Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - CPV 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги технічного обслуговування ліфтів за формою часткового технічного обслуговування)
Очікувана вартість
122 000,00 UAH
UA-2021-01-20-003651-b f13babc322144a55ab1dfe7dfc2045ad
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Платонова Вікторія Олександрівна

+380462694855 tub_prozoro1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівський обласний медичний центр соціально значущих та небезпечних хвороб» Чернігівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02006107
Місцезнаходження: 15501, Україна , Чернігівська обл., село Новий Білоус, масив "Зелений" №1
Контактна особа: Платонова Вікторія Олександрівна
+380462694855
tub_prozoro1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2021 13:46
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2021 13:46
Початок аукціону: 03 лютого 2021 12:03
Очікувана вартість: 122 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,82%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена в паперовій формі оголошення, яке завантажене в систему. Джерело фінансування-кошти НСЗУ-122000 грн,. Згідно роз’яснення МЕРіТУ джерело фінансування повинно зазначатись з конкретною назвою предмету закупівлі, але так як відповідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 (далі - Наказ № 708) щодо Порядку визначення предмету закупівлі, який вступив в дію 19 червня 2020 року, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно пункту 22 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником третьої або четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Так як в жодній назві предмету закупівлі по класифікатору не передбачене джерело фінансування ми не маємо такої змоги його зазначати в предметі закупівлі. Але щоб прислухатись та виконати рекомендації людей, які створюють законотворчий механізм проведення державних закупівель та хоть якось задовольнити бажання МЕРіТУ зазначаємо назву джерела закупівлі в примітках до предмету закупівлі, так як іншого раціонального виходу з цієї ситуації наш заклад не бачить.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги технічного обслуговування ліфтів за формою часткового технічного обслуговування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15501, Україна, Чернігівська область, село Новий Білоус, масив "Зелений" №1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена в паперовій формі оголошення, яке завантажене в систему. Джерело фінансування-кошти НСЗУ-122000,00 грн,. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ОТІС" 115 004,47
UAH з ПДВ
87 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІФТСЕРВІСПЛЮС" 98 990,00
UAH з ПДВ
97 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2021 14:27
Електронний підпис
01 лютого 2021 11:47
4. Копія Cтатуту 2020_.pdf
01 лютого 2021 11:47
18. проєкт договору.pdf
01 лютого 2021 11:47
16. довідка СЦ.pdf
01 лютого 2021 11:47
14. гарантійний лист.pdf
01 лютого 2021 11:47
13.1. довідка ліцензія.pdf
01 лютого 2021 11:47
13. Ліцензія_.pdf
01 лютого 2021 11:47
6.2. Дозвіл на ВВУ.pdf
01 лютого 2021 11:47
6.1. Дозвіл_ТО.pdf
01 лютого 2021 11:47
6.1. Дозвіл_ел.pdf
01 лютого 2021 11:47
4.3. лист згода.pdf
01 лютого 2021 11:47
3.1. витяг з пдв.pdf
01 лютого 2021 11:47
2.1. Відомісті з ЄДРПОУ.pdf
01 лютого 2021 11:47
2. Витяг 1801 з ЄДР 18.01.2021.pdf
01 лютого 2021 11:47
1. цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 січня 2021 10:55
Електронний підпис
28 січня 2021 10:54
цінова пропозиція (4).pdf
28 січня 2021 10:54
технічні вимоги.pdf
28 січня 2021 10:54
проект договору (2).pdf
28 січня 2021 10:54
про субпідрядників.pdf
28 січня 2021 10:54
працівники (3).pdf
28 січня 2021 10:54
Платник ПДВ (3).pdf
28 січня 2021 10:54
обробка даних.pdf
28 січня 2021 10:54
Статут (1).pdf
28 січня 2021 10:54
дозвіт ТО (3).pdf
28 січня 2021 10:54
дозвіл завірений (2).pdf
28 січня 2021 10:54
Договір найму авто (1).pdf
28 січня 2021 10:54
Витяг ЄДР (3).pdf
28 січня 2021 10:54
аналогічні договори.pdf
28 січня 2021 10:54
матеріально-тех.база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ОТІС"

ТОВ "ЛІФТСЕРВІСПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ОТІС"
#14357579
Відхилено 87 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 12:33
ТОВ "ЛІФТСЕРВІСПЛЮС"
#42785189
Переможець 97 990,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 12:35

Документи

05 лютого 2021 12:32
Електронний підпис
04 лютого 2021 15:18
16

Документи

05 лютого 2021 12:35
Електронний підпис
05 лютого 2021 12:34
17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2021 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІФТСЕРВІСПЛЮС"
#42785189
97 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2021 12:35
Електронний підпис
05 лютого 2021 12:34
17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2022 14:19
Електронний підпис укладений
27 квітня 2022 14:13
Протокол ліфти.pdf зміни до договору
27 квітня 2022 14:12
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 12:10
Додаткова угода 2 ліфти.pdf зміни до договору
06 січня 2022 11:58
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 10:05
Додаткова угода ліфти.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 10:03
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 11:18
Договір 1-П укладений
16 лютого 2021 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі в зв"язку з відсутністю потреби
Номер договору про закупівлю: 1-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік відповідно ч.6 ст.41 Закону
Номер договору про закупівлю: 1-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі в зв`язку з неможливістю надання послуг
Номер договору про закупівлю: 1-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 33 405,64
UAH (в тому числі ПДВ 5 567,61 UAH)