Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильна камера, вертикальна, скляні двері Meling Cryogenics Limited Company)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-01-20-001511-a d7971710f0a248f1b604c49250c3da1a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дудник Людмила Анатоліївна

+380474442737 tspmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "УМАНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 40317886
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, вул. Шевчена,50
Контактна особа: Дудник Людмила Анатоліївна
+380474442737
tspmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Холодильна камера, вертикальна, скляні двері Meling Cryogenics Limited Company
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Шевченка,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 21 січня 2021 13:24
Дата відповіді: 22 січня 2021 08:48
Шановний Замовнику! Надайте будь-ласка роз’яснення щодо документів, які повинен надати Учасник при постачанні холодильного обладнання, а саме: п.7 – (7. Атестат відповідності (скан оригінала), який засвідчує, що комплексна система захисту інформації забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації (дозволяється надавати документ без Експертного висновку). Атестат має бути чинний протягом всього строку надання послу, має підтверджувати, що система належить учаснику; та п.11 – (11. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі пропозиції надає довідку, в якій має бути зазначено: ПІБ працівників відповідної кваліфікації учасника; посада; стаж роботи в галузі; освіта із зазначенням року закінчення, спеціалізації, кваліфікації за дипломом. Учасник має підтвердити наявність інженерів-програмістів та консультанта з питань ведення медичної документації, в т.ч. в системі яка пропонується, підтримка медичного персоналу (повинен мати освіту лікаря).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до абз. 5 ч. 7 ст. 14 Закону, замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Оголошення зі змінами оприлюднено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЕМОМЕД" 198 792,00
UAH з ПДВ
198 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 14:43
Електронний підпис
26 січня 2021 14:43
11_Проект Договору.pdf
26 січня 2021 14:43
9_Пояснювальні листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЕМОМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЕМОМЕД"
#42874268
Переможець 198 792,00
UAH з ПДВ
29 січня 2021 14:40

Документи

29 січня 2021 14:40
Електронний підпис
29 січня 2021 14:35
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2021 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЕМОМЕД"
#42874268
198 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2021 14:40
Електронний підпис
29 січня 2021 14:35
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОП. УГОДА_1.pdf зміни до договору
29 березня 2021 11:55
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 15:32
договір укладений
03 лютого 2021 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін щодо поставки товару
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML