Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
38550000-5 Лічильники (Електронні лічильники електричної енергії на виконання заходів згідно з підпунктами 1.1.1. – 1.1.5. пункту 1.1., підпунктами 1.2.1. – 1.2.4. пункту 1.2., підпунктами 1.4.1. – 1.4.4. пункту 1.4. розділу ІІ Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньобленерго» на 2021 рік)
Meters (Electronic electricity meters for the implementation of measures in accordance with subparagraphs 1.1.1. - 1.1.5. item 1.1., sub-items 1.2.1. - 1.2.4. item 1.2., sub-items 1.4.1. - 1.4.4. item 1.4. Section II of the Investment Program of PrJSC Volynoblenergo for 2021)
Meters (Electronic electricity meters for the implementation of measures in accordance with subparagraphs 1.1.1. - 1.1.5. item 1.1., sub-items 1.2.1. - 1.2.4. item 1.2., sub-items 1.4.1. - 1.4.4. item 1.4. Section II of the Investment Program of PrJSC Volynoblenergo for 2021)
Очікувана вартість
52 000 000,00 UAH
UA-2021-01-20-001834-b ● 3a62e30b1b474bc4a7e6c3e523b311d8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131512 |
Вебсайт: | http://energy.volyn.ua/ |
Місцезнаходження: | 43023, Україна , Волинська область обл., місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Михайло Мондровський +380332283525 mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua |
Додаткові контактні особи: |
Misha Mondrovskiy +380332283525 mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PRIVATE JOINT STOCK COMPANY VOLYNOBLENERGO |
National ID: | 00131512 |
Contact point: |
Misha Mondrovskiy +380332283525 mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua |
Additional contacts: |
Misha Mondrovskiy +380332283525 mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2021 13:53 |
Очікувана вартість: | 52 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 260 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 20 січня 2021 11:16 |
Enquiries until: | 10 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 лютого 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 52 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 260 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38550000-5: Лічильники
Scope of the procurement
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Застосовані критерії оцінки: оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону на основі критерію – ціна. Питома вага – 100%.
Розгорнути
Згорнути
Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Застосовані критерії оцінки: оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону на основі критерію – ціна. Питома вага – 100%.
Customer category: legal entities and / or business entities operating in one or more separate areas of business, defined by part two of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement".
Type of procurement: procurement procedure - for customers defined in paragraph 4 of the first part of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement", if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 1 million hryvnias, and works - 5 million UAH.
Applied evaluation criteria: evaluation of tender offers is carried out automatically by the electronic procurement system through the use of electronic auction based on the criterion - price. Specific weight - 100%.
Розгорнути
Згорнути
Type of procurement: procurement procedure - for customers defined in paragraph 4 of the first part of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement", if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 1 million hryvnias, and works - 5 million UAH.
Applied evaluation criteria: evaluation of tender offers is carried out automatically by the electronic procurement system through the use of electronic auction based on the criterion - price. Specific weight - 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
715 штуки
Трифазні багатотарифні електронні лічильники з вбудованим GSM/GPRS модулем, індикацією магнітного поля активної двонаправленої/реактивної двонаправленої електричної енергії на струм 5(10)А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
ДК 021:2015: 38554000-3 — Лічильники електроенергії
Three-phase multi-tariff electronic meters with built-in GSM / GPRS module, magnetic field indication of active bidirectional / reactive bidirectional electric energy for current 5 (10) A
CPV: 38554000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
500 штуки
Трифазні багатотарифні електронні лічильники з вбудованим GSM/GPRS модулем, індикацією магнітного поля активної двонаправленої/реактивної двонаправленої електричної енергії на струм 5(120)А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
ДК 021:2015: 38554000-3 — Лічильники електроенергії
Three-phase multi-tariff electronic meters with built-in GSM / GPRS module, magnetic field indication of active bidirectional / reactive bidirectional electric energy for current 5 (120) A
CPV: 38554000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
7192 штуки
Однофазні багатотарифні електронні лічильники активної електричної енергії з вбудованим PLC модулем стандарту HomePlug C&C, модуляція сигналу DCSK, реле керування навантаженням, індикацією магнітного та електромагнітного полів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
ДК 021:2015: 38554000-3 — Лічильники електроенергії
Single-phase multi-tariff electronic meters of active electric energy with the built-in PLC module of the HomePlug C&C standard, modulation of the DCSK signal, the relay of management of loading, indication of magnetic and electromagnetic fields
CPV: 38554000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
225 штуки
Трифазні багатотарифні електронні лічильники з вбудованим PLC модулем стандарту HomePlug C&C, модуляція сигналу DCSK, індикацією магнітного та електромагнітного полів активної/реактивної двонаправленої електричної енергії на струм 5(10)А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
