Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Regulatory valves for the SS RNPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Апатьєв Олександр Леонідович +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Таванець Роман Миколайович (044) 523-40-04 r.tavanets@ak.atom.gov.ua Бодяківський Олександр Миколайович (03636) 62-314 BodAN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Apatyev Olexandr Leonidovith +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Таванець Роман Миколайович (044) 523-40-04 r.tavanets@ak.atom.gov.ua Бодяківський Олександр Миколайович (03636) 62-314 BodAN@rnpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 09:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2021 14:24 |
Очікувана вартість: | 5 126 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 632,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 51264 UAH |
Publication date: | 20 січня 2021 09:34 |
Enquiries until: | 13 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 лютого 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 5 126 400 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 632 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - усі документи, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Надані у складі тендерної пропозиції документи, що підготовлені (розроблені) не учасником, можуть бути викладені як українською, так й іноземною мовами. У разі надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою (крім російської), учасник надає переклад таких документів українською мовою (крім платіжних документів). Визначальним при цьому є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації. | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2021 09:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2021 09:31 |
Додаток 5 - проєкт договору.pdf | |
20 січня 2021 09:31 |
Додаток 4 - ТС.pdf | |
20 січня 2021 09:31 |
Додаток 8 - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc | |
20 січня 2021 09:31 |
ТД-6673.doc | |
20 січня 2021 09:31 |
Додаток 9 - митні платежі.docx | |
20 січня 2021 09:31 |
Додаток 7 - Довідка ст. 17.docx | |
20 січня 2021 09:31 |
Додаток 2 - інформ про тех характ (форма для учасників).docx | |
20 січня 2021 09:31 |
Додаток 3 - інформ про тех характ.docx | |
20 січня 2021 09:31 |
Додаток 6 - досвід виконання.docx | |
20 січня 2021 09:31 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx | |
20 січня 2021 09:31 |
6673- procurement notice.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У випадку, якщо в учасника торгів відсутнє Рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом» він надає лист-згоду виробника на проведення оцінки в установленому в ДП «НАЕК «Енергоатом» порядку.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-20-000064 ● 1308b00912ac4842a624bd5fac678e9b
- Статус: завершено ● Дата: 15 липня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2021 12:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2021 № 103
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2021-01-20-000139-a 20.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-27 16:28:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів «Клапани регулюючі для ВП РАЕС» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-20-000139-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-30 12:26:02
Пояснення на запит ДАСУ від 27.04.2021 (процедура закупівлі № UA-2021-01-20-000139-a)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 16.04.2021 № 103 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Клапани регулюючі для ВП РАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-20-000139-a] через електронну систему закупівель 20.04.2021 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень «…яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Предметом вищезазначеної закупівлі є клапани регулюючі типу «Диск» з виносним електроприводом у кількості двох одиниць для потреб ВП РАЕС.
З метою забезпечення можливості закупівлі продукції ВП РАЕС була розроблена та погоджена «Технічна специфікація до предмета закупівлі регулюючих клапанів типу «Диск» для встановлення на системі трубопроводів пари власних потреб (RQ). 122-24-ТС-ТЦ-2)».
Відповідно до Технічної специфікації до предмета закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації) технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені на підставі вимог таких документів:
• НП 306.2.141 2008 - Загальні положення безпеки атомних станцій;
• СОУ НАЕК 012:2012 - Управління закупівлями продукції. Оцінка постачальників;
• СОУ НАЕК 081:2015 - Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Випробування та приймання продукції для АЕС;
• НПАОП 0.00-1.81-18 - Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском;
• ДСТУ 7232:2011 - Таблички маркировочные. Технические условия.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі «ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах Компанії;
- направлення запитів комерційної пропозиції можливим виробникам та постачальникам продукції: ТОВ «НОМІНАЛ – КЛАПАН «ДИСК», ТОВ «Укренерготехком, ТОВ «Спец-Арматура»;
- аналізу отриманих відповідей (комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання).
Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://surl.li/sgqa (www.energoatom.com.ua розділ «Закупівлі» Інформація про оголошені процедури закупівлі Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: клапани регулюючі для ВП РАЕС , розміщене 20.01.2021).
Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НОМІНАЛ-КЛАПАН "ДИСК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техенергоресурс" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКТЕНЕРГО" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 04 березня 2021 08:52
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2021 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НОМІНАЛ-КЛАПАН "ДИСК" |
5 126 400,00
UAH з ПДВ
|
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техенергоресурс" |
5 126 400,00
UAH з ПДВ
|
5 126 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НОМІНАЛ-КЛАПАН "ДИСК" #39785896 |
Переможець |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2021 12:26
|
договір 53-129-01-21-02253.pdf | укладений |
14 квітня 2021 10:50
|