Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури, релігії та туризму Чортківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42007312 |
Місцезнаходження: | 48501, Україна , Тернопільська обл., Чортків, вулиця Шевченка , 21 |
Контактна особа: |
Ольга Дембіцька +30355223837 kolchyks@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2021 15:02 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2021 15:02 |
Очікувана вартість: | 210 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Природний газ
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставка | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2021 11:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2021 11:33 |
тд_(природний_газ).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-19-000003 ● 296230c9622944578f130b6dba84ba8f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2021 11:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
18.02.2020 № 107
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 18.02.2021 №107
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2021-01-20-001172-с від 20.01.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-22 10:02:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Природний газ» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-01-20-001172-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
1. Чому тендерну документацію складено з порушенням вимог Закону, а саме :
- наведений в пункті 1 та пункті 2 розділу II тендерної документації порядок надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї не відповідає порядку, визначеному у статті 24 Закону;
- на порушення вимог пунктів 11 та 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації невірно зазначено строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними та не вказано посаду замовника (згідно штатного розпису) уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками;
- на порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону пункт 5 розділу III тендерної документації не містить відомостей щодо підстави встановленої пунктами 11,12 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону, та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників вказаним вимогам Закону та переможця торгів вимогам пункту 12 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону ;
- на порушення вимог частини 3 та частини 5 статті 17 Закону, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону у пункті 5 розділу III тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання інформаційної довідки в довільній формі для переможця торгів про відсутність підстави передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону;
- в пункті 5 розділу III до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що суперечить вимогам частини 6 статті 17 Закону, відповідно до якої такі документи переможець повинен надати замовнику у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю;
- в пункті 2 розділу VI тендерної документації строк укладання договору про закупівлю зазначено з порушенням частини шостої статті 33 Закону;
- в пункті 4 розділу VI тендерної документації не зазначено повний перелік документів , які повинен надати переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю, що суперечить частині другій статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-24 19:39:16
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на аудит
2021-03-17 09:29:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто.
2021-09-06 10:22:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" |
186 252,00
UAH
|
185 202,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕРНОПІЛЬОБЛГАЗ" |
191 323,00
UAH
|
186 249,51
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ" |
196 461,00
UAH
|
196 461,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" #41559270 |
Переможець |
185 202,00
UAH
|
10 лютого 2021 09:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2021 17:07
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2021 17:05
|
Додаткова угода про розірвання.PDF | укладений |
10 серпня 2021 17:00
|
Додаткова угода про розірвання.PDF | укладений |
10 серпня 2021 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2021 16:58
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 08:52
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 08:46
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
06 травня 2021 08:43
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2021 14:20
|
Договір №29 про закупівлю та постачання природнього газу для потреб непобутових споживачів.PDF | укладений |
26 лютого 2021 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 17:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода 3 до договору № 29 про закупівлю та постачання природного газу для потреб непобутових споживачів від 25 лютого 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 лютого 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
69 921,54
UAH (в тому числі ПДВ 11 653,59 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1. Споживач та Постачальник ознайомившись з висновком Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 11.03.2021 року № UA-2021-01-20-001172-c про результати моніторингу процедури закупівлі дійшли згоди достроково розірвати Договір № 29 про закупівлю та постачання природного газу для потреб непобутових споживачів від 25 лютого 2021 року. |