Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з поводження з побутовими відходами
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-01-19-004301-a 9183e306d02049238bba70c5115b73af
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Гнилянська

+380976911835 uoosvitalad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25945998
Місцезнаходження: 24321, Україна , Вінницька обл., м. Ладижин, вул. ПЕТРА КРАВЧИКА, 4
Контактна особа: Людмила Гнилянська
+380976911835
uoosvitalad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Місцезнаходження замовника: Вінницька обл., м. Ладижин, вул. Будівельників, 57 Категорія замовника: передбачено пунктом 3 частини 4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі»), а саме установа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі- передбачений абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону спрощена закупівля.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 метр кубічний
Надання послуг з поводження з побутовими відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90512000-9 — Послуги з перевезення сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунковим періодом є календарний місяць, платежі вносяться не пізніше 25 числа місяця, що настає за розрахунковим, за наявності коштів на рахунку Замовника, але не більше 30 календарних днів після пред'явлення Виконавцем накладної на оплату послуги. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2021 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 14:53
проект договору .docx
19 січня 2021 14:53
оголошення_з_додатком_1-3.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЛАДИЖИНСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ " ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 198 704,00
UAH з ПДВ
198 704,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2021 11:53
Електронний підпис
27 січня 2021 11:51
Цінова пропозиція.pdf
27 січня 2021 11:51
Статут.pdf
27 січня 2021 11:51
Рішення.pdf
27 січня 2021 11:51
Проект договору.pdf
27 січня 2021 11:51
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЛАДИЖИНСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ " ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЛАДИЖИНСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ " ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#34261117
Переможець 198 704,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 11:20

Документи

28 січня 2021 11:20
Електронний підпис
28 січня 2021 11:19
43-21 від 28.01.2021.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЛАДИЖИНСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ " ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#34261117
198 704,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 11:20
Електронний підпис
28 січня 2021 11:19
43-21 від 28.01.2021.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2022 11:55
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2022 17:10
Дод.угода 2 до дог. 28.PDF зміни до договору
24 січня 2022 17:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 17:28
Дод.уг.1 до дог.28.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 17:27
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 16:47
Договір 28.PDF укладений
08 лютого 2021 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України, ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 12.3. Договору №28 від 08.02.2021 р. Сторони дійшли згоди продовжити дію цього Договору на термін достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 31.03.2022р.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України ,ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 12.3. Договору №28 від 08.02.2021 р. Сторони дійшли згоди збільшити ціну цього Договору на суму, що не перевищує 20 % від суми визначеної в Договорі, а саме – 39740,00 грн. (Тридцять дев’ять тисяч сімсот сорок грн.. 00 коп. ) з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 236 826,53
UAH (в тому числі ПДВ 39 471,08 UAH)