ДК 021:2015: 38554000-3 — Лічильники електроенергії
Three-phase multi-tariff electronic meters with built-in PLC module of the HomePlug C&C standard, DCSK signal modulation, indication of magnetic and electromagnetic fields of active / reactive bidirectional electric energy for current 5 (10) A
CPV: 38554000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
3483 штуки
Трифазні багатотарифні електронні лічильники з вбудованим PLC модулем стандарту HomePlug C&C, модуляція сигналу DCSK, індикацією магнітного та електромагнітного полів активної електричної енергії з реле керування навантаженням на струм 5(80)А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
ДК 021:2015: 38554000-3 — Лічильники електроенергії
Three-phase multi-tariff electronic meters with built-in PLC module of the HomePlug C&C standard, modulation of the DCSK signal, indication of magnetic and electromagnetic fields of active electric energy with the relay of management of loading on current 5 (80) A
CPV: 38554000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
402 штуки
Трифазні багатотарифні електронні лічильники з вбудованим PLC модулем стандарту HomePlug C&C, модуляція сигналу DCSK, індикацією магнітного та електромагнітного полів активної/реактивної двонаправленої електричної енергії з реле керування навантаженням на струм 5(120)А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
ДК 021:2015: 38554000-3 — Лічильники електроенергії
Three-phase multi-tariff electronic meters with built-in PLC module of the HomePlug C&C standard, DCSK signal modulation, indication of magnetic and electromagnetic fields of active / reactive bidirectional electric energy with current control relay 5 (120) A
CPV: 38554000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
152 штуки
Трифазні багатотарифні електронні лічильники з вбудованим RS-485 модулем, індикацією магнітного поля, активної двонаправленої/реактивної двонаправленої електричної енергії на струм 5(10А) 100В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
ДК 021:2015: 38554000-3 — Лічильники електроенергії
Three-phase multi-tariff electronic meters with built-in RS-485 module, magnetic field indication, active bidirectional / reactive bidirectional electric energy for current 5 (10A) 100V
CPV: 38554000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
5000 штуки
Однофазні однотарифні електронні лічильники активної електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
ДК 021:2015: 38554000-3 — Лічильники електроенергії
Single-phase single-tariff electronic meters of active electric energy
CPV: 38554000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
9000 штуки
Трифазні однотарифні електронні лічильники активної електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
ДК 021:2015: 38554000-3 — Лічильники електроенергії
Three-phase single-tariff electronic meters of active electric energy
CPV: 38554000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
52 штуки
Трифазні багатофункціональні електронні лічильники активної та реактивної електричної енергії ZMG405CR4.041.b37s2 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
ДК 021:2015: 38554000-3 — Лічильники електроенергії
Three-phase multifunctional electronic counters of active and reactive electric energy ZMG405CR4.041.b37s2 or equivalent
CPV: 38554000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
47 штуки
Трифазні багатофункціональні електронні лічильники активної та реактивної електричної енергії SL 761Х081 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
ДК 021:2015: 38554000-3 — Лічильники електроенергії
Three-phase multifunctional electronic meters of active and reactive electric energy SL 761Х081 or equivalent
CPV: 38554000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунок за цим Договором між Постачальником і Покупцем проводиться шляхом 100% оплати коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 120 (сто двадцяти) банківських днів з моменту отримання Покупцем рахунку-фактури / Payment under this Agreement between the Supplier and the Buyer is made by 100% payment to the current account of the Supplier within 120 (one hundred and twenty) banking days from the date of receipt by the Buyer of the invoice. | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2021 11:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2021 11:16 |
Проєкт договору_38550000-5 Лічильники_інвестиційна.pdf | |
20 січня 2021 11:16 |
Тендерна документація_38550000-5 Лічильники_інвестиційна.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо розділу закупівлі на лоти
Дата подання: 20 січня 2021 14:24
Дата відповіді: 20 січня 2021 15:44
Звертаємося до Замовника з питанням, щодо внесення змін до Закупівлі, в частині поділу закупівлі на лоти задля допущення до закупівлі максимальної кількості виробників Лічильників електроенергії та тим самим допустивши реальну конкуренцію серед учасників
Згідно основних принципів ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі №922 п.1 ст.5: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Проаналізувавши предмет закупівлі, вимоги до нього та той фактор, що закупівля об’явлена одним лотом, наголошуємо на те, що прийняти участь у даній закупівлі можуть лише Учасники, які є Постачальниками різної за видом продукції. Виробники лічильників не зможуть прийняти участь зі своєю продукцією по окремій (окремим) позиції (позиціям), бо на території України немає жодного такого виробника, який виготовляв би всю номенклатуру до закупівлі. Об’єднання закупівлі в один лот обмежує круг потенційних Учасників цієї закупівлі, бо не дозволяє виробникам окремих позицій прийняти в ній участь.
Просимо Вас, розділити закупівлю на лоти задля можливості запропонування продукції від 2-х або більше різних виробників лічильників електроенергії до окремих позицій, чим буде досягнуто конкуренцію та найкращу пропозицію для Замовника.
Пропонуємо розділити закупівлю на такі лоти
ЛОТ №1
- Трифазні багатотарифні електронні лічильники з вбудованим GSM/GPRS модулем, індикацією магнітного поля активної двонаправленої/реактивної двонаправленої електричної енергії на струм 5(10)А
- Трифазні багатотарифні електронні лічильники з вбудованим GSM/GPRS модулем, індикацією магнітного поля активної двонаправленої/реактивної двонаправленої електричної енергії на струм 5(120)А
ЛОТ № 2
- Однофазні багатотарифні електронні лічильники активної електричної енергії з вбудованим PLC модулем стандарту HomePlug C&C, модуляція сигналу DCSK, реле керування навантаженням, індикацією магнітного та електромагнітного полів
- Трифазні багатотарифні електронні лічильники з вбудованим PLC модулем стандарту HomePlug C&C, модуляція сигналу DCSK, індикацією магнітного та електромагнітного полів активної/реактивної двонаправленої електричної енергії на струм 5(10)А
- Трифазні багатотарифні електронні лічильники з вбудованим PLC модулем стандарту HomePlug C&C, модуляція сигналу DCSK, індикацією магнітного та електромагнітного полів активної електричної енергії з реле керування навантаженням на струм 5(80)А
- Трифазні багатотарифні електронні лічильники з вбудованим PLC модулем стандарту HomePlug C&C, модуляція сигналу DCSK, індикацією магнітного та електромагнітного полів активної/реактивної двонаправленої електричної енергії з реле керування навантаженням на струм 5(120)А
ЛОТ № 3
- Трифазні однотарифні електронні лічильники активної електричної енергії
- Однофазні однотарифні електронні лічильники активної електричної енергії
ЛОТ № 4
-
- Трифазні багатофункціональні електронні лічильники активної та реактивної електричної енергії ZMG405CR4.041.b37s2 або еквівалент
- Трифазні багатотарифні електронні лічильники з вбудованим RS-485 модулем, індикацією магнітного поля, активної двонаправленої/реактивної двонаправленої електричної енергії на струм 5(10А) 100В
- Трифазні багатофункціональні електронні лічильники активної та реактивної електричної енергії SL 761Х081 або еквівалент
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Заявнику!
На Ваше звернення повідомляємо, що закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому. Подання тендерних пропозицій на частину обсягу закупівлі не передбачено тендерною документацією.
З Ваших доводів не вбачається обставин, які унеможливлюють та/або перешкоджають взяти участь учасникам у процедурі закупівлі через встановлені Замовником у тендерній документації вимоги щодо закупівлі товарів, які належать до однієї групи визначеної за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, що відповідає чинному законодавству України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) та Порядку визначення предмету закупівлі, а також не вбачається жодних обставин, які б призвели до порушення прав чи законних інтересів.
Першочергово варто звернути увагу, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли замовник зобов'язаний визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу.
Так, згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону № 922 предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Порядок визначення предмета закупівлі, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 (далі – Порядок) встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону № 922 із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до пункту 3 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону № 922 та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Згідно з пунктом 5 Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
З наведених норм прямо визначено право, а не обов'язок замовника ділити предмет закупівлі на частини (лоти), а альтернатива вибору визначення чи не визначення частин предмета закупівлі залишається за замовником. Відповідно Замовником дотримано вимоги встановлені законодавством в частині визначення предмету закупівлі, а вимога щодо здійснення такого поділу порушує права та законні інтереси замовника, які прямо передбачені Законом.
Визначення у закупівлі товарів в цілому є цілком раціональним та слідує принципу Закону № 922, визначеному пунктом 2 частини першої статті 5, - принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності. Адже, зокрема, за принципом пропорційності оголошена закупівля має бути спрямована на забезпечення у правовому регулюванні розумного балансу приватних і публічних інтересів, що дозволяє досягти розумного співвідношення між цілями впливу та засобами їх досягнення.
