Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02001305 |
Вебсайт: | http://todl.com.ua |
Місцезнаходження: | 46023, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 |
Контактна особа: |
Марія Ульбер +380352267089,+380352267089 tender@todl.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2021 14:19 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 січня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Тендерна документація
19 січня 2021 14:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2021 14:18 |
Тепло 2021.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-19-000026 ● 941b238914a34f26ab9cd4d3d51edf19
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2021 14:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.05.2021 № 330
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 19.05.2021 № 330
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2021-01-19-003792-a від 19.01.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи встановлені під час моніторингу органом державного фінансового контролю порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: всупереч п.8 ч. 6 ст. 40 Закону «Про публічні закупівлі» не оприлюднення протягом трьох робочих днів „перелік об’єктів та обсяги споживання”, „схеми розмежування меж балансової незалежності теплової мережі” з дня укладання договорів купівлі-продажу теплової енергії від 04.02.2021 року №117 та №6117, та зобов’язання вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів від 04.02.2021 за №117 та за №6117 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, тендерним комітетом КНП „ТОДКЛ” ТОР прийнято рішення розірвати на підставі ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України розірвати Договір купівлі-продажу теплової енергії за державні кошти №117 від 04.02.2021 та, на підставі ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України розірвати Договір купівлі - продажу теплової енергії для потреб орендарів, які орендують приміщення в бюджетній установі № 6117 від 04.02.2021 по закупівлі (ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція).
2021-06-02 16:18:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу наявності умов для застосування переговорної процедури встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу наявності умов для застосування переговорної процедури встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.) • усунуто
порушення усунуто
2021-06-14 08:20:39
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Теплова енергія (приміщення лікарні)) |
Опис предмету закупівлі: |
Теплова енергія (приміщення лікарні)
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 066 212,59 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ТЕРНОПІЛЬМІСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #14034534 |
Переможець |
3 066 212,59
UAH з ПДВ
|
19 січня 2021 14:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2021 16:10
|
Протокол.pdf | укладений |
02 червня 2021 16:04
|
Дод.угода№3.pdf | укладений |
02 червня 2021 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2021 10:02
|
Дод.угода№2.pdf | зміни до договору |
01 червня 2021 09:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2021 11:32
|
дод.2.дод. 1.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2021 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2021 12:35
|
Договір №117.pdf | укладений |
04 лютого 2021 12:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно протоколу засідання тендерного комітету КНП"ТОДКЛ"ТОР №10.02/2 від 10.02.2021р. покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 117 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | дод.2 дод.1. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно протоколу засідання тендерного комітету №01.06./2 від 01.06.2021 року зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 117 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 лютого 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
1 941 616,39
UAH (в тому числі ПДВ 323 602,73 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Встановлені порушення законодавства у сфері закупівель під час моніторингу Західного офісу Держаудитслужби управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області. |