Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з утримання дитячого парку «Казка»
Очікувана вартість
278 200,00 UAH
UA-2021-01-20-003327-c ● e795f896dafb4df5ad5533427abbe4c0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700595 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2021 15:09 |
Очікувана вартість: | 278 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 782,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Оголошення
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: Послуги з утримання дитячого парку «Казка».
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 278 200,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 21.12.2021 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 05.02.2021 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2 782,00 грн. (1%).
Розгорнути
Згорнути
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: Послуги з утримання дитячого парку «Казка».
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 278 200,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 21.12.2021 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 05.02.2021 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2 782,00 грн. (1%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Послуги з утримання дитячого парку «Казка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
1 послуга
Прибирання території, згрібання та вивезення опалого листя, стовбурів та гілля в дитячому парку «Казка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2021
ДК 021:2015: 77312000-0 — Послуги з видалення бур’янів
1 послуга
Утримання туалету на території дитячого парку «Казка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2021
ДК 021:2015: 77313000-7 — Послуги з утримання парків
1 послуга
Косіння та прибирання трави на території дитячого парку « Казка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2021
ДК 021:2015: 77313000-7 — Послуги з утримання парків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2021 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2021 15:19 |
Додаток 5.docx | |
20 січня 2021 15:19 |
Оголошення.docx | |
20 січня 2021 15:19 |
Додаток 6.docx | |
20 січня 2021 15:19 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
20 січня 2021 15:19 |
Додаток 3.doc | |
20 січня 2021 15:19 |
Додаток 2.docx | |
20 січня 2021 15:19 |
Додаток 1.doc | |
20 січня 2021 15:18 |
Тендерна документація.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "СУМИКОМУНІНВЕСТ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
277 649,00
UAH з ПДВ
|
277 649,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЕЛЛТА |
278 200,00
UAH з ПДВ
|
278 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КП "СУМИКОМУНІНВЕСТ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" #30081115 |
Переможець |
277 649,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 11:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2021 10:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 09:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:59
|
Додаткова угода №1_0001.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 09:00
|
Додаток №1_0001.pdf | укладений |
22 лютого 2021 09:00
|
Додаток №2_0001.pdf | укладений |
22 лютого 2021 09:00
|
Договір №58-б_0001.pdf | укладений |
22 лютого 2021 09:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку із фактичним виконанням робіт за Договором №58-б від 22.02.2021 р. сума Договору зменшена на 72 грн. 85 коп. та становить 277 576 грн. 15 коп. (з ПДВ). |
Номер договору про закупівлю: | 58-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |