Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання електричної енергії на 2021 рік, код за ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія
Очікувана вартість
1 137 500,00 UAH
UA-2021-01-20-001537-b 8cc44106db2d43b99fb388596c982a21
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Палій

+380312636780 zokod-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАКАРПАТСЬКИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01992147
Вебсайт: http://onko.uz.ua/
Місцезнаходження: 88014, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Бродлаковича, буд. 2
Контактна особа: Наталія Палій
+380312636780
zokod-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 11:41
Оскарження наміру укласти договір: 31 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, 88002, вул. Бродлаковича, буд. 2; Категорія замовника - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
455000 кіловат-година
Постачання електричної енергії на 2021 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88002, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, Бродлаковича, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

20 січня 2021 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-06-000015 ● 4b1a85a587844cb9bdc220c240303fc5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 вересня 2021 11:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

Ужгород


03.09.2021 № 542
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2021№ 542

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-01-20-001537-b 20.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-07 10:13:37

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі товару - Постачання електричної енергії на 2021 рік, код за ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-20-001537-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
- Які саме вимоги до учасника ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» (кваліфікаційні критерії, встановлені статтею 16 Закону, документи на підтвердження відсутності підстав для відмови згідно статті 17 Закону та інші вимоги) визначені КНП "Закарпатський протипухлинний центр" Закарпатської обласної ради (далі – Замовник)?
- Які документи подані учасником переговорів для підтвердження його відповідності установленим вимогам Замовника?
- Надати інформацію, яка свідчить про закупівлю Замовником «Постачання електричної енергії на 2021 рік, код за ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія» за відкритими торгами, які двічі не відбулися.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, з долученням підтверджуючих документів (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, копії поданих ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» документів відповідно до вимог Замовника та Закону, а також документи, які підтверджують наявність підстав застосування переговорної процедури, тощо).

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-10 17:50:05

Відповідь від 10.09.2021 №235/01-18

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО

«ЗАКАРПАТСЬКИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР»

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

вул., Бродлаковича, 2, м. Ужгород, 88002, тел 63-90-24, 63-67-80
wеb-сайт: www.onco.uz.ua, е-mail: zokoduzh@gmail.com код ЄДРПОУ 01992147

Від 10.09.2021 № 235/01-18 На № від



Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області




Адміністрація комунального некомерційного підприємства «Закарпатський протипухлинний центр» Закарпатської обласної ради надає пояснення на запит на пояснення відповідно до моніторингу по закупівлі Постачання електричної енергії на 2021 рік, код за ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-20-001537-b.
Закладом двічі було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги) на закупівлю Постачання електричної енергії на 2021 рік: ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-16-004279-c (не відбулась – менше 2х учасників), UA-2021-01-02-000005-c (не відбулась - менше 2х учасників).

З повагою,
В.о. директора Євгеній СОЛОМЕНЦЕВ

Надання інформації про усунення порушення замовником

Адміністрація комунального некомерційного підприємства «Закарпатський протипухлинний центр» Закарпатської обласної ради повідомляє, що за результатами моніторингу по закупівлях проведених тендерним комітетом (ідентифікатори закупівель: UA-2021-01-12-002523-a, UA-2021-01-11-002107-a, UA-2021-01-12-002568-a, UA-2021-01-12-002474-a, UA-2020-12-31-003749-c, UA-2019-12-28-000579-b, UA-2021-01-20-001537-b) було вжито заходи з недопущення таких порушень в подальшому, посилено контроль за проведенням процедур закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.

2021-09-23 11:04:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 01 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури установлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ"
#41999833
Переможець 1 137 500,00
UAH з ПДВ
20 січня 2021 11:41

Документи

20 січня 2021 11:41
Електронний підпис
20 січня 2021 11:28
Doc Jan 20 2021(1).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2021 11:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ"
#41999833
1 137 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 січня 2021 11:41
Електронний підпис
20 січня 2021 11:28
Doc Jan 20 2021(1).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 16:19
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 14:22
01.02.2021 p..pdf зміни до договору
31 грудня 2021 14:21
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 16:51
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 16:48
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2021 17:43
д у до 230690.pdf зміни до договору
09 листопада 2021 17:42
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 12:32
активна електр.pdf укладений
01 лютого 2021 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. 1.Керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до наявного коливання на ринку електричної енергії, Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у зв'язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору. У разі зміни договору зобов'язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо предмета, місця, строків виконання тощо. 2. У зв'язку із застосуванням п. 1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти п. 5.1.Договору у наступній редакції: "5.1 Ціна за спожиту електричну енергію з 01.11.2021 року за 1 кВт*год становить разом з ПДВ - 2,862726 грн. Загальна вартість всього обсягу поставки складає 1137500,00грн. з ПДВ. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 230690
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. 1.Керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до наявного коливання на ринку електричної енергії, Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у зв'язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору. У разі зміни договору зобов'язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо предмета, місця, строків виконання тощо. 2. У зв'язку із застосуванням п. 1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти п. 5.1.Договору у наступній редакції: "5.1 Ціна за спожиту електричну енергію з 18.11.2021 року за 1 кВт*год становить разом з ПДВ - 3.113476 грн. Загальна вартість всього обсягу поставки складає 1137500,00грн. з ПДВ. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 230690
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 230690
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 993 866,75
UAH (в тому числі ПДВ 165 643,83 UAH)