Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поштові послуги
Очікувана вартість
276 751,00 UAH
UA-2021-01-20-001099-a 3f9390c2b68341169cb2abf03c103996
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Усатюк Катерина Миколайвна

+380456952199 upszn_vold@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Володарської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03193821
Місцезнаходження: 09300, Україна , Київська обл., селище міського типу Володарка, вул. Коцюбинського 13
Контактна особа: Усатюк Катерина Миколайвна
+380456952199
upszn_vold@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
здійснює оплату за надані Послуги за відомостями та Разовими дорученнями (далі – поштовий збір) відповідно до діючих тарифів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 987 «Деякі питання оплати послуг, пов’язаних з виплатою і доставкою пенсій та грошових допомог»,

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2021 14:30
Оскарження наміру укласти договір: 26 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 276751UAH з ПДВ
поштові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09301, Україна, Київська область, смт. Володака, Володарка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг здійснює оплату за надані Послуги за відомостями та Разовими дорученнями (далі – поштовий збір) відповідно до діючих тарифів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 987 «Деякі питання оплати послуг, пов’язаних з виплатою і доставкою пенсій та грошових допомог», Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

20 січня 2021 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Укрпошта" Київська міська дирекція
#01189979
Переможець 276 751,00
UAH
20 січня 2021 14:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2021 14:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Укрпошта" Київська міська дирекція
#01189979
276 751,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 08:47
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 08:33
2021-03-15_16-40-03_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
16 березня 2021 08:29
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 15:58
Xerox Scan_27012021115228 (2).pdf зміни до договору
27 січня 2021 15:56
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 14:54
Додаткова угода зміни до договору
27 січня 2021 14:46

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
поштові послуги 1 послуга 276 751,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завантажено додатки №2,№3,№4,№5,№6 до договору
Номер договору про закупівлю: 111.11.2-180
Договір:
Номер додаткової угоди: 111.11.2-180
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 111.11.2-180
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
поштові послуги 1 послуга 276 751,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2021 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 140 392,24
UAH