Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зазимська сільська рада Броварського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04363876 |
Вебсайт: | http://zazimye.in.ua |
Місцезнаходження: | 07415, Україна , Київська обл., Зазим'є, вулиця Широка, 6 |
Контактна особа: |
Підіпригора Тетяна Василівна +380459429281 spichak_09@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 19:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2021 13:41 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Протягом 10 банк. дн. з дня підписання акту наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2021 19:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2021 19:12 |
ТД Обслуг. мереж зовн. вул. освітл_ЗСР 2021.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-10-000013 ● 14b6b947877c42b48327b62daa0d7b3d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2021 14:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.08.2021 № 457
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 09.08.2021 № 457
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-01-20-004828-c 20.01.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-13 10:00:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з обслуговування мережі зовнішнього вуличного освітлення на території Зазимської сільської ради Броварського району Київської області», очікуваною вартістю 1 500 000,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-01-20-004828-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-18 16:36:55
Пояснення
Доброго дня!
Щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з обслуговування мережі зовнішнього вуличного освітлення на території Зазимської сільської ради Броварського району Київської області», очікуваною вартістю 1 500 000,00 гривень (UA-2021-01-20-004828-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Зазимська сільська рада повідомляє:
1. Обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено Замовником на підставі проведеного аналізу ринку аналогічних послуг з урахуванням минулорічних потреб та обсягів, кількості матеріалів і конструкцій які необхідні для проведення зазначених робіт (послуг), вчасного реагування на поломки та аварійні ситуації на лініях електропередач та належного функціонування мережі вуличного освітлення протягом року.
2. Очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи те що Замовник є органом місцевого самоврядування, що забезпечує потреби територіальної громади, та не має в штаті відповідних спеціалістів (інженерів, кошторисників та електромонтажників), визначено щляхом проведення попередніх консультацій з суб’єктами господарювання (надавачами аналогічних послуг), виходячи з цін на ринку аналогічних послуг та цін на предмети, матеріали та конструкції які необхідні для проведення зазначених робіт (послуг).
3. Документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі та копії комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання (надавачів аналогічних послуг) додаються.
4. Посилання на сторінку власного веб сайту zotg.gov.ua. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі на даному ресурсі не публікувалося. Враховуючи вимоги Закону, Замовник, через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону додаткове оприлюднення інформації, передбаченої частиною першою статті 10 Закону на веб-сайті замовника містить рекомендований характер.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРЕНЕРГОБУДСЕРВІС" |
1 496 863,10
UAH з ПДВ
|
1 475 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Старелектро" |
1 475 389,01
UAH з ПДВ
|
1 475 389,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СПЕЦФОНД ПЕРСПЕКТИВА |
1 498 000,00
UAH з ПДВ
|
1 498 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРЕНЕРГОБУДСЕРВІС" #38576714 |
Переможець |
1 475 000,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2021 20:46
|