Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Колотий горох, томатна паста, сухофрукти, ікра кабачкова, повидло яблучне
Очікувана вартість
189 100,00 UAH
UA-2021-01-19-004434-a ● f0907fff846a4f729f255b00ecf43b45
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новомиргородська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04055104 |
Місцезнаходження: | 26000, Україна , Кіровоградська обл., Новомиргородський р-н, м. Новомиргород, вул. Соборності, 227/7 |
Контактна особа: |
Надія Анастасьєва +380968696247 nadayy1987@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2021 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2021 14:46 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2021 14:46 |
Початок аукціону: | 29 січня 2021 12:35 |
Очікувана вартість: | 189 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 945,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
690 кілограми
Колотий горох
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26000, Україна, Кіровоградська область, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331133-8 — Колотий горох
680 кілограми
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26000, Україна, Кіровоградська область, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331425-2 — Томатне пюре
2500 кілограми
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26000, Україна, Кіровоградська область, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332410-1 — Сухофрукти
90 кілограми
Ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26000, Україна, Кіровоградська область, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331000-7 — Оброблені овочі
60 кілограми
Повидло яблучне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26000, Україна, Кіровоградська область, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332140-7 — Оброблені яблука
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2021 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2021 15:02 |
Оголошення оброблені фрукти та овощі.docx | |
19 січня 2021 15:02 |
Проект договору - додаток 4.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-19-004434-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ САВВА ГРУПП, Код ЄДРПОУ:43094935
Дата подання: 02 лютого 2021 10:27
щодо неправомірного визначення
Оскарження
результатів визначення переможця
Шановна уповноважена особа відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Вами встановлено вимоги до предмета закупівлі а саме, томатна паста - Томатна паста 0,5 л. с/б. Відповідність ГОСТ, ДСТУ, ТУ, іншим нормативним документам щодо показників якості та безпеки харчових продуктів, упаковки, маркування, транспортування, зберігання. Не повинна містити: ароматизаторів штучних або ідентичних натуральним; консервантів; стабілізаторів консистенції, загусників. Виготовлена зі стиглих томатів шляхом їх розроблення, підігріву, протирання та уварювання з сіллю або без неї до визначеного змісту сухих речовин. Зовнішній вигляд та консистенція – однорідна концентрована маса, мажуча консистенція, без темних включень, залишків шкірки, насіння та інших грубих частинок плодів. Колір – червоний, або темно-червоний, рівномірний за всією масою. Смак та запах – властиві концентрованій томатній масі, без гіркоти, пригару та інших сторонніх присмаку та запаху.
В складі пропозиції переможця процедури закупівлі надано декларацію на «пасту томатну 25% «Херсонська» стерилізована м. 0480 кг.», що свідчить про невідповідність встановленим вимогам замовника. Кожен учасник подаючи в складі пропозиції повинен був надати документи підтвердити, що підтверджують відповідність вимог замовника до предмета закупівлі.
Відповідно до ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі підпункту 1 пункту 1 розділу «Інша інформація» Вами визначено:
1. Відхилення пропозиції учасника:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
На підставі вищевикладеного просимо Вас, переглянути документи подані переможцем закупівлі в складі пропозиції, що їх відповідності вимогам встановлених замовником.
Розгорнути
Згорнути
результатів визначення переможця
Шановна уповноважена особа відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Вами встановлено вимоги до предмета закупівлі а саме, томатна паста - Томатна паста 0,5 л. с/б. Відповідність ГОСТ, ДСТУ, ТУ, іншим нормативним документам щодо показників якості та безпеки харчових продуктів, упаковки, маркування, транспортування, зберігання. Не повинна містити: ароматизаторів штучних або ідентичних натуральним; консервантів; стабілізаторів консистенції, загусників. Виготовлена зі стиглих томатів шляхом їх розроблення, підігріву, протирання та уварювання з сіллю або без неї до визначеного змісту сухих речовин. Зовнішній вигляд та консистенція – однорідна концентрована маса, мажуча консистенція, без темних включень, залишків шкірки, насіння та інших грубих частинок плодів. Колір – червоний, або темно-червоний, рівномірний за всією масою. Смак та запах – властиві концентрованій томатній масі, без гіркоти, пригару та інших сторонніх присмаку та запаху.
