Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЄЗС ДК 021:2015 – 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (Придбання одноразових серветок)
Очікувана вартість
199 420,00 UAH
UA-2021-01-20-002974-c ● 3dacf7137f624c83b2c88472b68ea45a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35 |
Контактна особа: |
Апекіна Анна Вікторівна podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2021 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2021 16:00 |
Очікувана вартість: | 199 420,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 997,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1534 упаковка
ЄЗС ДК 021:2015 – 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (Придбання одноразових серветок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 березня 2021
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2021 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2021 15:37 |
Договор серветки (2).docx | |
20 січня 2021 15:37 |
Оголошення про закупівлю папір (2).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо вимог в документації
Дата подання: 26 січня 2021 10:11
Шановний Замовнику, хочемо уточнити деякі питання щодо документації.
В Оголошенні до закупівлі Додаток №2 п. 11 вказано, що учасник має надати сертифікат відповідності екологічним критеріям до запропонованої продукції, що розроблені згідно ДСТУ ISO 14024:2002, вказаного учасником виробника, що виданий акредитованим згідно чинного законодавства органом. Зазначаємо, що даний стандарт (ISO 14024:2002) вже не діє, а замість нього є оновлена редакція стандарту - ISO 14024:2018, яка запроважена починаючи з 01.01.2020 року Просимо привести документацію у відповідність до норм чинного законодавства.
Також хочемо звернути увагу на той факт, що Замовник в Оголошенні передбачає надання еквіваленту до продукції, що вимагає. В той же час, в
технічній частині (таблиця 2 Додатку №2) прописаний Паперові серветки TM «Selpak Professional» із детальним описом вимог до технічних характеристик товару, що притаманні лише продукції TM «Selpak Professional». Іншими словами, надати евівалент, який би заводольнив вимоги до технічних характеристик товару, НЕМОЖЛИВО. Просимо звернути увагу Замовника на цей факт та внести зміни до документації.
В п. 8 Додатку №2 Таблиця 1 Оголошення є вимога надати - Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів згідно ДСТУ ISO 22000, виданий виробнику запропонованої учасником продукції (повинен бути виданий органом з сертифікації згідно чинного законодавства). Яким чином ця вимога відноситься до даного предмету закупівлі? Адже Паперові серветки не є харчовим продуктом! Просимо в цій частині також внести змін до оголошення та вилучити цей пункт як такий, який взагалі не відноситься до предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ткач Володимир Миколайович #3255308150 |
Переможець |
199 036,50
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2021 15:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2021 14:23
|
Договір 24 від 19.02.2021.PDF | укладений |
19 лютого 2021 14:08
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
15 березня 2021 10:29
|
199 036,50 UAH | UA628201720344230001000077991 УО подільської РДА в м.Києві |
UA543223130000026004000044605 ФОП ТКАЧ В.М. |
Оплачений |