Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колотий горох, томатна паста, сухофрукти, ікра кабачкова, повидло яблучне
Очікувана вартість
189 100,00 UAH
UA-2021-01-19-004434-a f0907fff846a4f729f255b00ecf43b45
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Анастасьєва

+380968696247 nadayy1987@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новомиргородська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04055104
Місцезнаходження: 26000, Україна , Кіровоградська обл., Новомиргородський р-н, м. Новомиргород, вул. Соборності, 227/7
Контактна особа: Надія Анастасьєва
+380968696247
nadayy1987@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 14:46
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 14:46
Початок аукціону: 29 січня 2021 12:35
Очікувана вартість: 189 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 945,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
690 кілограми
Колотий горох
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26000, Україна, Кіровоградська область, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331133-8 — Колотий горох
680 кілограми
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26000, Україна, Кіровоградська область, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331425-2 — Томатне пюре
2500 кілограми
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26000, Україна, Кіровоградська область, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332410-1 — Сухофрукти
90 кілограми
Ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26000, Україна, Кіровоградська область, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331000-7 — Оброблені овочі
60 кілограми
Повидло яблучне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26000, Україна, Кіровоградська область, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332140-7 — Оброблені яблука

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2021 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 15:02
Оголошення оброблені фрукти та овощі.docx
19 січня 2021 15:02
Проект договору - додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-19-004434-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ САВВА ГРУПП, Код ЄДРПОУ:43094935
Дата подання: 02 лютого 2021 10:27
щодо неправомірного визначення
Оскарження
результатів визначення переможця

Шановна уповноважена особа відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Вами встановлено вимоги до предмета закупівлі а саме, томатна паста - Томатна паста 0,5 л. с/б. Відповідність ГОСТ, ДСТУ, ТУ, іншим нормативним документам щодо показників якості та безпеки харчових продуктів, упаковки, маркування, транспортування, зберігання. Не повинна містити: ароматизаторів штучних або ідентичних натуральним; консервантів; стабілізаторів консистенції, загусників. Виготовлена зі стиглих томатів шляхом їх розроблення, підігріву, протирання та уварювання з сіллю або без неї до визначеного змісту сухих речовин. Зовнішній вигляд та консистенція – однорідна концентрована маса, мажуча консистенція, без темних включень, залишків шкірки, насіння та інших грубих частинок плодів. Колір – червоний, або темно-червоний, рівномірний за всією масою. Смак та запах – властиві концентрованій томатній масі, без гіркоти, пригару та інших сторонніх присмаку та запаху.
В складі пропозиції переможця процедури закупівлі надано декларацію на «пасту томатну 25% «Херсонська» стерилізована м. 0480 кг.», що свідчить про невідповідність встановленим вимогам замовника. Кожен учасник подаючи в складі пропозиції повинен був надати документи підтвердити, що підтверджують відповідність вимог замовника до предмета закупівлі.

Відповідно до ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі підпункту 1 пункту 1 розділу «Інша інформація» Вами визначено:

1. Відхилення пропозиції учасника:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;

На підставі вищевикладеного просимо Вас, переглянути документи подані переможцем закупівлі в складі пропозиції, що їх відповідності вимогам встановлених замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2021 10:31
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в розділі «Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам закупівлі» вимагається «Копії документів, які свідчать про якість товару, що пропонуються Учасником (декларація виробника або сертифікат якості/відповідності виробників або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо)», переможцем ФОП Борисенко Ю.П. надано Декларацію виробника, а також подано гарантійний лист щодо сертифікатів про те що сертифікати якості (декларації виробника, посвідчення про відповідність) подані для ознайомлення а при поставці товару обов’язково будуть надаватись сертифікати якості (декларації виробника, посвідчення про відповідність) на ту партію товару, яка буде поставлятися та з тими датами, які будуть на момент поставки. Переможцем торгів надано гарантійний лист щодо відповідності технічним та якісним вимогам, в якому зазначено, що запропонований учасником товар відповідатиме встановленим цим оголошенням технічним та якісним вимогам, та буде поставлений у визначений цим оголошенням термін і в повному обсязі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" 120 294,00
UAH з ПДВ
110 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУШНІРЧУК ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА" 145 126,00
UAH з ПДВ
110 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САВВА ГРУПП 144 615,00
UAH з ПДВ
144 615,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 13:57
Електронний підпис
26 січня 2021 13:55
Цінова пропозиція.pdf
26 січня 2021 13:55
Проект Договору.pdf
26 січня 2021 13:55
Перелік шкіл та ДНЗ.pdf
26 січня 2021 13:55
Паспорт.pdf
26 січня 2021 13:55
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

27 січня 2021 22:22
Електронний підпис
27 січня 2021 22:21
12 додаток 5.pdf
27 січня 2021 22:21
11 додаток 4.pdf
27 січня 2021 22:21
10 додаток 1.pdf
27 січня 2021 22:21
9 сертифікати якості.pdf
27 січня 2021 22:21
5 паспорт.pdf
27 січня 2021 22:21
4 про підпис.pdf
27 січня 2021 22:21
3 Витяг з Держреєстру.pdf
27 січня 2021 22:21
1 додаток 3.pdf

Публічні документи

25 січня 2021 20:06
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ"

ФОП "КУШНІРЧУК ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"

ТОВ САВВА ГРУПП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ"
#2020304752
Переможець 110 499,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 11:42

Документи

01 лютого 2021 11:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2021 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ"
#2020304752
110 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2021 11:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 березня 2022 16:25
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2022 15:28
ДУ № 4 до Договору № 11 .pdf зміни до договору
11 січня 2022 15:00
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:08
ДУ № 3 до Договоур №11 від 11.02.2021р.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:04
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:57
ДУ № 2 до Договору №11 від.11.02.21.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 15:24
ДУ №1 до договору№11.pdf зміни до договору
03 червня 2021 15:21
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 16:57
Договір 11.FR12.pdf укладений
15 лютого 2021 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Збільшити ціну за одиницю товару - ДК 021:2015 – 15330000-0 – Оброблені фрукти та овощі (Колотий горох, томатна паста, сухофрукти, ікра кабачкова, повидло яблучне) на 9,9% у зв’язку з коливанням ціни такого товару на ринку,та без збільшення загальної вартості Договору. 2. Внести зміни до Додатку № 1 Специфікація до договору, виклавши Додаток № 1 до Договору в новій редакції, що додається до Угоди 3. Зменшити загальну суму Договору на 0,01 коп. , в зв’язку з чим внести зміни до пункту 3.1 розділу ІІІ Договору та викласти його в новій редакції: « 3.1 Сума цього Договору становить: 110498,99 грн. (Сто десять тисяч чотириста дев’яносто вісім грн. 99 коп.) без ПДВ.» 4. Усі інші умови залишаються незмінними. 5. Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід"ємною частиною Договору № 11 від 11 лютого 2021 року. 6. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі відповідно до Додаткової угоди № 2 від 28.12.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити суму Договору № 11 від 11.02.2021 р. код за ДК 021:2015-15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (Колотий горох, томатна паста, сухофрукти, ікра кабачкова, повидло яблучне) на 15 107,11 грн. (п'ятнадцять тисяч сто сім гривень 11 коп.), що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. 2. Внести зміни до пункту 3.1 розділу ІІІ Договору та викласти його в новій редакції: «3.1. Сума цього Договору становить: 94 618,65 грн. (дев’яносто чотири тисячі шістсот вісімнадцять гривень 65 коп.) без ПДВ.». Кількість товарів: колотий горох - 766,18 кг; томатна паста - 809,2 кг; сухофрукти - 1643,77 кг; ікра кабачкова - 107,1 кг; повидло яблучне - 71,4 кг.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 94 618,65
UAH