В складі пропозиції переможця процедури закупівлі надано декларацію на «пасту томатну 25% «Херсонська» стерилізована м. 0480 кг.», що свідчить про невідповідність встановленим вимогам замовника. Кожен учасник подаючи в складі пропозиції повинен був надати документи підтвердити, що підтверджують відповідність вимог замовника до предмета закупівлі.
Відповідно до ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі підпункту 1 пункту 1 розділу «Інша інформація» Вами визначено:
1. Відхилення пропозиції учасника:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
На підставі вищевикладеного просимо Вас, переглянути документи подані переможцем закупівлі в складі пропозиції, що їх відповідності вимогам встановлених замовником.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2021 10:31
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в розділі «Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам закупівлі» вимагається «Копії документів, які свідчать про якість товару, що пропонуються Учасником (декларація виробника або сертифікат якості/відповідності виробників або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо)», переможцем ФОП Борисенко Ю.П. надано Декларацію виробника, а також подано гарантійний лист щодо сертифікатів про те що сертифікати якості (декларації виробника, посвідчення про відповідність) подані для ознайомлення а при поставці товару обов’язково будуть надаватись сертифікати якості (декларації виробника, посвідчення про відповідність) на ту партію товару, яка буде поставлятися та з тими датами, які будуть на момент поставки. Переможцем торгів надано гарантійний лист щодо відповідності технічним та якісним вимогам, в якому зазначено, що запропонований учасником товар відповідатиме встановленим цим оголошенням технічним та якісним вимогам, та буде поставлений у визначений цим оголошенням термін і в повному обсязі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2021 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" |
120 294,00
UAH з ПДВ
|
110 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУШНІРЧУК ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА" |
145 126,00
UAH з ПДВ
|
110 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ САВВА ГРУПП |
144 615,00
UAH з ПДВ
|
144 615,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" #2020304752 |
Переможець |
110 499,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2021 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2022 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2022 15:28
|
ДУ № 4 до Договору № 11 .pdf | зміни до договору |
11 січня 2022 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:08
|
ДУ № 3 до Договоур №11 від 11.02.2021р.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:57
|
ДУ № 2 до Договору №11 від.11.02.21.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2021 15:24
|
ДУ №1 до договору№11.pdf | зміни до договору |
03 червня 2021 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2021 16:57
|
Договір 11.FR12.pdf | укладений |
15 лютого 2021 16:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Збільшити ціну за одиницю товару - ДК 021:2015 – 15330000-0 – Оброблені фрукти та овощі (Колотий горох, томатна паста, сухофрукти, ікра кабачкова, повидло яблучне) на 9,9% у зв’язку з коливанням ціни такого товару на ринку,та без збільшення загальної вартості Договору. 2. Внести зміни до Додатку № 1 Специфікація до договору, виклавши Додаток № 1 до Договору в новій редакції, що додається до Угоди 3. Зменшити загальну суму Договору на 0,01 коп. , в зв’язку з чим внести зміни до пункту 3.1 розділу ІІІ Договору та викласти його в новій редакції: « 3.1 Сума цього Договору становить: 110498,99 грн. (Сто десять тисяч чотириста дев’яносто вісім грн. 99 коп.) без ПДВ.» 4. Усі інші умови залишаються незмінними. 5. Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід"ємною частиною Договору № 11 від 11 лютого 2021 року. 6. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі відповідно до Додаткової угоди № 2 від 28.12.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Збільшити суму Договору № 11 від 11.02.2021 р. код за ДК 021:2015-15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (Колотий горох, томатна паста, сухофрукти, ікра кабачкова, повидло яблучне) на 15 107,11 грн. (п'ятнадцять тисяч сто сім гривень 11 коп.), що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. 2. Внести зміни до пункту 3.1 розділу ІІІ Договору та викласти його в новій редакції: «3.1. Сума цього Договору становить: 94 618,65 грн. (дев’яносто чотири тисячі шістсот вісімнадцять гривень 65 коп.) без ПДВ.». Кількість товарів: колотий горох - 766,18 кг; томатна паста - 809,2 кг; сухофрукти - 1643,77 кг; ікра кабачкова - 107,1 кг; повидло яблучне - 71,4 кг. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |