Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Макаронні вироби
Очікувана вартість
53 253,00 UAH
UA-2021-01-19-003888-a 94fcd11c41384ae38cc661a4e9098afb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Грудняк

+380509990937 upravlinnyaokms@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРЕМІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44020754
Місцезнаходження: 92905, Україна , Луганська обл., місто Кремінна, проспект Дружби, будинок 13
Контактна особа: Наталя Грудняк
+380509990937
upravlinnyaokms@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 29 січня 2021 14:13
Очікувана вартість: 53 253,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 266,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15850000-1: Макаронні вироби


Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
У разі надання учасником спрощеної закупівлі пропозиції та/або документів іншою мовою, вони повинні мати офіційний переклад на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2829 кілограми
Макаронні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92900, Україна, Луганська область, місто Кремінна, заклади управління освіти, культури, молоді та спорту
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15850000-1 — Макаронні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару Замовником здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Учасника визначеними у цьому договорі, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати прийняття товару Замовником за видатковими накладними. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної державної установи Замовник має право оплатити товар Учасника протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2021 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 09:01
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 21.01.2021 макарони.doc
21 січня 2021 09:01
ТД макаронні вироби.doc
21 січня 2021 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 09:01
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 21.01.2021 макарони.doc
21 січня 2021 09:01
ТД макаронні вироби.doc
19 січня 2021 14:25
ТД макаронні вироби.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СОЛОВЕЙ КАРИНА СЕРГІЇВНА" 45 433,74
UAH з ПДВ
44 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лугова Антоніна Петрівна 53 185,20
UAH з ПДВ
44 698,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РАДІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 53 185,20
UAH з ПДВ
53 185,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2021 22:24
Електронний підпис
28 січня 2021 22:23
Макароны.pdf

Публічні документи

28 січня 2021 16:44
Лист відгук.pdf
28 січня 2021 16:44
Захист довкілля.pdf
28 січня 2021 16:44
Додаток _7.pdf
28 січня 2021 16:44
Додаток _6.pdf
28 січня 2021 16:44
Додаток _5.pdf
28 січня 2021 16:44
Додаток _4.pdf
28 січня 2021 16:44
Додаток _3.pdf
28 січня 2021 16:44
Додаток _1.pdf
28 січня 2021 16:44
Акт держнагляду.pdf
28 січня 2021 16:44
6 Витяг.jpg
28 січня 2021 16:44
5 Виписка з ЄДР 2 стор..jpg
28 січня 2021 16:44
4 Виписка з ЄДР 1 стор..jpg

Публічні документи

28 січня 2021 22:08
Електронний підпис
28 січня 2021 22:00
Приміщення.pdf
28 січня 2021 22:00
Пропозиція.pdf
28 січня 2021 16:03
Електронний підпис
28 січня 2021 16:02
Транспорт.pdf
28 січня 2021 16:02
Приміщення.pdf
28 січня 2021 16:02
Потужності.jpg
28 січня 2021 16:02
Паспорт, код.pdf
28 січня 2021 16:02
Медична книжка.pdf
28 січня 2021 16:02
Відкриття рахунку.jpg
28 січня 2021 16:02
Витяг.jpg
28 січня 2021 16:02
Виписка.pdf
28 січня 2021 16:02
Акт аудиту.pdf
28 січня 2021 16:02
Уповноважені особи.jpg
28 січня 2021 16:02
Працівники.jpg
28 січня 2021 16:02
ПДВ.jpg
28 січня 2021 16:02
Обладнання.jpg
28 січня 2021 16:02
Лист-гарантія якості.jpg
28 січня 2021 16:02
Лист-гарантія ціни.jpg
28 січня 2021 16:02
Лист-гарантія заміни.jpg
28 січня 2021 16:02
Експедитори.jpg
28 січня 2021 16:02
Довідка щодо акту.jpg
28 січня 2021 16:02
Відстуність підстав.jpg
28 січня 2021 16:02
Пропозиція.pdf
28 січня 2021 16:02
Проект договору.pdf
28 січня 2021 16:02
Посвідчення якості.jpg
28 січня 2021 16:02
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СОЛОВЕЙ КАРИНА СЕРГІЇВНА"

ФОП Лугова Антоніна Петрівна

ФОП "РАДІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СОЛОВЕЙ КАРИНА СЕРГІЇВНА"
#3251406883
Відхилено 44 600,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 16:34
ФОП Лугова Антоніна Петрівна
#2233010908
Відхилено 44 698,20
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 11:25
ФОП "РАДІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3109109710
Переможець 53 185,20
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 10:03

Документи

01 лютого 2021 16:34
Електронний підпис
01 лютого 2021 16:11
Протокол 67.PDF

Документи

03 лютого 2021 11:25
Електронний підпис
03 лютого 2021 11:24
протокол 70.PDF

Документи

04 лютого 2021 10:03
Електронний підпис
04 лютого 2021 10:02
Протокол 73.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 10:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РАДІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3109109710
53 185,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2021 10:03
Електронний підпис
04 лютого 2021 10:02
Протокол 73.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 15:08
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 15:07
Додаткова 4 до договору 7.PDF зміни до договору
17 січня 2022 15:05
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2022 17:00
Додаткова до договору 7.PDF зміни до договору
12 січня 2022 16:58
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 16:06
Додаткова 2 до договору 7.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 16:05
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 15:40
додаткова 1 до догвоору 7.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 10:47
Договір 7 від 09.02.2021.pdf укладений
09 лютого 2021 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Постачальник домовилися зменшити суму договору.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно статті 36 ч.5 Закону України "Про публічні закупівлі" із змінами і доповнення від 25 грудня 2015 р. №922-VIII зі змінами дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Відповідно до наведеного термін дії Договору поставки №7 від 09.02.2021 р. продовжити на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно статті 36 ч.5 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами і доповненнями від 25 грудня 2015 р. №922-VIII дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в наступному порядку Відповідно до наведеного термін дії Договору поставки №7 від 09.02.2021р. продовжити на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року до 31.03.2022р. Збільшити суму договору на 5576,08 грн. (п’ять тисяч п’ятсот сімдесят шість грн.08 коп.)
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Постачальник домовилися зменшити суму договору на 5576,08грн.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 27 880,40
UAH