Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2021-01-19-002722-b ● 0ee93fde4b884aed9ebfc60c1887f181
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Бучацької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44033810 |
Місцезнаходження: | 48402, Україна , Тернопільська обл., Бучацький р-н, місто Бучач, майдан Волі, будинок 1 |
Контактна особа: |
Крижанівська Людмила +380984218378 krizanivskaludmila280@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2021 18:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2021 15:43 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Місце поставки: навчальні заклади підпорядковані Відділу освіти Бучацької міської ради
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Усі документи або копії документів, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Розгорнути
Згорнути
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Усі документи або копії документів, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800000 кіловат-година
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
48400, Україна, Тернопільська область, Бучацька ОТГ, навчальні заклади замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 18:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 18:01 |
перелік про внесення змін_від 22.01.2021.pdf | |
22 січня 2021 18:01 |
світло тендерна докумантація від 22 січня 2021 року.docx | |
19 січня 2021 18:22 |
договір електрична енергія.docx |
22 січня 2021 18:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 січня 2021 18:01 |
перелік про внесення змін_від 22.01.2021.pdf
|
|||
22 січня 2021 18:01 |
світло тендерна докумантація від 22 січня 2021 року.docx
|
|||
19 січня 2021 18:22 |
договір електрична енергія.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-19-002722-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:42892355
Дата подання: 20 січня 2021 12:21
ВИмога щодо усунення дискримінаційних вимог
У пункті 1 Розділу ПОРЯДОК ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ (електричної енергії) Додатку 2 Тенедерної документації міститься вимога «Під час постачання електричної енергії учасник повинен забезпечити реалізацію права замовника на особистий прийом відповідною службовою (посадовою) особою постачальника електричної енергії, з метою можливості оперативного вирішення проблемних питань, які можуть виникати під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником та споживачем, у відповідності до вимог п. 8.3.17 та п.8.3.6. «Правил роздрібного ринку електричної енергії».
Для підтвердження можливості забезпечення учасником реалізації такого права, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати:
1. Довідку про створення Учасником на території Тернопільської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів.
На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці учасник в складі тендерної пропозиції надає:
1.1. Положення про власний структурний підрозділ - Центр обслуговування споживачів (клієнтів) на території Тернопільської області, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Тернопільської області;
Така вимога є надмірною, дискримінаційною та незаконною.
Постачальники не зобов'язані мати свої структурні підрозділи в кожній області України Постачальники отримують відповідну ліцензію, згідно якої мають право здійснювати господарську діяльність по всій території України. Жодними чинними нормативно-правовими актами не встановлено обов'язок про створення структурних підрозділів, як це вимагається тендерною документацією. З огляду на вищезазначене, встановлена вимога ТД дає можливість прийняти участь у закупівлі лише обмеженому колу Учасників. Зазначена вимога ТД порушує такі принципи закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», як 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Стосовно ведення договірних відносин та обмін інформацією та документами, то на даний час є різні види комунікацій: листування поштою, в тому числі електронною та зв'язок в телефонному режимі, що не створює перешкод для належного виконання договірних зобов'язань.
Таким чином, Замовником встановлені такі вимоги, які дозволяють взяти участь в закупівлі виключно постачальникам, які розташовані на території Тернопільської області, або тим які створюють Центри обслуговування споживачів в кожній області України, що не передбачено жодним нормативно-правовим актом в Україні.
Аналогічна позиція, щодо незаконності таких вимог Замовника містить в Рішеннях Антимонопольного комітету № 9665 від18.05.2020 року, № 4897 від 22.04.2019 року, №6773 від 28.05.2019 року, № №22165-р/пк-пз від 30.11.2020
Підсумовуючи вищевикладене, Замовником у тендерній документації безпідставно викладені такі вимоги, які дискримінують Учасників, якими не створено Центрів обслуговування споживачів або власного окремого структурного підрозділу на території Тернопільської області, або посадової особи, з робочим місцем на території Тернопільської області, що не передбачено чинним законодавством.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону України «Про публічну закупівлю»). Враховуючи вище наведені положення законодавства та відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір», виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати коло ймовірних Учасників закупівлі. Відповідно до Закону України «Про публічну закупівлю» на підтвердження кваліфікаційного критерію достатньо надати копію договору без додаткових вимог.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Законом України «Про публічну закупівлю» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації, в частині вимоги наявності в потенційного учасника Центру обслуговування чи власного структурного підрозділи на території саме Тернопільської області, виклавши вимоги тендерної документації в новій редакції.
