Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання (послуги з утримання територій прилеглих до учбових навчально-виховних закладів) за кодом CPV ДК 021:2015 — 90910000-9
Очікувана вартість
399 201,40 UAH
UA-2021-01-20-006015-b 8af377f643034fa6b6b2231959ff4cfc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Бикова

+380983839215 marschool29@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 29 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031279
Місцезнаходження: 87518, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Зелінського, буд. 37/39
Контактна особа: Лариса Бикова
+380983839215
marschool29@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
«Відповідно пп.1 п.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII (із змінами) (далі – Закон), переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Торги на закупівлю Послуги з прибирання (послуги з утримання територій прилеглих до учбових навчально-виховних закладів) за кодом CPV ДК 021:2015 — 90910000-9 у кількості 1 послуга , ID закупівель: ID: UA-2020-12-04-011666-b, ID: UA-2020-12-30-003442-c, були відмінені двічі через відсутність достатньої кількості учасників.»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 15:52
Оскарження наміру укласти договір: 31 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (послуги з утримання територій прилеглих до учбових навчально-виховних закладів) за кодом CPV ДК 021:2015 — 90910000-9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87534, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Зелінського , 37\39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

20 січня 2021 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАРІУПОЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА
#03361845
Переможець 399 201,40
UAH з ПДВ
20 січня 2021 15:52

Документи

20 січня 2021 15:52
Електронний підпис
20 січня 2021 15:52
Повід.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2021 15:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАРІУПОЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА
#03361845
399 201,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 січня 2021 15:52
Електронний підпис
20 січня 2021 15:52
Повід.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 14:07
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 16:10
додаткова угода утримання території.pdf зміни до договору
20 квітня 2021 16:08
Повідомлення3.pdf зміни до договору
20 квітня 2021 16:08
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 13:41
Повідомлення до ДУ2.jpeg зміни до договору
09 лютого 2021 13:40
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 13:40
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 12:46
Повідомлення допугода2.jpeg зміни до договору
09 лютого 2021 12:46
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 12:46
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 09:03
дод уг 1.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 09:02
повід дод уг 1.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 09:02
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 08:54
Договір послуги з прибирання.pdf укладений
01 лютого 2021 08:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись умовами Договору про надання послуг №29 з від 01.-2.2021 року , Сторони дійшли згоди про зміну його умов: 1.1. Внести зміни до п.4.2. розділу 4 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» та викласти його у наступній редакції: « 4.2. Оплата за надані послуги здійснюється Платником . протягом 30 календарних днів, згідно Акту виконаних послуг. У разі затримки бюджетного фінансування , розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій рахунок» 1.2. Внести зміни до п.4.3. розділу 4 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» та викласти його у наступній редакції: « 4.3.Джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету» 2. Інші умови Договору, не порушені даною угодою, залишаються незмінними. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами 4. Ця додаткова угода складена у трьох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу, та є невід’ємною частиною Договору про надання послуг «29з від 01.02.2021 р
Номер договору про закупівлю: 29з
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись умовами Договору про надання послуг №29 з від 01.02.2021 року , Сторони дійшли згоди про зміну його умов: 2. Внести зміни до Додатку 3 «Вартість Послуг» та викласти його у редакції Додатку 1 до цієї додаткової угоди . 3. Інші умови Договору, не порушені даною угодою, залишаються незмінними. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами 5. Ця додаткова угода складена у трьох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу, та є невід’ємною частиною Договору про надання послуг № 29з від 01.02.2021 р
Номер договору про закупівлю: 29з
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись умовами Договору про надання послуг №29 з від 01.02.2021 року , Сторони дійшли згоди про зміну його умов: 2. Внести зміни до Додатку 3 «Вартість Послуг» та викласти його у редакції Додатку 1 до цієї додаткової угоди . 3. Інші умови Договору, не порушені даною угодою, залишаються незмінними. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами 5. Ця додаткова угода складена у трьох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу, та є невід’ємною частиною Договору про надання послуг № 29з від 01.02.2021 р
Номер договору про закупівлю: 29з
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами Договору про надання послуг №29 з від 01.02.2021 року ,(далі Договір) Сторони дійшли згоди про зміну його умов: 1.1. Внести зміни до п.3.1. розділу 3 «Ціна Договору» та викласти його у наступній редакції: « 3.1. . Ціна договору на момент укладення становить -345887,23 грн ( триста сорок п’ять тисяч вісімсот вісімдесят сім грн 23 коп) в тому числі ПДВ 57647,87 грн відповідно до Додатку 3 (Вартість послуг) та Додатку 4 (Протокол погодження договірної ціни) до цього Договору, що є невід’ємними його частинами.» Сума договору зменшена на 53314,17 грн ( п’ятдесят три тисячі триста чотирнадцять грн 17 коп ) з ПДВ 1.2. Внести зміни до Додатку 3 «Вартість послуг» Договору та викласти його у редакції Додатку №1 до цієї додаткової угоди. 1.3. Внести зміни до Додатку 4 (Протокол погодження договірної ціни) Договору та викласти його у редакції Додатку№ 2 до цієї додаткової угоди. 2. Інші умови Договору, не порушені даною угодою, залишаються незмінними. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами 4. Ця додаткова угода складена у трьох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу, та є невід’ємною частиною Договору про надання послуг №29з від 01.02.2021 р
Номер договору про закупівлю: 29з
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 302 650,35
UAH (в тому числі ПДВ 50 441,72 UAH)