Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЄЗС ДК 021:2015 – 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (Придбання одноразових серветок)
Очікувана вартість
199 420,00 UAH
UA-2021-01-20-002974-c 3dacf7137f624c83b2c88472b68ea45a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 16:00
Очікувана вартість: 199 420,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 997,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1534 упаковка
ЄЗС ДК 021:2015 – 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (Придбання одноразових серветок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2021
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2021 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2021 15:37
Договор серветки (2).docx
20 січня 2021 15:37
Оголошення про закупівлю папір (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо вимог в документації
Дата подання: 26 січня 2021 10:11
Шановний Замовнику, хочемо уточнити деякі питання щодо документації. В Оголошенні до закупівлі Додаток №2 п. 11 вказано, що учасник має надати сертифікат відповідності екологічним критеріям до запропонованої продукції, що розроблені згідно ДСТУ ISO 14024:2002, вказаного учасником виробника, що виданий акредитованим згідно чинного законодавства органом. Зазначаємо, що даний стандарт (ISO 14024:2002) вже не діє, а замість нього є оновлена редакція стандарту - ISO 14024:2018, яка запроважена починаючи з 01.01.2020 року Просимо привести документацію у відповідність до норм чинного законодавства. Також хочемо звернути увагу на той факт, що Замовник в Оголошенні передбачає надання еквіваленту до продукції, що вимагає. В той же час, в технічній частині (таблиця 2 Додатку №2) прописаний Паперові серветки TM «Selpak Professional» із детальним описом вимог до технічних характеристик товару, що притаманні лише продукції TM «Selpak Professional». Іншими словами, надати евівалент, який би заводольнив вимоги до технічних характеристик товару, НЕМОЖЛИВО. Просимо звернути увагу Замовника на цей факт та внести зміни до документації. В п. 8 Додатку №2 Таблиця 1 Оголошення є вимога надати - Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів згідно ДСТУ ISO 22000, виданий виробнику запропонованої учасником продукції (повинен бути виданий органом з сертифікації згідно чинного законодавства). Яким чином ця вимога відноситься до даного предмету закупівлі? Адже Паперові серветки не є харчовим продуктом! Просимо в цій частині також внести змін до оголошення та вилучити цей пункт як такий, який взагалі не відноситься до предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ткач Володимир Миколайович 199 036,50
UAH з ПДВ
199 036,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2021 15:05
Електронний підпис
28 січня 2021 15:03
31. Опис.pdf
28 січня 2021 15:03
27. Лист про ціну.pdf
28 січня 2021 15:02
9.pdf
28 січня 2021 15:02
01. Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2021 15:02
Переклад.pdf
28 січня 2021 15:02
1 Гар. лист.pdf
28 січня 2021 15:02
28. Виписка.pdf
28 січня 2021 15:02
24. ст.17.pdf
28 січня 2021 15:02
22. Лист щодо статуту.pdf
28 січня 2021 15:02
7.pdf
28 січня 2021 15:02
9 Фото.pdf
28 січня 2021 15:02
Інформація.pdf
28 січня 2021 15:02
8 Специфікація.pdf
28 січня 2021 15:02
6.pdf
28 січня 2021 15:02
5 ИСО 9001, 14001 Селпак.pdf
28 січня 2021 15:02
4 Селпак.pdf
28 січня 2021 15:02
3 Довідка.pdf
28 січня 2021 15:02
2 Гар. лист.pdf
28 січня 2021 15:02
29. Витяг ЄДР 14.07.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ткач Володимир Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ткач Володимир Миколайович
#3255308150
Переможець 199 036,50
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 15:35

Документи

01 лютого 2021 15:35
DOC006.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ткач Володимир Миколайович
#3255308150
199 036,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2021 15:35
DOC006.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 11:24
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 14:23
Договір 24 від 19.02.2021.PDF укладений
19 лютого 2021 14:08

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 березня 2021 10:29
199 036,50 UAH UA628201720344230001000077991
УО подільської РДА в м.Києві
UA543223130000026004000044605
ФОП ТКАЧ В.М.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 199 036,50
UAH