Розгорнути
Згорнути
Для підтвердження можливості забезпечення учасником реалізації такого права, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати:
1. Довідку про створення Учасником на території Тернопільської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів.
На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці учасник в складі тендерної пропозиції надає:
1.1. Положення про власний структурний підрозділ - Центр обслуговування споживачів (клієнтів) на території Тернопільської області, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Тернопільської області;
Така вимога є надмірною, дискримінаційною та незаконною.
Постачальники не зобов'язані мати свої структурні підрозділи в кожній області України Постачальники отримують відповідну ліцензію, згідно якої мають право здійснювати господарську діяльність по всій території України. Жодними чинними нормативно-правовими актами не встановлено обов'язок про створення структурних підрозділів, як це вимагається тендерною документацією. З огляду на вищезазначене, встановлена вимога ТД дає можливість прийняти участь у закупівлі лише обмеженому колу Учасників. Зазначена вимога ТД порушує такі принципи закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», як 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Стосовно ведення договірних відносин та обмін інформацією та документами, то на даний час є різні види комунікацій: листування поштою, в тому числі електронною та зв'язок в телефонному режимі, що не створює перешкод для належного виконання договірних зобов'язань.
Таким чином, Замовником встановлені такі вимоги, які дозволяють взяти участь в закупівлі виключно постачальникам, які розташовані на території Тернопільської області, або тим які створюють Центри обслуговування споживачів в кожній області України, що не передбачено жодним нормативно-правовим актом в Україні.
Аналогічна позиція, щодо незаконності таких вимог Замовника містить в Рішеннях Антимонопольного комітету № 9665 від18.05.2020 року, № 4897 від 22.04.2019 року, №6773 від 28.05.2019 року, № №22165-р/пк-пз від 30.11.2020
Підсумовуючи вищевикладене, Замовником у тендерній документації безпідставно викладені такі вимоги, які дискримінують Учасників, якими не створено Центрів обслуговування споживачів або власного окремого структурного підрозділу на території Тернопільської області, або посадової особи, з робочим місцем на території Тернопільської області, що не передбачено чинним законодавством.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону України «Про публічну закупівлю»). Враховуючи вище наведені положення законодавства та відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір», виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати коло ймовірних Учасників закупівлі. Відповідно до Закону України «Про публічну закупівлю» на підтвердження кваліфікаційного критерію достатньо надати копію договору без додаткових вимог.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Законом України «Про публічну закупівлю» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації, в частині вимоги наявності в потенційного учасника Центру обслуговування чи власного структурного підрозділи на території саме Тернопільської області, виклавши вимоги тендерної документації в новій редакції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2021 16:05
Замовником враховано Ваше звернення та прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації. Дякуємо за Ваше звернення
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1 664 171,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Тернопільелектропостач" |
1 914 172,80
UAH з ПДВ
|
1 664 172,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО" |
1 980 000,00
UAH з ПДВ
|
1 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АС" |
1 992 000,00
UAH з ПДВ
|
1 992 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817 |
Відхилено |
1 664 171,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 16:19
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Тернопільелектропостач" #42145798 |
Рішення скасоване |
1 664 172,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2021 15:12
|
|
ТОВ "Тернопільелектропостач" #42145798 |
Відхилено |
1 664 172,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2021 15:18
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО" #42892355 |
Переможець |
1 980 000,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2021 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2021 14:50
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2021 11:29
|
додаткова угода №2 електроенергія.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2021 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2021 15:40
|
додаткова угода електроенергія.pdf | зміни до договору |
23 березня 2021 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 16:08
|
ДОГОВІР про постачання електричної енергії споживачу.pdf | укладений |
15 березня 2021 16:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії, зобовязання стрін по даній додатковій угоді відповідно ч.3 ст 631 Цивільного кодексу України виникають з 01 липня 2021 року . |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Зобов’язанння сторін по даній додаткові угоді відповідно до част.3 ст. 631 Цивільного кодуксу України виникають з 11.08.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |