4).jpg
01 лютого 2021 20:04
сертифікат фрукти (2).jpg

Публічні документи

29 січня 2021 13:33
Електронний підпис
29 січня 2021 13:32
ходюк ЄП.pdf
29 січня 2021 13:32
паспорт код Ходюк.pdf
29 січня 2021 13:32
ІПН.pdf
29 січня 2021 13:32
якісне овочі фрукти.pdf
29 січня 2021 13:32
лист санітарні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СМОКОВЕНКО СВІТЛАНА ВЛАДИСЛАВІВНА"

ФОП Литвинчук Л.М.

ФОП Ходюк Тамара Адамівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СМОКОВЕНКО СВІТЛАНА ВЛАДИСЛАВІВНА"
#3185603940
Переможець 111 998,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 19:54

Документи

05 лютого 2021 19:53
Електронний підпис
05 лютого 2021 19:49
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2021 19:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СМОКОВЕНКО СВІТЛАНА ВЛАДИСЛАВІВНА"
#3185603940
111 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2021 19:53
Електронний підпис
05 лютого 2021 19:49
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 01:26
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 01:24
дод уг 7 фрукти.PDF зміни до договору
04 лютого 2022 01:23
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 13:17
дод уг фрукти.PDF зміни до договору
22 січня 2022 19:36
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:21
дод уг фрукти.PDF зміни до договору
04 січня 2022 15:48
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 16:47
дод уг овочі.PDF зміни до договору
24 грудня 2021 15:42
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 19:49
дод уг овочі.PDF зміни до договору
25 листопада 2021 18:24
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 15:44
дод угода 2.PDF зміни до договору
26 квітня 2021 15:43
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 20:08
дод уг овочі.PDF зміни до договору
16 квітня 2021 20:07
Електронний підпис укладений
20 лютого 2021 18:53
Договір укладений
20 лютого 2021 18:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 32/21 ОФ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 32/21 ОФ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 32/21 ОФ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32/21 ОФ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 32/21 ОФ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 32/21 ОФ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32/21 ОФ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 71 094,36
UAH