Принцип пропорційності являє собою загальний, універсальний принцип права, який вимагає співрозмірного обмеження прав та свобод людини для досягнення публічних цілей.
Відтак, Замовником співрозмірно досягнуто розумного співвідношення при визначенні предмету закупівлі, що дає можливість ефективно здійснити закупівлю та досягнути при цьому максимальної економії.
На думку Замовника, закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав закупівлі в цілому, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону № 922, під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, що абсолютно не співвідноситься з Вашими доводами.
Крім того, замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на уповноважену особу щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Дискримінацією, в даному випадку, буде саме те, що при поділу закупівлі на лоти (як пропонується Вами) значну частину постачальників, які мають змогу та націлені на поставку предмету закупівлі «Лічильники» в цілому, буде позбавлено ключового принципу закупівель – добросовісної конкуренції серед учасників, адже такий спосіб оформлення закупівлі вигідний саме для Вас. У зв'язку з наведеним, внесення змін до тендерної документації під Ваші потреби буде вважатися дискримінацією, оскільки надасть Вам додаткову перевагу, що зменшить рівне здійснення прав іншими учасниками.
Водночас варто зазначити, що визначення багатьох лотів без реальної потреби на це, фінансово дестимулює малий і середній бізнес брати участь у тендерах, оскільки плата за це і витрати на супровідні послуги (підготовка документації, робота юристів і економістів) не компенсуються за рахунок гіпотетичних прибутків.
Варто зважати, що Мінекономіки у листі від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06, від 03.09.2020 № 3304-04/53972-06 було надало роз'яснення щодо деяких прав та обов’язків замовників. Зокрема вказано, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону № 922 та розділу II Порядку визначення предмета закупівлі та є правом, а не обов’язком замовника.
Також варто зупинитися на судовій практиці, зокрема відповідно до ухвали Київського апеляційного адміністративного суду у справі № 826/12111/14 від 08.12.2014, суд чітко визначає, що нормою Закону, або будь-якою іншою, не встановлено обов’язку Замовника визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти). Це право Замовника, яке надано господарюючому суб'єкту для ефективної організації господарської діяльності.
Вищим адміністративним судом України у вказаній справі № 826/12111/14, було ухвалено рішення від 13.10.2015 № К/800/68113/14 згідно з яким суди першої та апеляційної інстанцій правильно вважають, що жодних підстав для поділу предмету закупівлі на частини (лоти) і як наслідок порушень прав відповідача оскарженими діями позивача не вбачається.
Більше того, з урахуванням даної судової практики, впевнено можна сказати, що неможливість Учасника повністю сформувати тендерну пропозицію по усім позиціям, які вимагає Замовник, – є підставою для відхилення його пропозиції через невідповідність такого учасника кваліфікаційним вимогам.
Судовою практикою прямо визначається, що більша кількість лотів потенційно може зацікавити більшу кількість учасників. Відтак з високою ймовірністю переможцями торгів може бути визнано декілька учасників з різними кваліфікаційними можливостями і досвідом, що унеможливлює однаково якісне виконання робіт щодо визначеного замовником предмету закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, жодних підстав для поділу предмету закупівлі на частини (лоти) і як наслідок порушень прав Учасників діями Замовника не вбачається.
Дякуємо за звернення!
На Ваше звернення повідомляємо, що закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому. Подання тендерних пропозицій на частину обсягу закупівлі не передбачено тендерною документацією.
З Ваших доводів не вбачається обставин, які унеможливлюють та/або перешкоджають взяти участь учасникам у процедурі закупівлі через встановлені Замовником у тендерній документації вимоги щодо закупівлі товарів, які належать до однієї групи визначеної за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, що відповідає чинному законодавству України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) та Порядку визначення предмету закупівлі, а також не вбачається жодних обставин, які б призвели до порушення прав чи законних інтересів.
Першочергово варто звернути увагу, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли замовник зобов'язаний визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу.
Так, згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону № 922 предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Порядок визначення предмета закупівлі, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 (далі – Порядок) встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону № 922 із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до пункту 3 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону № 922 та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Згідно з пунктом 5 Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
З наведених норм прямо визначено право, а не обов'язок замовника ділити предмет закупівлі на частини (лоти), а альтернатива вибору визначення чи не визначення частин предмета закупівлі залишається за замовником. Відповідно Замовником дотримано вимоги встановлені законодавством в частині визначення предмету закупівлі, а вимога щодо здійснення такого поділу порушує права та законні інтереси замовника, які прямо передбачені Законом.
