Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги спеціаліста з питань закупівель, бухгалтерського обліку та звітності проєкту "Зміцнення потенціалу добровільних пожежно-рятувальних підрозділів в порятунку постраждалих від нещасних випадків на дорогах Люблінського воєводства та Волинської області", що співфінансується ЄС в рамках Програми прикордонного співробітництва "Польща-Білорусь-Україна" 2014-2020 ЄІС (Грантовий договір № PLBU.03.02.00-06-0591/17-00 та додаткові угоди до нього) ДК 021:2015-79412000-5 Консультаційні послуги з питань управління фінансами
Очікувана вартість
139 349,08 UAH
UA-2021-01-19-003428-a c8892f8845084aa59940b20062c20fe1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Кролік

+380633486157 nakrolik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "АГЕНЦІЯ РОЗВИТКУ ЄВРОРЕГІОНУ "БУГ"
Код ЄДРПОУ: 36892462
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9
Контактна особа: Наталія Кролік
+380633486157
nakrolik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2021 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2021 13:16
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 13:16
Очікувана вартість: 139 349,08 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 696,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Термін реалізації послуги - 10 місяців протягом січня-жовтня 2021 року. Вартість послуги згідно бюджетної лінії 1.2 "Спеціаліст з питань закупівель, бухгалтерського обліку та звітності" Бюджету Грантового договору становить 4000,00 євро.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги спеціаліста з питань закупівель, бухгалтерського обліку та звітності проєкту "Зміцнення потенціалу добровільних пожежно-рятувальних підрозділів в порятунку постраждалих від нещасних випадків на дорогах Люблінського воєводства та Волинської області", що співфінансується ЄС в рамках Програми прикордонного співробітництва "Польща-Білорусь-Україна" 2014-2020 ЄІС (Грантовий договір № PLBU.03.02.00-06-0591/17-00 та додаткові угоди до нього)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43027, Україна, Волинська область, м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 79412000-5 — Консультаційні послуги з питань управління фінансами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється у національній валюті України, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок виконавця, протягом десяти банківських днів після підписання Акта приймання-передачі наданих послуг обома сторонами договору Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2021 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 13:50
Оголошення спеціаліста.doc
19 січня 2021 13:50
Додаток 1 до оголошення.docx
19 січня 2021 13:50
Додаток 6 оголошення.docx
19 січня 2021 13:50
Додаток 4 до оголошення.docx
19 січня 2021 13:50
Додаток 3 до оголошення.docx
19 січня 2021 13:49
Додаток 5 до оголошення.docx
19 січня 2021 13:49
Додаток 2 до оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗОТОВ ІВАН ВАЛЕНТИНОВИЧ" 136 000,00
UAH
136 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 січня 2021 20:56
Електронний підпис
27 січня 2021 20:53
Реєстр_ФОП.pdf
27 січня 2021 20:53
Витяг ФОП Зотов І.В..pdf
27 січня 2021 20:53
Досвід_Проєкт 4.pdf
27 січня 2021 20:53
Досвід_Проєкт 3.pdf
27 січня 2021 20:53
Досвід_Проєкт 2.pdf
27 січня 2021 20:53
Досвід_Проєкт 1.pdf
27 січня 2021 20:53
Пропозиція.pdf
27 січня 2021 20:53
Надання згоди.pdf
27 січня 2021 20:53
Договір.pdf
27 січня 2021 20:53
Згода з договором.pdf
27 січня 2021 20:53
Досвід з МТС.pdf
27 січня 2021 20:53
Резюме.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗОТОВ ІВАН ВАЛЕНТИНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗОТОВ ІВАН ВАЛЕНТИНОВИЧ"
#2733811213
Переможець 136 000,00
UAH
29 січня 2021 13:46

Документи

29 січня 2021 13:46
Електронний підпис
29 січня 2021 13:41
Протокол № 03.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2021 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗОТОВ ІВАН ВАЛЕНТИНОВИЧ"
#2733811213
136 000,00
UAH
Документи

Документи

29 січня 2021 13:46
Електронний підпис
29 січня 2021 13:41
Протокол № 03.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 17:14
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 16:39
ЦПД № 2-2021.pdf укладений
29 січня 2021 16:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2021 — 31 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 130 906,92
UAH