Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 65110000-7 Послуги з розподілу води та супутні послуги (централізоване водопостачання).
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2021-01-20-002543-c a0ce9bb98f474082a68b14a4739c7a7a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Слободенюк Людмила

0412516723 zt.lesnoybereg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний дитячий протитуберкульозний санаторій "Лісовий берег" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02650452
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., Житомир, Житомир-4, а/с -27,
Контактна особа: Слободенюк Людмила
0412516723
zt.lesnoybereg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


ДК 021:2015 - 65110000-7 Послуги з розподілу води та супутні послуги (централізоване водопостачання).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 метры кубические
ДК 021:2015 - 65110000-7 Послуги з розподілу води та супутні послуги (централізоване водопостачання).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12415, Україна, Житомирська область, село Іванівка, 12415
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  30 квітня 2021
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг після отримання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Житомирводоканал" Житомирської міської ради
#03344065
Переможець 15 000,00
UAH з ПДВ
20 січня 2021 14:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 11:49
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 11:48
Водоканал №104.jpg зміни до договору
05 серпня 2021 11:48
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 15:23
ДУ№2 Водоканал водовідведення.jpg зміни до договору
27 квітня 2021 15:11
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 14:12
ДОГ№104 водопостачання Водоканал.rar укладений
20 січня 2021 14:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: №104
Договір:
Номер додаткової угоди: №2 від 27.04.2021р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменьшення обсягів закупівлі та розірвання договру
Номер договору про закупівлю: №104
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3 від 05.08.2021р. до договору №104
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 684,25
UAH (в тому числі ПДВ 114,04 UAH)