Визначення у закупівлі товарів в цілому є цілком раціональним та слідує принципу Закону № 922, визначеному пунктом 2 частини першої статті 5, - принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності. Адже, зокрема, за принципом пропорційності оголошена закупівля має бути спрямована на забезпечення у правовому регулюванні розумного балансу приватних і публічних інтересів, що дозволяє досягти розумного співвідношення між цілями впливу та засобами їх досягнення.
Принцип пропорційності являє собою загальний, універсальний принцип права, який вимагає співрозмірного обмеження прав та свобод людини для досягнення публічних цілей.
Відтак, Замовником співрозмірно досягнуто розумного співвідношення при визначенні предмету закупівлі, що дає можливість ефективно здійснити закупівлю та досягнути при цьому максимальної економії.
На думку Замовника, закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав закупівлі в цілому, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону № 922, під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, що абсолютно не співвідноситься з Вашими доводами.
Крім того, замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на уповноважену особу щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Дискримінацією, в даному випадку, буде саме те, що при поділу закупівлі на лоти (як пропонується Вами) значну частину постачальників, які мають змогу та націлені на поставку предмету закупівлі «Лічильники» в цілому, буде позбавлено ключового принципу закупівель – добросовісної конкуренції серед учасників, адже такий спосіб оформлення закупівлі вигідний саме для Вас. У зв'язку з наведеним, внесення змін до тендерної документації під Ваші потреби буде вважатися дискримінацією, оскільки надасть Вам додаткову перевагу, що зменшить рівне здійснення прав іншими учасниками.
Водночас варто зазначити, що визначення багатьох лотів без реальної потреби на це, фінансово дестимулює малий і середній бізнес брати участь у тендерах, оскільки плата за це і витрати на супровідні послуги (підготовка документації, робота юристів і економістів) не компенсуються за рахунок гіпотетичних прибутків.
Варто зважати, що Мінекономіки у листі від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06, від 03.09.2020 № 3304-04/53972-06 було надало роз'яснення щодо деяких прав та обов’язків замовників. Зокрема вказано, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону № 922 та розділу II Порядку визначення предмета закупівлі та є правом, а не обов’язком замовника.
Також варто зупинитися на судовій практиці, зокрема відповідно до ухвали Київського апеляційного адміністративного суду у справі № 826/12111/14 від 08.12.2014, суд чітко визначає, що нормою Закону, або будь-якою іншою, не встановлено обов’язку Замовника визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти). Це право Замовника, яке надано господарюючому суб'єкту для ефективної організації господарської діяльності.
Вищим адміністративним судом України у вказаній справі № 826/12111/14, було ухвалено рішення від 13.10.2015 № К/800/68113/14 згідно з яким суди першої та апеляційної інстанцій правильно вважають, що жодних підстав для поділу предмету закупівлі на частини (лоти) і як наслідок порушень прав відповідача оскарженими діями позивача не вбачається.
Більше того, з урахуванням даної судової практики, впевнено можна сказати, що неможливість Учасника повністю сформувати тендерну пропозицію по усім позиціям, які вимагає Замовник, – є підставою для відхилення його пропозиції через невідповідність такого учасника кваліфікаційним вимогам.
Судовою практикою прямо визначається, що більша кількість лотів потенційно може зацікавити більшу кількість учасників. Відтак з високою ймовірністю переможцями торгів може бути визнано декілька учасників з різними кваліфікаційними можливостями і досвідом, що унеможливлює однаково якісне виконання робіт щодо визначеного замовником предмету закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, жодних підстав для поділу предмету закупівлі на частини (лоти) і як наслідок порушень прав Учасників діями Замовника не вбачається.
Дякуємо за звернення!
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 22 лютого 2021
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131512 |
Місцезнаходження: | 43023, Україна, Волинська область обл., місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛБАТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП Тесла УА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2021 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛБАТ" |
51 088 944,00
UAH з ПДВ
|
49 768 704,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Тесла УА |
51 928 704,00
UAH з ПДВ
|
49 770 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛБАТ" #31111009 |
Рішення скасоване |
49 768 704,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 16:52
|
ТОВ "АЛБАТ" #31111009 |
Відхилено |
49 768 704,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 16:54
|
ПП Тесла УА #39549613 |
Рішення скасоване |
49 770 000,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 15:06
|
ПП Тесла УА #39549613 |
Відхилено |
49 770 000,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 15:09
|
Інформація про відміну
Дата відміни
07 квітня 2021 15:09
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі