Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
3 150 000,00 UAH
UA-2021-01-19-003792-a c552c570876b438e9e0d88d27ca82021
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Ульбер

+380352267089
+380352267089
tender@todl.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02001305
Вебсайт: http://todl.com.ua
Місцезнаходження: 46023, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2
Контактна особа: Марія Ульбер
+380352267089,+380352267089
tender@todl.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відсутність конкуренції з технічних причин

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 14:19
Оскарження наміру укласти договір: 30 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Тендерна документація

19 січня 2021 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 14:18
Тепло 2021.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-19-000026 ● 941b238914a34f26ab9cd4d3d51edf19
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2021 14:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

19.05.2021 № 330

Тернопіль

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Ганна ШКЛЯР


Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 19.05.2021 № 330
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2021-01-19-003792-a від 19.01.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи встановлені під час моніторингу органом державного фінансового контролю порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: всупереч п.8 ч. 6 ст. 40 Закону «Про публічні закупівлі» не оприлюднення протягом трьох робочих днів „перелік об’єктів та обсяги споживання”, „схеми розмежування меж балансової незалежності теплової мережі” з дня укладання договорів купівлі-продажу теплової енергії від 04.02.2021 року №117 та №6117, та зобов’язання вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів від 04.02.2021 за №117 та за №6117 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, тендерним комітетом КНП „ТОДКЛ” ТОР прийнято рішення розірвати на підставі ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України розірвати Договір купівлі-продажу теплової енергії за державні кошти №117 від 04.02.2021 та, на підставі ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України розірвати Договір купівлі - продажу теплової енергії для потреб орендарів, які орендують приміщення в бюджетній установі № 6117 від 04.02.2021 по закупівлі (ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція).

2021-06-02 16:18:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу наявності умов для застосування переговорної процедури встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу наявності умов для застосування переговорної процедури встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.) • усунуто

порушення усунуто

2021-06-14 08:20:39

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Теплова енергія (приміщення лікарні))
Опис предмету закупівлі:
Теплова енергія (приміщення лікарні)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 066 212,59 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1308.34 Гкал
Теплова енергія (приміщення лікарні)
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46023, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, Академіка Сахарова,2
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ТЕРНОПІЛЬМІСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#14034534
Переможець 3 066 212,59
UAH з ПДВ
19 січня 2021 14:19

Документи

19 січня 2021 14:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2021 14:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ТЕРНОПІЛЬМІСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#14034534
3 066 212,59
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 січня 2021 14:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 16:10
Протокол.pdf укладений
02 червня 2021 16:04
Дод.угода№3.pdf укладений
02 червня 2021 16:04
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 10:02
Дод.угода№2.pdf зміни до договору
01 червня 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 11:32
дод.2.дод. 1.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 10:59
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 12:35
Договір №117.pdf укладений
04 лютого 2021 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно протоколу засідання тендерного комітету КНП"ТОДКЛ"ТОР №10.02/2 від 10.02.2021р. покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.2 дод.1.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно протоколу засідання тендерного комітету №01.06./2 від 01.06.2021 року зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 941 616,39
UAH (в тому числі ПДВ 323 602,73 UAH)
Причини розірвання договору: Встановлені порушення законодавства у сфері закупівель під час моніторингу Західного офісу Держаудитслужби управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області.